HansH skrev:CSSO skrev:Uhh det lyder allerede dyrt - særligt udfra priserne på hjemmesiden.
jeg håber virkelig der er et vidende forummedlem der melder sig......
Jeg undskylder for off topic, men jeg tillader mig lige at kommentere på dette.
Du laver 2 shock smileyer.
For det første:
Mig bekendt står der ikke timepriser for kodningsarbejde på cartrends' hjemmeside ? Men du har måske været i kontakt med dem og fået oplyst timepris ?
Jeg tror på ingen måde de er dyrere i timen end et aut. værksted. Og her snakker vi oftest om noget viden/kunnen som ikke engang aut. værksted kan tilbyde.
Jeg er ret sikker på at Tim kan kode en hel del på en time.
For det andet:
Man har en A6 4G til .. hvad ved jeg - et pænt stykke over den halve mio.... ?
Og så går du i chok over en værstedstime.
Ja jeg forstår det ikke helt. Men sådan er vi jo forskellige..
Nu skriver du ikke hvor meget du skal have lavet. Men selvf billigere hvis du kan få det gjort for 3 dåseøl et sted i nærheden.
ps.: jeg har ingen aktier i, eller øvrige relationer overhovedet til cartrends.
Tjaa, der er jo mange måder at anskue tingene på.
Du mener at vide at jeg er chokeret over prisen på en værkstedstime, hvilket i og for sig er rigtigt.
Jeg er ny herinde, og ny i VAG verdenen - og i min optik er timeprisen hos Audi helt hen i vejret.
Mit chock udtryk i forhold til cartrends siden, var nu nok mere et udtryk for overraskelse over det generelle prisniveau.
Det kan jo så være højt eller lavt - men det var noget højere end, hvad jeg havde forestillet mig.
Hvad min bil koster har vel retteligt intet med noget at gøre, idet det jo ikke umiddelbart er synligt for dig, hvorledes min økonomi er skruet sammen. Til info kan det siges, at jeg ikke er selvstændig indenfor bilbranchen, eller er bosat i Sverige hvor afgiften er en anden en her i landet. Så hvis jeg vil have råd til en bil i denne klasse, skal jeg da forholde mig til hvad tingene koster - jeg handler også mælk og lignende hvor det er billigst.
Hvis det alene havde drejet sig om, at få kodet tingene i en fart, kunne det jo bare løses ved at kaste penge efter et værksted. Jeg søger lige så meget dialog og vidensudveksling med andre VAG ejere, og den vej igennem lære mere om min egen bil. Som nævnt er jeg helt ny herinde, så jeg ved det retteligt ikke, men er det ikke hele ideen med dette forum?
Som det kan læses af ovenstående, så har jeg ej heller relationer til, eller præferencer for, nogen virksomhed indenfor dette emne - jeg søger blot at få "the biggest bang for the buck".... i øvrigt i flere sammenhænge i livet