En flink fragtmand har lige afleveret en R32 kofanger og jeg skal nu igang med at finde ud af hvor meget intercooler jeg kan få inde bagved.
Søger derfor informationer fra brugere der ligger inde med informationerne på hvor "stor" intercooler der kan monteres med en R32 kofanger.
Det skal lige siges at bilen er med aircon.
så kom frisk.
Golf4 R32 kofanger, størrelse af intercooler inde bagved.
-
Kimb
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Århus N
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf4 R32 kofanger, størrelse af intercooler inde bagved.
Hvorfor ikke bruge intercooleren fra en 150 Hk ARL ?? Den kan ihvertefald være der. Kører selv med den !
Den sidder som 3. lag i køler, klimakøler og Intercooler på en ARL !
Kim B., club GOLF Danmark
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Har du set det projekt Dennis J har i store projekter ?
Er godt nok en 1.8t, ved ikke hvor stor forskel der er på plassering af køler der ??
Er godt nok en 1.8t, ved ikke hvor stor forskel der er på plassering af køler der ??
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Greden
- Aktiv medlem
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Silkeborg
- Been thanked: 2 times
selve ARL intercooleren har jeg til at ligge.. men rørføringen/beslag koster en arm.
så er intercooleren med plastik-ender.
og det skal være en løsning som jeg med sikkerhed kan understøtte mere end 200hk vedvarende.
Og da jeg allerede har en lille fmic, hvor en del af den org rørføring er bibeholdt så vil jeg gerne beholde denne løsning.
jeg har nu luret på dennis's projekt, spotter plastikener, det skal være en alu løsning, for at være sikker på at der kan benyttes 2bars ladetryk.
så er intercooleren med plastik-ender.
og det skal være en løsning som jeg med sikkerhed kan understøtte mere end 200hk vedvarende.
Og da jeg allerede har en lille fmic, hvor en del af den org rørføring er bibeholdt så vil jeg gerne beholde denne løsning.
jeg har nu luret på dennis's projekt, spotter plastikener, det skal være en alu løsning, for at være sikker på at der kan benyttes 2bars ladetryk.
-
skodacombi
- Medlem
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Been thanked: 1 time
tjek ian collins projekt ud på tdiclub mener også hans g4 er med ac og den er voksen den ic der er bygget på hans ellers kan det være at jeg har hans mail et sted......michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
- Greden
- Aktiv medlem
har luret på den.. ser rigtig rar ud.
Men nu skal jeg lige se hvordan det kommer til at se ud med hans's intercooler på hans bil sådan at jeg finde nogle gode ider..
Men det ville da være dejligt hvis man kunne få sådan en 10cm tyk intercooler på
Men nu skal jeg lige se hvordan det kommer til at se ud med hans's intercooler på hans bil sådan at jeg finde nogle gode ider..
Men det ville da være dejligt hvis man kunne få sådan en 10cm tyk intercooler på
-
skodacombi
- Medlem
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Been thanked: 1 time
ellers må vi bare se om vi ikke kan finde et ellement i 10 cm også kan vi få det lavet så det passer lige på .......michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
- Greden
- Aktiv medlem
Yep.
JB må være manden for det hvis det er den løsning der vælges.
Ellers så må jeg lige "låne" den 60x30x10cm intercooler troels har til at ligge og flyde inde i hans stue.
JB må være manden for det hvis det er den løsning der vælges.
Ellers så må jeg lige "låne" den 60x30x10cm intercooler troels har til at ligge og flyde inde i hans stue.