Vand i VW Passat når det regner

Besvar
janielse
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Vand i VW Passat når det regner

Indlæg af janielse » 8. jun 2009, 22:17

Hej med jer
Jeg er ny på denne side, som jeg har fået anbefalet af en kammerat :)

Mit problem er at min VW Passat 1,9 Diesel Variant fra 2003 tager vand ind når det regner. Vandet ligger sig i højre side under den formstøbte måtte. Det virker kun som om at vandet kommer ind når der er køres i bilen. Jeg har renset alle steder i motorrummet, hvor man kan se der var blade og snavs. Jeg har prøvet at stå med en vandslange og lade vandet løbe fra forrude og ned, men uden resultat.

Jeg håber, at I kan hjælpe, da jeg gerne vil have tørre fødder når det regner :D

På forhånd mange tak
Hilsen Jacob

ta5
Medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Been thanked: 2 times

Re: Vand i VW Passat når det regner

Indlæg af ta5 » 9. jun 2009, 03:57

Hej

Velkommen til. Ja det er altid noget lort når det sker, men har du evt. tjekket dørlisten eller pillet dørbklædningen af og tjekket sealeren som sidder på metalpladen? Ellers skulle der være et hul i bunden af bilen men det lyder dog ikke helt sandsynligt, og igen tjek hellere der også bare for en sikkerhedsskyld

aageb
Nyt medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: møn
Been thanked: 1 time

Indlæg af aageb » 9. jun 2009, 06:07

hej,jeg har en passat fra 1997,og den blev meget våd og det kom ind ved nogle udluftninger som var blokerede,så hvis du tager batteriet ud så er der en slange til udløb som skal renses,og ved siden under vaccumforstærkeren er der også et hul som skal renset,håber at det kal hjælpe Hilsen Aageb

Brugeravatar
Morten16v
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Hasselager (Århus s)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 30 times

Indlæg af Morten16v » 9. jun 2009, 07:00

Nøjagtig det samme som jeg tænkte. Det kan godt give problemer hvis vandkassen er stoppet :)
aageb skrev:hej,jeg har en passat fra 1997,og den blev meget våd og det kom ind ved nogle udluftninger som var blokerede,så hvis du tager batteriet ud så er der en slange til udløb som skal renses,og ved siden under vaccumforstærkeren er der også et hul som skal renset,håber at det kal hjælpe Hilsen Aageb
Porsche Tekniker.

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 47 times
Been thanked: 434 times

Indlæg af Blackfinger » 9. jun 2009, 14:06

Ellers kan det være pakningen under den ramme pollenfilteret sidder i der er færdig.
Min er limet i med eddikesyrefri silicone, efter at jeg fik 20 liter vand ind efter 3 dages kraftigt regnvejr.

Besvar

Tilbage til "Karosseri"