Først klikkede mit klimaanlæg konstant. Jeg havde splittet bilen ad for at få fastmonteret et gitter der vibrerede - standard fejl i Audi TT.
Så rendte det tør for freon de fyldte bilen op, men den gik tør igen, og de fandt ud af at det var utæt ved A/C pumpen - så den blev lavet og fyldt op igen.
NU er mit klimaanlæg så begyndt at hyle som en sindsyg når bilen har stået slukket i solen - og er MEGET varm.
HYLEtonen kommer fra passagersiden... Den går over igen når klimaanlæget har kørt lidt, og bilen er kølet godt ned. (5-10 mins kørsel hvor den stille og roligt aftager). Hyletonen stopper også når man slår A/C pumpen fra, så ventilatorerne bare kører.
Jeg satte mig så lige ud i bilen, og da jeg tændte troede jeg det hele var ved at eksplodere.
Køleanlægget lyder som en sindsyg - bumler og skramler og vibrere helt vildt. Lyden kommer fra under "dashboarded" i passagersiden, og jeg kan mærke at der hvor man har fødderne som passager - der over vibrere hele instrumenteringen.. Den larmer sindsygt både med og uden A/C pumpe. Når jeg skruer ned for omdrejningerne aftager larmen og vibrationerne, men når den får fuld æde på ventilatorerne lyder det nærmest som en kompressor der er ved at fyldes med luft.
Hvad fanden sker der!? Help