Da jeg nu er blevet far til nr. 3 er jeg i markedet for et større transportmiddel til at fragte familien rundt i. Vi kører lange ture og vi vil flotte os med en helt ny bil denne gang.
Vi kan simpelthen ikke få plads til 3 stole i vores nuværende Skoda Octavia (2010), men vil gerne blive i VAG universet. Desværre er der ikke noget fra Skoda der er stort nok.
Jeg har mest kig på en VW Touran (+Peugeot 5008) som jeg har kørt og prøvet at konfigurere på VWs hjemmeside i en udgave jeg synes om til vores behov og smag.
Listeprisen er 468839 ex. lev. med en konfigurationskode der hedder VF4J9RV3 (hvis nogen vil slå den op). Kommentarer modtages gerne, jeg er meget i tvivl om lane assist + blind spot sensor.
Jeg har været ned hos den lokale VW pusher, men jeg synes ikke der var meget at hente på prisen.
Er der nogen der har et par tip til gode steder at kontakte for at få gode rabatter på den? Jeg vil gerne køre efter det hvis der er noget at vinde.
På forhånd tak for jeres input.
-Hvis der er nogen der er i markedet for en Octavia 2.0 TDI fra 2010 med ca. 165Kkm så sig endelig til
Mvh