Big-_-D skrev:Det her er mit yndlings Golf 2 VR6 projekt i grå med spartlet bagklap der skal skiftes

hehehe
Den står bare så godt... hvad er planen med bilen? dailydriver eller hvordan?
Big D
Ha ha, Det er da rart og høre, det er også godt med alle de bemærkninger om den bagklap så nu har jeg været nord på og hentet en delvis udsparlet bagklap som dog skal fin sparles osv for 250 kr, men nyder nu alle de bemærkninger, det er altid godt og høre hva folk synes, gode ide`r osv..
Planen er pt at den skal slæbe mig til og fra arbejde,Konen har fam containeren. også samtidig fixes lidt i motoren, ny banan,resning af dyser og evt en chipning ved jvk hvis jeg kan nå det inden den 22 aug, hvor bilen er meldt til 402 meter i sindal, klasse 3:) Så må vi se hvordan den klare sig, vandt over en E36 igår med 220 hk så den langsomeste tror jeg nu ik den bliver, nå vinteren begynder og melde sig bliver den højest sansynlig sat i garage for og få lave fejl og mangler, som fælge osv. Samt evt rykker jeg kværnen ud og giver den en omgang..
Har lige lagt et billede ind af golfen med de nye forlygter, overvejer dog kraftig og skifte dem ud med nogen andre, plus et af bagklap projektet