Er ved at blive sindssyg over at fruen har rodet det hele rundt i indstillinger, når hun har været ude at køre.
Troede det fulgte nøglen, som på vores Superb, for ellers var der blevet sat kryds ved det
Gør det samme sig gældende for en VW Arteon?
Det må være unikt for Kodiaq så. Kodede det på en Superb fra maj i år. Men der vsr en skjult bit et sted, måske det er den, der driller dig?
Hvad var opskriften?
Mit kabel var originalt. Der var en skjult bit, der skulle ændres alligevel.
Har du en guide evt?
Jeg kan desværre ikke huske det. Jeg fik assistance af ‘kreativ’ (Peter), så prøv at høre ham.
Det er formentlig pga i har el sæder med memorySkodiaqDK skrev: ↑3. feb 2019, 09:37Jeg har ikke bestilt personalisering og har også blot fået 2 nøgler. Men sæderne bliver alligevel justeret ind efter hvilken nøgle vi åbner bilen op med. Dog først når man åbner døren.
Har jeg så personalisering eller er der noget der er endnu smartere? Hvor man kan åbne med sin nøgle på lang afstand og den så sætter sædet på plads allerede inden man åbner døren?
(så man kan spare en ventetid på hele 4 sekunder de få gange hun har kørt i den)
Er personalisering anderledes da? Justerer det sæderne uden at man skal åbne døren først?kreativ skrev: ↑3. feb 2019, 11:04Det er formentlig pga i har el sæder med memorySkodiaqDK skrev: ↑3. feb 2019, 09:37Jeg har ikke bestilt personalisering og har også blot fået 2 nøgler. Men sæderne bliver alligevel justeret ind efter hvilken nøgle vi åbner bilen op med. Dog først når man åbner døren.
Har jeg så personalisering eller er der noget der er endnu smartere? Hvor man kan åbne med sin nøgle på lang afstand og den så sætter sædet på plads allerede inden man åbner døren?
(så man kan spare en ventetid på hele 4 sekunder de få gange hun har kørt i den)
Personalisering kan godt tilkodes, send en pb
Personalisering gemmer personlige indstillinger til hver nøgle, fx klima indstillinger,ambiente belysning, sæde hukommelse, resten står beskrevet i bilens manualSkodiaqDK skrev: ↑3. feb 2019, 11:08Er personalisering anderledes da? Justerer det sæderne uden at man skal åbne døren først?kreativ skrev: ↑3. feb 2019, 11:04Det er formentlig pga i har el sæder med memorySkodiaqDK skrev: ↑3. feb 2019, 09:37Jeg har ikke bestilt personalisering og har også blot fået 2 nøgler. Men sæderne bliver alligevel justeret ind efter hvilken nøgle vi åbner bilen op med. Dog først når man åbner døren.
Personalisering kan godt tilkodes, send en pb
Eller ændrer det også bare f.eks. ambiente belysning?
Kan drivemode select kodes? M. Off road funktion? (har 4x4)
Har dette:
Min Passat og min kammerats Golf, starter begge i den MODE bilen sidst kørte i, hvertfald ved samme nøgle - har aldrig brugt mere end 1 nøgle i min bil, da det kun er mig der kører den.Katborg skrev: ↑19. feb 2019, 08:40Vi har fået personalisering i vores Karoq.
Generelt synes jeg det er ret fedt, at man kan have forskellige indstillinger til hver person/nøgle.
Forstår dog ikke at indstilling er radio kanaler ikke kan gøres fælles ?
Kan lige forestille mig turen sydpå til sommer, at man så skal justere radiokanaler hver gang man skifter chauffør![]()
I vores var ikoner forkerte på næsten alle radiostationer. Downloadede ny ikoner fra skoda, og skulle så ind på HVER profil for at opdatere disse ikoner![]()
Mere end almindeligt træls.
Generelt gjorde jeg det, at jeg satte alt op på min profil, inkl. fx. radiokanaler/ikoner, digital instrumentering,
Kopierede denne til de 2 andre + gæst.
Ændrede ambiente belysning i de andres profiler - så man har hver sin farve![]()
Indstilling af sæde/spejle (med hukommelse), måtte de andre så selv klare![]()
Køremode:
Hvorfor starter den altid i normal ? Hvorfor kan man ikke få gemt den favorit man har, fx. individuel - eller i det mindste starte med den man sluttede med![]()
Synes jo sådan set det fungere fint - men ubegribeligt at lige denne ene ting ALTID starter i normal ???
Vil jeg jo også mene, men sælger henviser bare til importør og manual, ikke noget om at det kan ændres.
Hvad skulle sælger ellers? Hvis det er sådan det er officielt kan han da ikke rykke ved det. Kan det kodes er det andre kanaler du skal igennem.
Han kunne måske have undersøgt/spurgt importøren om det var noget man kunne få ændret, istedet for bare og skrive "sådan er det"SzleeperDK skrev: ↑10. maj 2019, 05:32Hvad skulle sælger ellers? Hvis det er sådan det er officielt kan han da ikke rykke ved det. Kan det kodes er det andre kanaler du skal igennem.
Interesant kws.