Bilvask i hånden (Lækkert sæt søges)
- ELSPADEN
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Bilvask i hånden (Lækkert sæt søges)
Hvis nu man vil vaske bil hjemme istedet for på tanken, fides der så ikke et lækkert børste/svamp/spand/skind sæt som i kan anbefale, man kan jo sagtens købe et komplet sæt i silvan for 120kr MEN der må være noget andet derude der kan bruges mere end en gang ?

-
kim
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Geografisk sted: Sverige
- Been thanked: 0
Re: Bilvask i hånden (Lækkert sæt søges)
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Sonax laver nogen mikrofiber vaskesvampe nu, koster ca 50-100kr alt efter hvor du køber dem
jeg bruger enten turtle extreme nanotech shampoo ellers ganske normal hårshampoo bar noget helt billigt, og til fælgene turtle extreme nanatech sonax har noget også som blir rødt det virker ik nær som godt som turtles
og 2stk mikrofiber klude fra sonax eller turtle af, thats all u need, børster osv er strengt forbudt, og skift dit vand 2-3x mens du vasker den
jeg bruger enten turtle extreme nanotech shampoo ellers ganske normal hårshampoo bar noget helt billigt, og til fælgene turtle extreme nanatech sonax har noget også som blir rødt det virker ik nær som godt som turtles
og 2stk mikrofiber klude fra sonax eller turtle af, thats all u need, børster osv er strengt forbudt, og skift dit vand 2-3x mens du vasker den
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
-
MichaelVhansen
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: bilvask.nu
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Hej Elspade.
Du er velkommen til at klikke forbi min hjemmside, eller give mig et ring, nummeret står derinde..
Jeg har alt fra microfiberhåndklæder til autoshampoo og hansker i lammeuld
Vh - michael fra www.bilvask.nu
Du er velkommen til at klikke forbi min hjemmside, eller give mig et ring, nummeret står derinde..
Jeg har alt fra microfiberhåndklæder til autoshampoo og hansker i lammeuld
Vh - michael fra www.bilvask.nu
Mvh
Michael V. Hansen
Bilvask.nu leverer bilvask på adressen. Blog om bilpleje Webshop med bilplejeprodukter - her kan du også leje poleringsmaskiner. Jeg har den bedste bilvoks
Michael V. Hansen
Bilvask.nu leverer bilvask på adressen. Blog om bilpleje Webshop med bilplejeprodukter - her kan du også leje poleringsmaskiner. Jeg har den bedste bilvoks
-
EbbeJ
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Kommerciel bruger: Bilvask.Nu
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Jeg har 2 GritGuard spande med Gamma Seal Lids(og GritGuards).. Hver på 5 gal. Og så bruger jeg lammeulds vaskehandsker, samt et MF klæde til at tørre bilen af efter vask.
Venligst,
Ebbe
Venligst,
Ebbe