"vores" problem er konstant manglende varme i den ene side.
Hvis dit er det, så ville jeg tjekke det samme.
Men 2006 er længe siden og måske var det lavet anderledes dengang.
"vores" problem er konstant manglende varme i den ene side.
Hej igen
Dvs. Det er selv faldet af... dvs forskubbet sig og til sidst faldet af? I så fald burde mit ligge i bilen et sted.Blackfinger skrev: ↑28. dec 2019, 17:05Ja, du mangler helt sikkert tandhjulet. Det kan ikke købes løst, man skal have hele motoren.
Jeg tror ikke at værkstedet har skubbet det af.
Løsningen er den som jeg tidligere har beskrevet. Ellers falder tandhjulet af igen.
Lykkes det dig at støve et ekstra tandhjul op under din søgen så er jeg naturligvis interesseret.koden skrev: ↑28. dec 2019, 19:44Jeg ville være ked af at skulle ofre ny motor og det bøvl der er med skift. Hvis jeg i stedet for blot kan montere hjul igen.
Hvis jeg ikke kan finde det må jeg prøve st finde et hjul.
Mon ikke en tysk side kan hjælpe med en løsning?
Jeg prøver at lede efter hjul i bilen et sted og ellers videre på tyske net sider.
Gad vide hvor mange vw har "snydt" på den konto må være et generelt problem af pænt stor dimension....
Er set før:
https://www.skodacommunity.de/threads/h ... te.126950/
Så drejede jeg det halvmåneformede tandhjul og fik varme. Dejligt i denne tid. Vi ringer til Skoda-værkstedet på mandag eller førstkommende dag de har åbent. Så må vi se hvad de tager for at skifte den motor. Muldvarpe-skindet må nok op af lommen, da jeg ikke har de store evner i at skrue i biler. Det må jeg nok sande.
Super og mange tak...rasmuzzen skrev: ↑23. sep 2020, 17:52Prøv at slå din bil op på eks. autodoc, så kan du se om de sælger klap/flap motorer til din bil under klima.
Gør de så må du søge videre efter den.
Original til min O3 koster den 670 + moms, reservedelsnummer ender i øvrigt på 511G nu. Det syntes jeg er lidt meget, da jeg havde 2 der er gået. Købte Topram for under 300 kr. stk. Håber de uoriginale holder længere. Hvis den sælges så find den, læs nummeret, bestil een ud fra nummeret på motoren.
Aner ikke hvad du har af motor, men denne liste kom frem med en simpel søgning med 1,2 TSI motor.
https://www.autodoc.dk/reservedele/inds ... 77-1-2-tsi
Dennis GSi skrev: ↑30. sep 2020, 11:37hej,
låner lige tråden.
har læst hele tråden gennem, stå med en seat Leon 2014 1.6 tdi, der har lidt samme problem, også dog.
den varmer ikke i kabinen(gælder begge sider), klap motor køre fint åbner og lukker helt.
slangerne til varmeleget er meget varme(laser termometer mangle nyt batteri)så ved ikke præcis temperatur, men kan ikke holde hånden på særlig længe, når bilen er drifts varm
nogen der kender til dette problem, har googlet men ikke rigtig fundet noget ud over denne tråd
MVH Dennis GSi
Har du fundet nogen løsning på dit varme problem i touran?