Godt med lidt inspiration og nogle billeder af, hvordan motorrummet bør se ud, og ellers en flot vogn.
Min kortlæser har været defekt de sidste par dage, så I har sluppet for updates. Nu er den loddet og så nu kan I se igen.
Sidste par dage har været småt med tiden, men har dog endelig fået forreste tæppe ud. Det er noget mere besværligt end som så, da der kommer ledninger fra alle retninger også op gennem tæppet sammen med vakuumslanger til spærrene. Har endelig fået det kedelige radioledningsnetcirkus ud, der er nu kun tilbage i dørene, men det var lidt af en bunke der kunne kasseres.
Højre dør er klargjort til afmontering, venter på hjælpen kommer tilbage lørdag med det, dørsiden af igen for der er ingen samler på vakuumslangen til centrallåsen, men alt andet kan skilles ad i dørstolpen. Pisse smart
Under tæppet var første indtryk at det ikke var så slemt som frygtede, uha jeg blev taget ved næsen der. Pladestykket under døren indvendigt har sluppet fra A-stolpesamlingen og ½m bagud indtil videre og skal skiftes i bunden hele vejen. Kan ikke se bagsiden, men hvis den er slem højere oppe må jeg lavet ny inderpanel der, eller købe et. Varmer stadig lige så stille asfaltplader af, det går langsomt og det som kommer frem er ikke alt for lækkert. De ser ud til at sidde fint fast, men alligevel er der rust på undersiden, trækker endda visse steder originale lak med af og både brun og sort rust kommer frem. Det sidste er et ret dårlig tegn og indikerer nok at alle asfaltplader må af. Det kommer til at tage noget tid og betyder nok at instrumentbordet må ud snart hvis jeg skal have helt overblik. Havde håbet at kunne tage hjørnet uden, men tyder ikke på det.
Det betyder så at inden pladearbejdet kan starte, er jeg nødt til at have frakoblet benzinpumpe osv og have sat et batteri på så jeg kan se hvor meget el i bilen der virker, inden det tages helt fra. Apropos el, så er der lidt ledninger som har været dejligt varme omkring sikringsboksen, lidt forlængede ledninger til bundstykket, der står 94 på huset, så bilen har enten været stjålet eller haft fået skiftet nøgle og hus på et tidspunkt. Det er bare mums
Højre A-stolpe kiggede jeg lige kort på med en skruetrækker nu jeg alligevel skulle have kabler igennem. Godt det var en lille skruetrækker.
Fronten kiggede jeg lidt på idag, for at finde ud af hvordan yderste del af kofangeren kommer af. Grillen har hele tiden siddet skævt, og kan ikke lige greje hvorfor, men det må jeg lige se på. Der var ikke kønt bag lygten, igen sort rust der bare smuldrer og bliver holdt sammen af efterlakeringen, og selvfølgeligt er alt plast, slanger osv dækket af sølv maling

. Det er bare på med Ja-hatten. Det er kun en bil og imorgen er der flere timer