Placering mobilholder i Skoda Superb IV?

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
hound
Nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 13 times
Been thanked: 0

Placering mobilholder i Skoda Superb IV?

Indlæg af hound » 5. nov 2019, 12:27

Hej,

Jeg er ved at bestille en Superb men kan ikke helt greje hvordan jeg best placerer min mobilholder. I min nuværende Passat sidder den til højre for radioen med en Brodit proclip. Det fungerer relativt godt, og jeg er glad for placeringen.

Til Superb laver brodit imidlertid kun en proclip som sidder oppe i blæser-dyssen, og den sidder derfor IMO for højt og upraktisk da ladelabel skal gå op over radioen.

Hvis nogen har bedre løsninger højrer jeg meget gerne om det?

Billede

Pft. :D
12/2019 VW Passat Variant 2.0 TDI 150 HK SCR Business Plus DSG

Brugeravatar
jencka
Medlem
Has thanked: 316 times
Been thanked: 194 times

Re: Placering mobilholder i Skoda Superb IV?

Indlæg af jencka » 5. nov 2019, 13:14

Hvis du får din Superb med mulighed for CarPlay/Android Auto og aktiverer det, har du i princippet ikke brug for en mobilholder. For så kan den bare side i en holder ved gearstangen eller ligge i rummet foran gearstangen mens den lader.
Men jeg ved selvfølgelig ikke om du tænker du har brug for din mobil til noget særligt, som f.eks. CarPlay eller Android Auto ikke kan?
Octavia combi Style pre facelift 2017 1,0 TSI DSG
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne ;-)

Syndicate
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: 7100 Vejle
Has thanked: 494 times
Been thanked: 202 times

Indlæg af Syndicate » 5. nov 2019, 15:04

Kan du ikke lave strømmen som "fast", således du slipper for et løst kabel henover skærmen?
2021 Skoda Enyaq 80

sga123
Helt nyt medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 0

Indlæg af sga123 » 5. nov 2019, 20:19

jencka skrev:Hvis du får din Superb med mulighed for CarPlay/Android Auto og aktiverer det, har du i princippet ikke brug for en mobilholder. For så kan den bare side i en holder ved gearstangen eller ligge i rummet foran gearstangen mens den lader.
Men jeg ved selvfølgelig ikke om du tænker du har brug for din mobil til noget særligt, som f.eks. CarPlay eller Android Auto ikke kan?
Har Carplay/AA i min Touran og er meget glad for at kunne sætte mobilen i en brodit holder når jeg sætter mig i bilen. Det er langt nemmere end at skulle bøvle med ledning etc. Og jeg slipper for en mobilen der ligger og flyder.... Derudover er jeg enig i at der er meget begrænset brug for mobilens skærm og betjening i det daglige, da betjening sker via bilens skærm. Billede kan i øvrigt varmt anbefale AA det de 6000 værd som det kostede i Januar 2016, da vi købte selvom det da har drillet lidt undervejs..

Sendt fra min VTR-L29 med Tapatalk

:ugeek: Touran :ugeek:

hound
Nyt medlem
Has thanked: 13 times

Indlæg af hound » 7. nov 2019, 14:17

Tak alle - Superb'en vil have Carplay/AA da jeg bruger Android Auto i dag i min Passat og det vil jeg gerne forsætte med. Jeg synes dog det er fint at have mobilen til at vise Saphe Link app'en så jeg får advarsler om ulykker og politi. Det vil jeg også gerne forsætte med, men jeg vil ikke have mobilen til at sidde så højt som den gør med brodit beslaget.

Så hvis der er nogen der kende andre smarte monteringsløsninger, hvor mobilen sidder under ICE'en, så er jeg meget interesseret. :)
12/2019 VW Passat Variant 2.0 TDI 150 HK SCR Business Plus DSG

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"