Har dog lidt vandspild jeg ikke lige kan gennemskue - er jo også bare revisor
Jeg mangler dog også stadig ladetryk.
Men pladsen i motorrummet på en Golf 1 giver altså lange løg!

Det lyder godt Philip. Så længe bilen køre, og der er plader på, så er det hyggeligt. Så kan malingen og alt det andet vente. - Vi lå ved siden af VW Society sidste år. Vi var jeres naboer, det var ganske hyggeligtPhilip skrev:Bilen er på vejen igenSå ja, mon ikke den kommer der ud og stå i et hjørne og skamme sig - Farvemæssigt er der nemlig ikke sket noget
![]()
Har dog lidt vandspild jeg ikke lige kan gennemskue - er jo også bare revisorMå have skilt lortet ad igen. Det kommer fra thermostathuset tror jeg - jeg har skiftet til en 71 grader thermostat, for at kompensere for at jeg fjernede den luftkølede oliekøler
Jeg mangler dog også stadig ladetryk.Er på ca 0,6-0,7 bar med 68mm remhjul og skulle gerne ramme 1,0-1,1. Jeg er dog kommet frem til at jeg skal have skiftet knasten. Teorien er at overlappet på knasten er for stort, således at den puster ladetrykket direkte igennem motoren. I sommerferien regner jeg med den bliver skiftet til en Schrick asymmetrisk 268/276, mener jeg de hedder
![]()
Men pladsen i motorrummet på en Golf 1 giver altså lange løg!Olieretur fra g-lader sidder DIREKTE oven på indgang på intercooler. Jeg har måtte ligge en lille plade imellem, men det er stadig lort! Så er ude i at jeg skal have bygget en anden IC på. Overvejelserne går kraftigt på en løsning med en IC fra MB Sprinter. Skift af G-lader rykkede dog lige projektet et par måneder baglæns, økonomisk set

Henrik skrev:kørte med 58 MM remhjul

Kan findes på ebay.destanley skrev:Hold da kæft - hvor fandt du den radio?? Jeg har ledt efter noget lignende længe(ikke intenst, skal jeg dog indrømme), og så har du ligefrem fundet en helt ny
Det er desværre ikke et original golf 1 læder rat men et fra en golf 2 kan du også se på reservedels nummeret 191 er golf 2 171 golf 1 plus der skulle have stået L for læder til sidst. 171419091L men fedt projektPhilip skrev:Så fik jeg byttet sportline rattet med et originalt golf 1 læderrat.
Rattet skal på er tidspunkt nok have noget nyt greb, men standen er ret god på læderet
Det er hermed noteretPhilip skrev:Kennet, som jeg købte laderen af, renoverede den. Lejerne havde kun kørt 2000 km, så de blev ikke skiftet, men pakninger mv. blev skiftet igen. For en mekaniker er der nok ikke så mange ben i arbejdet - men mine revisorfingre dur ikke til det![]()
Hvis du har brug for hjælp til at renovere den, så tag fat i Kennet, KH Trim på Facebook