Men det er jo fruens bil, så det skal dæleme være i orden

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kører 9x20 ET 35, har du ikke set min tråd?Reid skrev:Er der nogen der har prøvet:
9x20 et35
10x20 et38
På en A4?
Jeg frygter især bagenden. De er ret brede til min lille bil, eller hvad?
Jo, og jeg er også på jagt efter lige netop den størrelse. Men så fandt jeg jo lige dem her som er 10 brede i bag, som bare er fede.DennisMoller skrev:Jeg kører 9x20 ET 35, har du ikke set min tråd?Reid skrev:Er der nogen der har prøvet:
9x20 et35
10x20 et38
På en A4?
Jeg frygter især bagenden. De er ret brede til min lille bil, eller hvad?
Sent from my iPhone using Tapatalkdet passer bare, det stikker ikke ud tænker 10” bliver lige til kanten

Det er dem her:keller skrev:Hvad er det for nogle fælge?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Fede fælge
Hej Kroeyer,
Hvilket ET? Og er det en quattro?Reid skrev: ↑18. sep 2019, 11:37En lille update!
Jeg har nu kørt hele sommeren med 9*20 uden problemer. Den var heller ikke sænket, så en smule 4x4 var der også over den. NU har jeg endeligt fået smidt et sæt Eibach fjedre på. Den er sænket 35/30mm og det spiller stadig.
Der er ikke noget der går på, og chefen har ikke nævnt noget![]()
Så sænk roligt en B8,5 35/30mm og smid 9*20 på. Not a problem![]()
Det er med pisse fornuftigt forhjulstrækkarstein skrev: ↑19. sep 2019, 09:48Hvilket ET? Og er det en quattro?Reid skrev: ↑18. sep 2019, 11:37En lille update!
Jeg har nu kørt hele sommeren med 9*20 uden problemer. Den var heller ikke sænket, så en smule 4x4 var der også over den. NU har jeg endeligt fået smidt et sæt Eibach fjedre på. Den er sænket 35/30mm og det spiller stadig.
Der er ikke noget der går på, og chefen har ikke nævnt noget![]()
Så sænk roligt en B8,5 35/30mm og smid 9*20 på. Not a problem![]()
) og 255/30 dæk og en "fornuftigt" sænkning uden problemer. Min er med quattro.
Den ser godt ud

Nej, det er jeg godt med på. Det var egentlig mere for at forklare problem stillingen.TorbenRasmussen skrev: ↑22. okt 2019, 18:11Er det ikke Multitronic? Den har ikke "gear".
Jeg oplever dog også af og til på min, at den egentlig har det bedst med at få lidt omdrejninger når man sætter i gang. Langsom start er den ikke super god til.
Okay. Jamen jeg kan sagtens leve med det, det er såmænd ikke noget problem. Jeg vil bare være virkelig træt af at stå med en kvadret gearkasse senere, hvis jeg kunne have gjort noget upfront