Den kører så pissegodt.
ACC ska man lige blive venner med.

temsen skrev: ↑8. maj 2021, 06:57Jeg køre selv i en. T6.1 BI-TDI som ikke mangler noget
Jeg flyekneppede slutsedlen og også fordi dem vi bestilte var samme uge som priser blev frigivet og der dagligt var ændringer i priser, tilbehør og koder/pakker, så sælger blev satme holdt til ilden
Jeg syntes også DSGen er noget trist i forhold til min gamle T6.
Acc er også et skridt den gale vej. Som Søren skriver, så skal man justere konstant. Der er ingen mellemvej. Men er nok fordi på T6 var det semi-klima
Hvordan virker jeres varme i spejlene. Mine kan hverken tø is, sne eller dug væk. 3 x forsøg ved værksted som siger de ikke fejler noget.
Jeg har også den store Navi Pro som er begyndt at gå død. Startende med en høj hyletone og boom så slukkede den og talte man med en kunde, så var han/hun da viftet af. Den genstartede så efter 1min ca.
Værksted må ikke skifte den men beskeden fra Selmer var den skulle opdateres da alarmkoder fran ikke var berettet til udskiftning. Nu advare den så ikke mere, men går totalt kold og genstarter så efter 5-10min.
Var så igen omkring værkstedet, og ja. Der er stadig intet sket mht et svar fra Selmer.
Det er noget pis da jeg altid har været lidt blå mht biler (vag) og var mig der for 8år siden fik overbevist firmaet om jeg og mine kollegaer skulle køre transporter fremfor vito. Nu har vi alle haft min 2 stk transportere, og ingen af dem har kørt uden fejl og større reparationer. Både på garanti, men også betalt.
Den sidste T6 vi havde med 204hk nåede vi kun at have knap 2 år, så valgte man at skifte den da den havde holdt over 2mdr på værksted sammenlagt. Dyser, turboer, Adblue tank, ny blok da den var revnet, og andre småting.
Nu er man så der at firmaet ikke vil fortsætte med VW og den transporter der skal skiftes sensommeren ikke bliver vw.
Enig med navkapslerne - de er da de mest triste man kan findeSorens2 skrev: ↑9. maj 2021, 08:06Min radio er kun crashet en gang.
Varmen er mega træls.
Spejle har jeg ikke testet.
DSGen kører pissegodt.
Især er den go til at vælge rigtigt gear.
Altså den gearet ikke ned i 4. for at overhale.
Samtidig er den go til at motorbremse ned at stejle bakker.
Så kører den omdr. på.
Er faktisk overrasket over min 150 hk.
Jeg syntes den gør det ret godt.
Navkapslerne syntes jeg stadig er fesne.
Min er ikke crashet en eneste gang - Discover Navi. Men lidt irriteret over der ikke er SD Kort - Ellers så kan jeg ikke finde det.jakhammer skrev: ↑9. maj 2021, 09:43Enig med navkapslerne - de er da de mest triste man kan findeSorens2 skrev: ↑9. maj 2021, 08:06Min radio er kun crashet en gang.
Varmen er mega træls.
Spejle har jeg ikke testet.
DSGen kører pissegodt.
Især er den go til at vælge rigtigt gear.
Altså den gearet ikke ned i 4. for at overhale.
Samtidig er den go til at motorbremse ned at stejle bakker.
Så kører den omdr. på.
Er faktisk overrasket over min 150 hk.
Jeg syntes den gør det ret godt.
Navkapslerne syntes jeg stadig er fesne.
Min radio crashede en gang imellem - jeg synes det virkede til at det ofte hang sammen med brug af Android Auto
DSG synes jeg også virkede rigtig godt - det var også en 150hk. Jeg synes også der var fint med kræfter i motoren

temsen skrev: ↑22. maj 2021, 07:10Ja eller stryge sit arbejdstøj.
Ej spøjs tilside. Det er nu ikke så tosset tænkt.
Ja jeg ved de kigger med. Normalt er jeg ikke tilhænger af ligge sådanne problemer op i div forums, men jeg/firmaet er bare nået dertil hvor vi gerne vil tages seriøst når vi har udfordringer med det der er leveret. Det er biler vi har købt fordi de skal være på farten og ikke stå udstillet på et værksted.
I min instruktionsbog står der under ACC´s systemmæssige begrænsninger at at defekte pærer, specielt pærer i forbindelse med stoplygter gør at ACC ikke er tilgængelig - det handler nok om sikkerhed og VW ingen risiko ved løbe uanset hvor lidt man mener at det vil påvirker systemets funktion så er det bare sådan. åndsvagt ja måske?Sorens2 skrev: ↑27. maj 2021, 17:11Jeg er stadig glad for min T6.1.
MEN
Hvorfor helvede virker ACC ikke når der er andre fejl på bilen?
I dag med trailer med en sprunget pære.
Forleden med en åben bagdør.
Om jeg fatter at ACC går i fejl.
Og så hedder det bare nul fartpilot.
Sådan noget gør mig rasende.
) måske har de ikke ændret den del?Køb tagbøjler?

Jo. Det er det mindste.The Micktrix / Dk skrev: ↑1. jun 2021, 21:23Kan du ikke bare klikke låsen med skrure trækker, så den tror den er lukket ??
Lidt tanker herfra:Sorens2 skrev: ↑2. jun 2021, 07:37Jo. Det er det mindste.The Micktrix / Dk skrev: ↑1. jun 2021, 21:23Kan du ikke bare klikke låsen med skrure trækker, så den tror den er lukket ??
Syntes stadig det er sært.
Tænker sikkert at det er sikkerhedsrelateret, lidt ligesom andre biler i koncernen hvor Lane Assist altid er slået til og bilen ikke kan huske sidste valgte indstilling grundet Euro NCAP.

Gad vide om man kan det på vores nyindkøbte a3, start/stop skal slås fra hver gang man starter bilen, det er til at blive bims afSorens2 skrev:Det virker.