Den nye Passat R-Line Limited Edition - Nu i Danmark - Min kammerats nye bil

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 856 times
Been thanked: 2401 times

Re: Den nye Passat R-Line Limited Edition - Nu i Danmark - Min kammerats nye bil

Indlæg af GaSelle » 16. dec 2019, 21:34

Syndicate skrev:
16. dec 2019, 21:30
Nicklas123456 skrev:
16. dec 2019, 20:44
Shiiiit det stikker jo fuldstændig i af den her tråd

Hvorfor skal folk herinde altid nævne BMW?

Jeg hader personligt BMW om det så var en M5, så var der MANGE biler der kom før den

Men nu er det her jo et VAG forum, så forstår ikke hvordan BMW, overhovedet kommer på tale fordi der en der syntes en Passat er for dyr
Jeg er meget enig i din betragtning.

Du fremviser en super lækker bil, og (igen) kommer snakken over i BMW mv.
Der er efterhånden rigtig mange BMW-folk herinde, som ynder at fortælle vidt og bredt om det fantastiske ved netop BMW. Det er også rigtig fint, men jeg synes at det falder noget uden for skiven på et VAG-forum, hvor man konstant skal sammenligne VAG vs. BMW, som man af (gode) grunde, aldrig bliver enige om alligevel! :)

Jeg synes også at tråden er kørt HELT af sporet!
Vi er da i hvert fald to, der nævner, at vi ikke er mere fanatiske, end at mærket nemt kunne blive et andet næste gang. BMW, Audi, Mercedes osv. nævnes vel for at pointere, hvad man ellers kunne have fået for den helt absurde pris for Passat’en på side 1.

‘87 Toyota Corolla DX KE70 Stw.
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus

Brugeravatar
DanielB12
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 5092 times
Been thanked: 2288 times
Kontakt:

Re: Den nye Passat R-Line Limited Edition - Nu i Danmark - Min kammerats nye bil

Indlæg af DanielB12 » 16. dec 2019, 21:35

Syndicate skrev:
Nicklas123456 skrev:

Jeg hader personligt BMW om det så var en M5, så var der MANGE biler der kom før den

Men nu er det her jo et VAG forum, så forstår ikke hvordan BMW, overhovedet kommer på tale fordi der en der syntes en Passat er for dyr

Der er efterhånden rigtig mange BMW-folk herinde, som ynder at fortælle vidt og bredt om det fantastiske ved netop BMW. Det er også rigtig fint, men jeg synes at det falder noget uden for skiven på et VAG-forum, hvor man konstant skal sammenligne VAG vs. BMW, som man af (gode) grunde, aldrig bliver enige om alligevel! :)

Definer mange? Jeg kan da kun lige komme i tanke om GaSelle og Martinbetjent.. Og ja, GaSelle er, naturligvis, glad for sin Supe..ehm BMW, men ellers hører man da ikke til BMW specielt ofte herinde.. synes der er lige så mange Pug og volvo-ejere, f.eks.,, og Jansom er jo faldet i Nissan micra-brønden..

Jeg synes dog det er super fedt at få nogle spændende input fra andre end de til tider stive vag-evangelister. Det bliver jo nogen gange som om, at alt hvad VAG sprøjter ud, det er lavet af det puresteguld - heldigvis har vi Erling til lige at mane til ro, men alligevel.
These users thanked the author DanielB12 for the post (total 3):
GaSelleSaepePhillOS
Det er jo bare for sjovt

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem

Indlæg af GaSelle » 16. dec 2019, 21:38

DanielB12 skrev:
16. dec 2019, 21:35
Syndicate skrev:
Nicklas123456 skrev:

Definer mange? Jeg kan da kun lige komme i tanke om GaSelle og Martinbetjent.. Og ja, GaSelle er, naturligvis, glad for sin Supe..ehm BMW, men ellers hører man da ikke til BMW specielt ofte herinde.. synes der er lige så mange Pug og volvo-ejere, f.eks.,, og Jansom er jo faldet i Nissan micra-brønden..

