bilen ydede 222 heste & 311,7 nm inden tuning, og 253,2 & 375,6 nm efter.
Bilen kørte inden tuningen rigtig godt, både i motor og gear, der var bare fejl på lamda grundet forrøret, primært derfor jeg fik den chippet, der er jo selvfølgelig kommet meget mere træk i, men div hakken meget hårde gearskift er ikke så fedt.
Der har været lidt bøvl med den, bla en masse udsættere osv kort efter tuningen, hvilket blev rettet, men den bliver ved med at komme med en ladetryksfejl, p0299-2 og en sjælden gang imellem p0087 brændstoffordeler / systemtryk for lav periodisk.
den trækker umiddelbart fint, men når den skal skifte føles det til tider som om den ikke kan holde trykket eller sådan noget, det er sådan et hårdt ryk, når den skal skifte gear, altså ved fuld last, ingenting ved normal kørsel, der er ikke lavet noget dsg map da jeg fik at vide dette ikke var nødvendigt og kan se mange herinde heller ikke har benyttet dette.
jeg har inden jeg tog til tuning udskiftet dv , der er monteret pcv fix fra epytec, har kigget tryk rør efter kan ikke umiddelbart finde utætheder, har mærket lidt på wastegaten på turboen, kunne ikke mærke slør. der er skiftet cam follower for 5000 km siden og havde den ude inden tuningen, den så stadig fin ud.
Der er 4 nye tændspoler, og tændrør har gået ca et sted mellem 5 - 10k og ser også ok ud.
Jeg har siddet og læst rundt, og fandt noget tidl tråd med guide til logs, fra apr, dem har jeg forsøgt at følge, håber nogen gider kigge på dem som evt kan give et prej om jeg har nogle umiddelbare defekter på bilen, eller det mon er mappet den er gal med.
Jeg har ikke umiddelbart kunnet finde noget omkring logging af dsg hvis dette er nødvendigt, der er ingen fejl derpå.
og nej jeg har ikke haft fat i tuneren endnu, jeg ville lige køre lidt og få tjekket op på de fleste ting inden jeg rettede henvendelse igen.
hvis der mangler noget så sig endelig til.