mathiasvn skrev: ↑3. mar 2018, 00:26
Nu fik jeg leget lidt med det VCDS, og jeg kan altså ikke finde at punkt inde i 09-Central hvor der står man kan bruge bagerste tågelys som baklys?

Der er snak om en Seat Leon Cupra fra 01/2008.. hvis det skulle gøre nogen forskel.
Nogle der har gjort det på deres og eventuelt kan lave en trin-for-trin guide til hvordan man gør?

Har lavet nogle små justeringer med lys og komfortsystem så ved godt hvordan VCDS fungere, men kan bare ikke finde den omtalte valgmulighed?
Det mener jeg heller ikke at man kan kode sig frem til.
Byte 3 bit 2 hedder "Reverse Driving Lights (0=2 Reverse Driving Lights / 1=1 Reverse Driving Light)" , men den har kun en virkning hvis man forbinder den venstre baklygte til T12k/12 på CE, dvs man skal trække ledning hele vejen gennem bilen blot for en ekstra baklygte.
Jeg lavede skyline baglygter på min Passat B6, og jeg valgte i den forbindelse at skifte den røde parabol i venstre tågelygte til en hvid, så lygterne var éns i begge sider.
For også at få baklys i den venstre lygte, kørte jeg simpelt hen bare en ledning på tværs inde i bagklappen og parallelforbandt den med baklygten i højre side. Job done.
Billede. Man kan vist godt lige ane at venstre tågelygte er blevet skiftet til hvid parabol..

- IMG_4834.jpg (113.86 KiB) Vist 1787 gange