Jeg synes dog det er super fedt at få nogle spændende input fra andre end de til tider stive vag-evangelister. Det bliver jo nogen gange som om, at alt hvad VAG sprøjter ud, det er lavet af det puresteguld - heldigvis har vi Erling til lige at mane til ro, men alligevel.
Den dag Superb kommer med 8-trins ZF, så skriv mig op til en 😂😎🥳

‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus

Syndicate
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: 7100 Vejle
Has thanked: 494 times
Been thanked: 202 times

Indlæg af Syndicate » 16. dec 2019, 21:43

DanielB12 skrev:
16. dec 2019, 21:35
synes der er lige så mange Pug og volvo-ejere, f.eks.,, og Jansom er jo faldet i Nissan micra-brønden..

Pug og Volvo-ejere, går bare mere stille med dørene hvis du spørger mig :)

jansom snakker ikke mere om sin Micra, selvom vi nok alle var overraskede :mrgreen:

Jeg er enig i at det er fint med "nye" input, til den meget sort/hvide VAG-verden, men omvendt synes jeg også at BMW fylder mere og mere herinde!
2021 Skoda Enyaq 80

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Geografisk region: København
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 161 times
Been thanked: 187 times

Indlæg af Nicklas123456 » 16. dec 2019, 22:13

Hvorfor skal man skrive at man kan få en BMW eller en A6’er?

Jeg kan ikke lide BMW generelt - og skulle jeg have en A6’er da jeg kiggede på bil kom den over 1million

Jeg med mine 2,11 sidder ikke godt i hverken en 3-serie eller en 5-serie, sidder dog fint i min kammerats tidligere X5’er - fin bil men havde stadigvæk ikk købt den (kørte dog 750km hjem fra Tyskland i den)

Nogen er til Passat andre til A6’er og nogen til en BMW

Men hvorfor skal samtalen drejes derhen? Hvorfor ikke bare sige fed bil dog i den dyre ende og så komme videre?

Alt andet er jo fuldstændig ligegyldigt.. Det jo hvad man ønsker at bruge penge på og hvad der er kvalitet for en selv - jeg har smidt for 150.000kr. i min egen Passat efter erhvervelse, og jeg er bestemt ikke færdig endnu (blot handicappet på SU)
Men det da også åndsvagt og får det ofte af vide, men hvis det i min verden er en Passat jeg får stiv fjeder af - så skal jeg vel ikke fyldes med alt mulig BMW halløj 🤷🏼‍♂️
These users thanked the author Nicklas123456 for the post:
Syndicate
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P
Nuværende bil:
VW Tiguan R 2.0TSI 320HK 4motion
Tidligere biler:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line -- VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline -- Audi A4 1.8T Quattro 1999 -- VW Vento 1.8 1997

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem

Indlæg af GaSelle » 16. dec 2019, 22:17

Nicklas123456 skrev:
16. dec 2019, 22:13

Jeg kan ikke lide BMW generelt - og skulle jeg have en A6’er da jeg kiggede på bil kom den over 1million

Jeg med mine 2,11 sidder ikke godt i hverken en 3-serie eller en 5-serie, sidder dog fint i min kammerats tidligere X5’er - fin bil men havde stadigvæk ikk købt den (kørte dog 750km hjem fra Tyskland i den)

Men hvorfor skal samtalen drejes derhen? Hvorfor ikke bare sige fed bil dog i den dyre ende og så komme videre?

Alt andet er jo fuldstændig ligegyldigt.. Det jo hvad man ønsker at bruge penge på og hvad der er kvalitet for en selv - jeg har smidt for 150.000kr. i min egen Passat efter erhvervelse, og jeg er bestemt ikke færdig endnu (blot handicappet på SU)
Men det da også åndsvagt og får det ofte af vide, men hvis det i min verden er en Passat jeg får stiv fjeder af - så skal jeg vel ikke fyldes med alt mulig BMW halløj 🤷🏼‍♂️
Fordi jeg synes, det er rystende, at en Passat kan koste så meget - og det må jeg vel have lov til ;) Folk må da købe lige hvad de lyster. Jeg tror dog, at størstedelen af befolkningen havde købt noget andet, til den pris. Tråden her bekræfter dog, at ‘den brede befolkning’ ikke er medlemmer på VagCars 🤗

Man kan også vende den om: hvorfor oprette en tråd om en bil, der ikke engang er ens egen? Det må være for at få kommentarer eller en debat. Eller, det må man forvente - ellers havde man vel oprettet den i galleriet, eller nøjes med en post i ‘den store tråd om ingenting’.
Gad vide, om der er solgt nogle af dem til ‘private’.

‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem

Indlæg af Nicklas123456 » 16. dec 2019, 22:29

GaSelle skrev:
16. dec 2019, 22:17
Nicklas123456 skrev:
16. dec 2019, 22:13

Fordi jeg synes, det er rystende, at en Passat kan koste så meget - og det må jeg vel have lov til ;) Folk må da købe lige hvad de lyster. Jeg tror dog, at størstedelen af befolkningen havde købt noget andet, til den pris. Tråden her bekræfter dog, at ‘den brede befolkning’ ikke er medlemmer på VagCars 🤗

Man kan også vende den om: hvorfor oprette en tråd om en bil, der ikke engang er ens egen? Det må være for at få kommentarer eller en debat. Eller, det må man forvente - ellers havde man vel oprettet den i galleriet, eller nøjes med en post i ‘den store tråd om ingenting’.
Gad vide, om der er solgt nogle af dem til ‘private’.
Billederne er lagt op med accept fra ejeren af selv

Self. kan man komme med indspark, men kan ikk se ideen i at sige ej du kunne have fået en BMW 🤦🏼‍♂️

Det er solgt hvertfald 4 til private i DK jeg kender til, og skulle jeg have ny Passat, eller var på udkig efter en, så var der solgt 5 😉

Det er nogen der bare gerne vil have en top model eller nogen bare vil have alt udstyret, men det jo som man er.

Nogen vil hellere have en lidt mere skrabet A6’er fx. end en i nogens øjne alt for dyr Passat

Igen bilen er blot lagt op fordi JEG syntes personligt det en fed bil - kan godt være den er lagt op forkert, så må den blive rykket hvis det træder dig over tæerne? For min skyld syntes jeg bare tråden skulle slettes, fordi den gavner ikke rigtigt noget mere 😅
These users thanked the author Nicklas123456 for the post:
Syndicate
Nuværende bil:
Tidligere biler:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line -- VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline -- Audi A4 1.8T Quattro 1999 -- VW Vento 1.8 1997

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 57 times
Been thanked: 1347 times
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 16. dec 2019, 22:31

I og med bmw kun er til folk med ble så lukker vi den her!
1d83e997-a09e-4a08-a545-a58f852d65de.jpg
1d83e997-a09e-4a08-a545-a58f852d65de.jpg (37.49 KiB) Vist 1103 gange

Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author Watcher for the post (total 3):
Nicklas123456DanielB12Søren K
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem

Indlæg af GaSelle » 16. dec 2019, 22:38

Og Mercedes er kun for gamle mænd med blød hat.

Min parallel var kun for at understrege, at prisen er ude af proportioner. Jeg tror, de fleste (igen, ikke herinde) havde valgt anderledes, til det budget.

Over and out 👌🏻🤗
These users thanked the author GaSelle for the post (total 2):
DanielB12PF

‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus

nbryde
Medlem
Has thanked: 110 times
Been thanked: 172 times

Indlæg af nbryde » 16. dec 2019, 22:38

Nicklas123456 skrev:
16. dec 2019, 22:29

Self. kan man komme med indspark, men kan ikk se ideen i at sige ej du kunne have fået en BMW 🤦🏼‍♂️

Det er solgt hvertfald 4 til private i DK jeg kender til, og skulle jeg have ny Passat, eller var på udkig efter en, så var der solgt 5 😉

Det er nogen der bare gerne vil have en top model eller nogen bare vil have alt udstyret, men det jo som man er.

Nogen vil hellere have en lidt mere skrabet A6’er fx. end en i nogens øjne alt for dyr Passat

Igen bilen er blot lagt op fordi JEG syntes personligt det en fed bil - kan godt være den er lagt op forkert, så må den blive rykket hvis det træder dig over tæerne? For min skyld syntes jeg bare tråden skulle slettes, fordi den gavner ikke rigtigt noget mere 😅
Kan egentlig blot gentage mig selv, i min optik er det så mange ting forkert ved Passat generelt af seneste aftapning. Fake udstødning, billig kina HUD, overdreven brug af shiny plast, et MIB og AID der ser forældet ud, ting der slet ikke retfærdiggøre det højeprisleje og segment den sigter efter.

