Lidt nyt fra min side af ! Sidste år havde jeg som nogen nok ved, en faceliftet Audi A5 Coupé med luftundervogn og lidt andre dimser
A5'eren var forresten denne :

Jeg måtte lede i hele 2 mdr for at finde en bil jeg syntes jeg kunne bruge ! Havde en del krav til udstyr, og kilometer tælleren skulle gerne stå så lavt som muligt . Den jeg har købt har fx. motorsport kabine, keramiske bremser, ALT carbon udstyr, Advanced key, Bakkamera, MMI 3G+, B&O anlæg mv. og samtidig kun kørt 50.000km .
Lidt billeder fra da bilen lige var kommet til DK (hentede den selv ved en Audi forhandler omkring Düsseldorf) :

Egentlig meget fin, og rigtig flot stand både inde og ude - MEN ! Jeg gik egentlig efter en "black edition" med sorte grill's, gitre, rælinger osv, men det var ikke til at finde med det udstyr og kilometer, så det må jeg selv igang med at "lave den om til" .
I første omgang bliver frontgrill, "sværd" på front kofanger, rudelister, rælinger, bagerste defuser og afgangsrør lavet blanksort . Jeg syntes det giver bilen et meget mere råt udtryk når den ikke har al det "fimsede" sølv
Af andre ændringer har jeg følgende planer :
10x20" Rotiform KPS fælge i black-on-black ER KØBT
KW "by gepfeffert" VARIANT2 ER KØBT
Carbon spejlhuse ER BESTILT
Udstødningssystem uden mellempotte SMEDEN ER SAT IGANG
Bremsekalibre lakeret i den gule farve Porsche bruger til deres keramiske bremser ER AFLEVERET HOS MALEREN
Så der sker da lidt
Skal nok holde jer opdateret som der sker lidt løbende .