Takvw4ever skrev:Fed vogn Jensen, tillykke
Men smid nu lige en r-line grill på.
Synes personligt den løfter fronten meget
Fandt lige en fætter i p huset, se forskellen
, jeg har ikke planer om at skifte til R-Line grill.Takvw4ever skrev:Fed vogn Jensen, tillykke
Men smid nu lige en r-line grill på.
Synes personligt den løfter fronten meget
Fandt lige en fætter i p huset, se forskellen
, jeg har ikke planer om at skifte til R-Line grill.
ellers har jeg ikke nogle planer, som tidligere skrevet er jeg godt tilfreds med de 17" fælge som følger med Highline.http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 2&start=68Alte skrev:-hej John, har du fået LED i tågelygterne, og hvis ja, hvordan med Canbus, giver det ikke en fejlmelding ?
Har bare smidt nogle almindelige H8 pære med "xenon look" i. Ingen fejl meldinger. Kunne godt tænke mig nogle Philips LED, men er for nærig til at bruge 1.000 kr. Især når jeg har kurvelys som virker fantastisk.Alte skrev:-hej John, har du fået LED i tågelygterne, og hvis ja, hvordan med Canbus, giver det ikke en fejlmelding ?

Du kan godt sætte Golf 7 fælge på en Passat B8 men ET er ikke det samme ! også passer dækstørelsen heller ikke.Sovsen skrev:De er flotte. Minder meget om dem den er født med.
Jeg tror det bliver en Niu Wolfsburg fælg med Conti WinterContact 850p seal 215/55-17 som jeg køber. Ved du om Golf og Passat kan dele hjul ?
Skriv til René brugernavn Watcher herinde - http://www.cartrends.dkJesper Nielsen skrev:Hejsa
lækker bil, har lige afhentet samme bil blot i sedan og så i deep sort. Den kører som en drøm, specielt når man kommer fra en up.
Jeg tilkøbte navigationspakken og led pakken og 4 vinterdæk/fælge. Jeg mangler blot en lille ting, som jeg efterfølgende ærger mig over ikke at have fået med. Parkerings assistenten, som jeg afprøvede i forbindelse med købet, virkede fantastisk.
Jeg er nyt medlem herinde og søger egentligt et forum der eventuelt kunne besvare om det er muligt efterfølgende at få monteret denne lille del, bilen har jo alle censorer og skal formentligt blot kodes.
Det skal ikke blot kodes da der er 4 ekstra sensore når den har parkerings assistentJesper Nielsen skrev:Hejsa
lækker bil, har lige afhentet samme bil blot i sedan og så i deep sort. Den kører som en drøm, specielt når man kommer fra en up.
Jeg tilkøbte navigationspakken og led pakken og 4 vinterdæk/fælge. Jeg mangler blot en lille ting, som jeg efterfølgende ærger mig over ikke at have fået med. Parkerings assistenten, som jeg afprøvede i forbindelse med købet, virkede fantastisk.
Jeg er nyt medlem herinde og søger egentligt et forum der eventuelt kunne besvare om det er muligt efterfølgende at få monteret denne lille del, bilen har jo alle censorer og skal formentligt blot kodes.
Brugeren "kreativ" kan måske hjælpe dig i Horsens, "VagStyle" i Fredericia og ellers har Cartrends også en afdeling i AalborgAlte skrev:Hej Søren, tak for henvisningen, det er jo et stort forum at finde rundt i .
Kan du ikke tage et billede af hvad du mener ?Sovsen skrev:I bagagerummets højre side er der noget rillet udskæring som om det er forberedt til et eller andet.... ved du hvad det er ?
Tak, er også super glad for den.Lund_A skrev:Det er bare en rigtig fed bil du har fået.
Er du glad for det Digitale display?
Slår fartpilot helt fra.Sovsen skrev:Ved du hvordan man ser bilens kilometer tæller ? Altså ikke Trip tælleren men det totale antal den har kørt fra ny ?
Du kan også se den hver gang du slukker bilenSovsen skrev:Okey. Det har jeg ikke lagt mærke til. Det vil jeg prøve i morgen tidlig.
Eller når man stiger ind i denLynge1974 skrev:Du kan også se den hver gang du slukker bilenSovsen skrev:Okey. Det har jeg ikke lagt mærke til. Det vil jeg prøve i morgen tidlig.
Tog et billede ude i min egen. Er det dette du mener ?Sovsen skrev:Jeg har forsøgt, men det lykkedes mig ikke at få det herind....tænkte bare du oz havde undret dig
Kære SovsenSovsen skrev:Og så sidder der ganske almindelige bolte inden under ?
Den krog, ligger den som en del af et kit i bagagerummet? Der er nemlig ret tomt deromme pga den kører med punkterfri dæk...