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem

Indlæg af Nicklas123456 » 16. dec 2019, 23:06

nbryde skrev:
16. dec 2019, 22:38
Nicklas123456 skrev:
16. dec 2019, 22:29

Kan egentlig blot gentage mig selv, i min optik er det så mange ting forkert ved Passat generelt af seneste aftapning. Fake udstødning, billig kina HUD, overdreven brug af shiny plast, et MIB og AID der ser forældet ud, ting der slet ikke retfærdiggøre det højeprisleje og segment den sigter efter.
🤦🏼‍♂️
Nuværende bil:
Tidligere biler:

Syndicate
Aktiv medlem
Geografisk sted: 7100 Vejle
Has thanked: 494 times
Been thanked: 202 times

Indlæg af Syndicate » 16. dec 2019, 23:25

Men hvorfor er man på et VAG-forum, når man ikke bryder sig om mærket, og i stedet hellere vil snakke BMW?

Den fælles interesse for VAG-biler, kan af og til være noget svær at fornemme....

Bevares, jeg kører ikke VAG pt., men jeg bruger ikke enhver given lejlighed til at forherlige min Ford, eller sammenligne den med noget VAG-koncernen har kørt af samlebåndet..

Hvis jeg ville det, havde jeg fundet et Ford-forum, hvor jeg sammen med ligesindede, kunne juble over min store glæde for mærket....
These users thanked the author Syndicate for the post:
GranTurismo
2021 Skoda Enyaq 80

nbryde
Medlem

Indlæg af nbryde » 16. dec 2019, 23:30

Syndicate skrev:Men hvorfor er man på et VAG-forum, når man ikke bryder sig om mærket, og i stedet hellere vil snakke BMW?

Den fælles interesse for VAG-biler, kan af og til være noget svær at fornemme....

Bevares, jeg kører ikke VAG pt., men jeg bruger ikke enhver given lejlighed til at forherlige min Ford, eller sammenligne den med noget VAG-koncernen har kørt af samlebåndet..

Hvis jeg ville det, havde jeg fundet et Ford-forum, hvor jeg sammen med ligesindede, kunne juble over min store glæde for mærket....
Jeg syntes det er en interessant diskussion, med hvad der ligger til grund for ens beslutninger om valg eller fra valg af bilmærke. Bliver ikke mindre af når priserne når et leje hvor der åbener sig muligheder for at udvide horisonten og evt vælge en bil en klasse eller to over hvad VW har på paletten.

Sendt fra min EML-L29 med Tapatalk

nbryde
Medlem

Indlæg af nbryde » 16. dec 2019, 23:32

Syndicate skrev:Men hvorfor er man på et VAG-forum, når man ikke bryder sig om mærket, og i stedet hellere vil snakke BMW?

Nu kører jeg BMW, har tidligere i år haft en Golf 7.5 og næste kunne meget vel blive den nye Volvo XC60 eller V60.

Brugeravatar
vw4ever
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 342 times
Been thanked: 206 times

Indlæg af vw4ever » 16. dec 2019, 23:34

Nicklas123456

Hvorfor kan du ikke modtage Pb?
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995

Brugeravatar
HansH
Admin
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 4205 times
Been thanked: 5780 times

Indlæg af HansH » 17. dec 2019, 07:48

Om ikke andet, så har VAG noget BMW og alle de andre ikke har ....... vagcars.dk :)
Og det' da ik overpriced..
These users thanked the author HansH for the post (total 8):
PLGaSelleDanielB12GlaedeJonas KristiansenGranTurismoFanoeSunny
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf (300) : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
majland
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordjylland
Has thanked: 92 times
Been thanked: 366 times

Indlæg af majland » 17. dec 2019, 12:26

tuxx skrev:
16. dec 2019, 10:41
Superb, A6, BMW 5, Passat, Mercedes E.

...

Jeg snakker her ikke prestige, for der er selvfølgelig langt mere prestige i en E klasse end i en Superb, uanset hvor god en bil en Skoda er.
Det med prestige er lidt en sjov fisk. Da vi for snart et år siden var ude at kigge på bil for alvor var udgangspunktet egenligt ikke at gå ned på plads eller komfort i forhold til superb'en og havde en forestilling om en pris på ca 400 -450.000kr som en ny Superb.

