380hk / 715nm (BSR optimering)
Havanna Sortmetal
Panoramatag
4-zone klima
S-Line læderkabine med diamantsyninger
Akustikglas
Servoluk
360 kamera
20" Audi S6 Mat Titaniumoptik
Mangler primært B&O og Head-Up display

Det er en import - jeg er faktisk overraskende glad for at køre i den Audi, så jeg sidder allerede og kigger på C8 mulighederne
Øhhh ... altså som i Citroën C8 ?!??
Min ser aldrig indersiden af en vaskehalspock123 skrev: ↑23. maj 2020, 22:22Den står rigtig flot.
Selvom jeg har haft adskillige sorte biler, så fortryder jeg det hver gang.... En tur i vaskehallen og det er så tydeligt, at der er masser af små ridser i lakken. Så selvom din Audi er fed i sort, så ville jeg nok have valgt en anden farve....

Det er sorte rudelister, skal det være en “Black edition” før de er sorte? Forhandleren havde min, en anden 320hk og en 326hk competition stående, de havde havde alle sorte lister, men chrome afgang.Obel skrev: ↑24. maj 2020, 08:02Lækker vogn... Har en næsten mangen til, også i sort. Dog kun en 218 Quattro
Lige et spørgsmål. Har du folie på rudelisterne eller er det en “Black edition”??
Synes de plejer at have sorte afgangsrør også nemlig...?
Kan ikke helt vurdere om jeg skal få folie på mine lister eller lade det blive crome.

Det blev da ret godt. Kunne være jeg skulle gøre det samme
Selv tak - de passer i hvert fald perfekt til din, når resten nu er sort. Så er du også fri for at pudse med autosolAndy skrev:
Jeg har lige været ude og køre i en C7 RS6 Black edition. Den havde chrome Audi logo, så måske er det lidt forskelligt hvordan de er sat sammen. Ejeren ville også gerne have haft at logoet var sort.
Men sorte afgangsrør og de sorte 21” ser satme godt ud på sådan en RS6 - og shit hvor er den bare hurtig.
Brændstofsøkonomien er elendig på min 3,0, men det er ingenting i forhold til en RS6![]()
Tak for linket til de tailpipes de er da total must have

Haha