det er nok ikke hvad du søger i forhold til coating, jeg polerer, sealer og giver voks.. så det er bare for at holde glansen sommeren over og så er jeg svært glad for beading
Coating af lak
- larslyn
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Beerpiece
- Has thanked: 244 times
- Been thanked: 120 times
Re: Coating af lak
jeg bruger Gyeon Wet-coat efter vask, nok efter hveranden vask, det er billigt at bruge, fortynder det med 50% vand og har købt en 5ltr. dunk den rækker virkeligt langt...
det er nok ikke hvad du søger i forhold til coating, jeg polerer, sealer og giver voks.. så det er bare for at holde glansen sommeren over og så er jeg svært glad for beading
- Andy
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 120 times
Re: Coating af lak
Vi fik poleret og coated min kones Octavia i januar 2017. Den har kørt 70.000 kilometer siden.
Den er lavet hos Bilplejen.dk i Odense. Den har fået en ét lags Opti-Coat.
Den bliver vasket med Opti-Coat No Rinse (gul) + en svamp, en skraber og mikrofiber klude.
Den står 100 % stadigvæk. Glat som en babyrøv og uden ridser. Det er alle pegene værd.
Jeg bruger også meget lidt Opti-Coat Opti-Seal på mikrofiber kludene, så undgår man striber, hvis der er lidt vand som ikke bliver tørret helt af.

Den er lavet hos Bilplejen.dk i Odense. Den har fået en ét lags Opti-Coat.
Den bliver vasket med Opti-Coat No Rinse (gul) + en svamp, en skraber og mikrofiber klude.
Den står 100 % stadigvæk. Glat som en babyrøv og uden ridser. Det er alle pegene værd.
Jeg bruger også meget lidt Opti-Coat Opti-Seal på mikrofiber kludene, så undgår man striber, hvis der er lidt vand som ikke bliver tørret helt af.

2021 Audi e-tron GT
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L