Med i opløbet var mange forskellige men prestige var egenligt ikke en parameter - og det gælder nok for mange der kører Skoda ;-) Men kender også nogen der _aldrig_ skal have en skoda - det uanset hvilken og de har ellers kørt lidt af hvert over peugeot, citroen, volvo og ford ......

Vi overvejde seriøst en nyere E klasse og var også omkring leasing muligheder på en tysk import mit alles .... Passat GTE var også med i opløbet sammen med Mitsubishe Outlander PHEV og Kia Optima PHEV.

Men vi endte med at gå ned i (oplevet) størrelse i en Kodiaq der dog løb lidt over budget da vi fik sat krydserne. Så vi landede lige i den nu udskældte suv gruppe af benzinslugere.

I modætning til andre er el sæder med memory noget der giver ejerglæde i dagligdagen

Til vores brug har vi også hver gang vi har købt ny bil valgt udstyr over motor ( de første brugte vi havde var lidt mere tilfældige og egenligt med relativt store motorer for deres årgange - hendholdsvis 2.0 og 2.2 - Så store motorer (i volumen) har jeg ikke haft siden, men moderne turbo motorer leverer jo lige så mange eller flere kræfter fra meget midnre).

Men det er dælme en fin passat. Farven er dog ikke lige min kop te

Men hvorfor så Skoda. På trods af et nyligt hiccup på værktedet har vi altid fået god service der og det er lige så vigtigt som selve bilen. Så stod jeg og have svært ved at vælge mellen en Skoda og et andet mærke ville jeg have en tendens til at vælge den kendte sælger/værkted.

okroner
Nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Geografisk sted: Værløse
Has thanked: 57 times
Been thanked: 20 times

Indlæg af okroner » 17. dec 2019, 14:21

Først og fremmest syntes jeg, at det er en megafed Passat - en drømmebil.

Vi er alle forskellige og har forskellige drømme og budgetter.

Havde jeg pengene - og de var ubegrænsede - valgte jeg ikke en dejlig Tesla, Ferrari eller Aston Martin.

Nej jeg ville hellere have en ulv i fåreklæder - lidt som denne passat og så en gang i mellem give den gas.
Men sådan er vi så forskellige.
Men det betyder ikke, at jeg ikke kan se det fede i en M5 - en mercer med ganze molevitten.
Det passer bare ikke mig og mit liv...selvom børnene ville elske det.

Mit budget og drømme er anderledes...så jeg må glad nøjes med en skoda i hverdagen.
Mine drømme er stadig en ulv i fåreklæder - fx passat med 4 hjulstræk og alle krydser eller den flotte Octavia RS fra galleriet. Eller den suberb ligeledes fra galleriet, som havde fået læderindtræk og overvejede at fjerne mærker ....
These users thanked the author okroner for the post:
Soeren C

Pacs
Medlem
Has thanked: 5 times
Been thanked: 30 times

Indlæg af Pacs » 26. feb 2020, 23:51

Sgh2008ejs skrev:
16. dec 2019, 09:13
Du kan få meget 5-serie.
Den her er godtnok ikke helt ny, men større motor og flere Hk ;)

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/ ... ut/4400131

Der er også lige til en 300 hestes E-klasse fra 2019
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/merc ... ut/4528656

Eller en A6’er med stortset det hele, godtnok 25k dyrere. Inkl Matrix LED
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi ... tr/4518940
Disse biler er jo røvkedelige... Morfar med blød hat....

Passaten er lækker, speciel og en som alle ikke har...

Hvor er kærligheden til det der bare er fedt uden det der helt Brian med en sænket golf 4 med læder på fronten...

Jeg havde til hver en tid taget denne passat over modstykket i BMW til samme pris...

Og helt logisk så sammenligner man jo ik en M5 her.. Det giver ingen mening.. Havde det været en S6/RS6 så kan en M5 eller en C63AMG komme til men da ikke her...
These users thanked the author Pacs for the post:
vw4ever
Nuværende bil
Golf 6 2,0

Tidligere biler:
Audi S6 V10.... Golf 3 VR6... Golf 3 1,8.... Corolla AE82 GT Twincam

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem

Indlæg af GaSelle » 27. feb 2020, 00:43

Pacs skrev:
26. feb 2020, 23:51
Sgh2008ejs skrev:
Du kan få meget 5-serie.

