Ja, det er lidt en jungle! Jeg købte denne tilbage i Februar:
https://www.aliexpress.com/item/Noname- ... 4c4dp0AtU8
Ankom i løbet af en uges tid og brugte under 30 min på at få den installeret i min CC fra 2014 (som afløser for en RNS315). Jeg er super godt tilfreds og savner ikke noget af det jeg måtte give afkast på.
Du ser ikke noget i MFA længere (navigation, musik, opkald m.v.). Basalt set er der tale om en dum radio (f.eks. er RDS delen ikke noget at råbe hurra for). Det smarte ligger i Apple Carplay delen (eller Android Auto, hvis man er mere til det).
Jeg synes det spiller helt kanon. Navigationen er super og jeg nyder virkeligt at man kan søge på steder i stedet for adresse eller at man kan starte navigationen direkte fra ens kalender når man flyver fra et møde til det næste.
Bruger selv meget podcasts, Spotify og TuneIn når jeg kører rundt og til det formål er den helt kanon.
Parkeringssensor virker perfekt i min CC (faktisk bedre end med RNS315!). Knapper på rettet virker ligeledes perfekt (lyd op/ned, næste nummer m.v.). Mangler lige at kunne starte Siri via ret, men det er vist bare en update.
Gå efter en Noname model (i stedet for Desay) da den kan software opgraderes. Læs evt mere på
www.rcd330plus.com