Først: ja gu er det dumt og den bøde skal bare betales...
Fik før jul en bøde af Onepark for manglende p-skive. Efter at have fået bilen kort forinden var jeg en tur i biltema Horsens. De havde ikke hvad jeg manglede så efter 10 min. kommer jeg ud igen. Ser en vagt luske rundt ved bilen, så skynder mig at låse den op så han kan se jeg er på vej. Han begynder straks at gå væk mens han siger: "Du skal lige få monteret en p-skive". Jep selvfølgelig, havde overhovedet ikke tænkt på det da bilen lige er overtaget, svarer jeg... Jeg tjekker selvfølgelig forruden og kan lettet konstatere at der ingen bøde sidder.
Nu kommer der så en betalingspåmindelse med posten, så han har tilsyneladende noteret mig. Mit spørgsmål går på:
* SKAL han ikke efterlade en hilsen i ruden? Jeg har selvfølgelig svært ved at dokumentere at han ikke har gjort det, men er det tilfældigvis kutyme at de tager billede af bøden monteret i ruden?
* Så vidt jeg husker skal de ved andre typer ulovlig parkering overvåge bilen i en vis periode før bøden må placeres, gælder det ikke ved manglende skive?
Træls er det under alle omstændigheder, men så ka man jo lære det

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk

2020 Yamaha Ténéré 700