Hvor er kærligheden til det der bare er fedt uden det der helt Brian med en sænket golf 4 med læder på fronten...

Jeg havde til hver en tid taget denne passat over modstykket i BMW til samme pris...

Og helt logisk så sammenligner man jo ik en M5 her.. Det giver ingen mening.. Havde det været en S6/RS6 så kan en M5 eller en C63AMG komme til men da ikke her...
Dit superlativ er netop det, jeg ville hæfte på en Passat. Godt, der er plads til forskelligheder :)

‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus

nbryde
Medlem

Indlæg af nbryde » 27. feb 2020, 02:17

Pacs skrev:
Sgh2008ejs skrev:
Du kan få meget 5-serie.

Det er jo det gode ved dette forum, der er plads til forskellighed, selvom man nok hører til minioriteten der mener at en Brian stylet Passat er lækker og sammenligner den mod biler fra øverste premium klasse hvor den iøvrigt slet ikke hører hjemme :).
Passaten er helt skævt prissat og skal sammenlignes med de andre fra den mellemste firmabil klasse som MB c klasse evt. med AMG styling, en A4 i S line eller f.eks. en 3 serie i M-sport udgaven, selvom sidstenævnte vil kører bukserne af Passaten anyday Billede

These users thanked the author nbryde for the post (total 2):
GaSelleGlaede

Brugeravatar
vw4ever
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 342 times
Been thanked: 206 times

Indlæg af vw4ever » 27. feb 2020, 12:10

nbryde skrev:
27. feb 2020, 02:17
Pacs skrev:
Sgh2008ejs skrev:
Du kan få meget 5-serie.

Det er jo det gode ved dette forum, der er plads til forskellighed, selvom man nok hører til minioriteten der mener at en Brian stylet Passat er lækker og sammenligner den mod biler fra øverste premium klasse hvor den iøvrigt slet ikke hører hjemme :).
Passaten er helt skævt prissat og skal sammenlignes med de andre fra den mellemste firmabil klasse som MB c klasse evt. med AMG styling, en A4 i S line eller f.eks. en 3 serie i M-sport udgaven, selvom sidstenævnte vil kører bukserne af Passaten anyday Billede

Hvis man nu ikke har behov for at køre bukserne af nogen, så er der jo absolut ingen grund til at købe en kebab taxa, det er åbenbart det den kan.
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995

Brugeravatar
Møbbe
Aktiv medlem
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 11 times
Been thanked: 128 times

Indlæg af Møbbe » 27. feb 2020, 13:37

Lækker vogn - og lækker sammesætning af udstyr/farve (den passer godt til den)

Vi bor i DK - jeg kan slet ikke forstå "i" kan blive forarget over prisen....sådan er det i dk. :?

Jeg syntes det er trist den ligner den gamle SÅ meget, når det kaldes den nye passat, eller har jeg overset det faktisk kun er et facelift ?
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem

Indlæg af Nicklas123456 » 27. feb 2020, 13:53

Møbbe skrev:
27. feb 2020, 13:37

Vi bor i DK - jeg kan slet ikke forstå "i" kan blive forarget over prisen....sådan er det i dk. :?

Jeg syntes det er trist den ligner den gamle SÅ meget, når det kaldes den nye passat, eller har jeg overset det faktisk kun er et facelift ?
Det kun et facelift 👍🏻
Nuværende bil:
Tidligere biler:

nbryde
Medlem

Indlæg af nbryde » 27. feb 2020, 14:05

Møbbe skrev:
27. feb 2020, 13:37

Det er prissætningen der er helt gal. Den er prissat i et niveau, blandt A klassen fra Audi, MB E-klassen og 5 serien, altså på et niveau hvor den slet ikke høre hjemme.
Har så sådan ikke noget imod bilen eller VW generelt, andet end at de er begyndt at blive godt kedelige at se på samt den dalende kvalitet i interiøret, bare se på G8, et kæmpe skridt tilbage.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"