jeg vil som udgangspunkt sige at man får hvad man betaler for.
Jeg vil anbefale trådstarter at melde sig eind i gruppen "bilpleje køb&salg" på fb her er der tit brugte maskiner til salg..
du skal bruge 2 spande til vask, vaske handske/svamp (kan købes billigt i biltema)
tjærefjerner, claybar, sprit, afhængig af hvor slem din lak er, så en grov/fin/ eller mellem/fin/ polermiddel alternativ et onestep produkt... som afslutning vil jeg anbefale en coating, det er det letteste at arbejde med..... jeg vil tro du kan blive kørende for under 1500,-
de steder man kan få poleret til lave priser vil jeg som udgangspunkt mene at man får hvad man betaler for.... hvis du hurtigt polerer bilen og giver den en glaze og derefter måske voks... glaze'en skjuler ridserne kortvarrigt, og når du henter bilen ser den flot ud men det holder ikke længe.
Jeg polere indimellem venners biler, skulle jeg tage betaling for de timer jeg har brugt ville det aldrig blive under 2500,- og det er KUN udvendigt, de proff. kan sikkert gøre det hurtigere men vil stadigt mene at det er tæt på umuligt at give en bil en omgang for 2000kr og holde 120kr i timen hvis man både gør det inde og ude, og gør det ordentligt, men det er da muligt at de er så effektive at de kan gøre alt det på 8 timer