Har endelig fået købt mig en fin mk4 gti, totalt rustfri og god motor.
Men er totalt lost i de indlæg der er om højtaler størrelser og adapter ringe, samt CAN og head unit.
Kan finde et fint component sæt til ikke mange penge, dertil har jeg så et par spørgsmål.
Alle snakker om adaptere til enten at sætte 8" i, men også bare til 6,5", kan jeg ikke bare plump nogle i med samme størrelse som normalt, fore omkring og bagved med lidt sound/vibrations proofing ?.
Kan finde nogle 14,2 cm og nogle 16 cm sæt der ser fine ud, men adapter fra mindre op til 6,5" finder jeg ikke lige.
Skal siges jeg har kun den spanske amazon, da jeg bor hernede sydpå i vinterperioderne
Syntes også mange siger adapter ringene kan sidde i vejen for vinduet.
Hvordan med at installere ny headunit, hører mange sige CAN bus skal opdateres/ændres ellers løber man tør for strøm, og tilslutter man HU en anden strømkilde der slukker når bilen gør, er der ingen memory ?.
Ville dælme være surt på vej hjem efter at ha sovet et par timer i bilen, og den så ikke starter..... i frankrig
Syntes det bliver et kæmpe projekt, bare lige at sætte et par højtalere og en HU i, så jeg kan høre musik i næste måned når jeg kører de 3200 km til Dk.
Jeg er sprit ny mk4 og vw ejer, så er der andre gode råd så endelig sig til, send et link eller noget.
Tak og god dag til alle sammen.