Nok mig der ikke lige er fulgt med

Ja, som tilkøb til 4 - 5.000. Audi er lidt ustabile på det punkt. Først Bose, så B&O og nu Sonos.
Tjo, mon ikke det er nogle andre end SONOS der laver det tekniske og de så bare har købt sig ind til at få vist navnet?
Jo. Det er B&O Play - og er mest bare skiltet
2023 ENYAQ 80 Sportline Ultra
2011 Superb TDI DSG Elegance 550.000 km
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. Det er jo en ting ifht afregning af el, men i løbet af nogle år kommer alle de penge der PT kommer i statskassen i brændstofafgifter jo til at mangle af åre.

Udregningen tager ikke helt højde for elbiler over skalaknækket, samt at store elbiler bruger mere "brændstof" end en Zoe. Men ja, der kommer til at mangle nogle penge og man ved jo godt hvor de bliver taget fra.styker skrev: ↑16. apr 2021, 14:47Det er jo en ting ifht afregning af el, men i løbet af nogle år kommer alle de penge der PT kommer i statskassen i brændstofafgifter jo til at mangle af åre.
Kan se i rapporten at en traditionel bil bidrager med ca 80000 i dens forventede levetid, og en elbil(zoe) står til ca 42000(og der er nok ikke taget højde for diverse rabatter)
Dvs der mangler min 40K pr elbil i 2030, det bliver alligevel til en slat hvis vi når de 750000 elbiler der.
Det er minimum 30 milliarder over de 750000 bilers levetid.
Jeg forudser stigende afgifter på strøm til elbiler inden for en overskuelig fremtid![]()

VAG's danske konfiguratorer er så meget til grin. Jeg tror ikke jeg nogensinde har set en der fungerede fejlfrit - og da slet ikke med de nye elbiler.
BMW konfigurator er elendig. Man kan ikke se priserne på udstyret man tilvælger.
Det er fordi du også betaler for udviklingen af en fantastisk konfigurator
Det er bare semler. Det er for billigt.