1. AGU maskine med APR s3+kit - *STJÅLET*!!!!

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Besvar
Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 370hk og 430nm

Indlæg af Supermule » 26. sep 2009, 18:39

Brugeravatar
CULT
Aktiv medlem
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 6000 Kolding
Has thanked: 5 times
Been thanked: 161 times

Indlæg af CULT » 26. sep 2009, 18:45

Supermule skrev:http://shop.scanturbo.dk/pi/Garrett_GT2 ... 56_23.aspx

Hos Scanturbo rated til 300hk....

Hos Garrett 330.....

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 6541_1.htm

Same same...
Da jeg købte den for 4 år siden var den rated til 300hk fatisk og det er den jeg kører med. husk det er 4 siden jeg lavede den ;)

Supermule

Indlæg af Supermule » 26. sep 2009, 19:28

Garrett plejer bare ikke at beholde varenumrene på de gamle turboer, såfremt der kommer nye versioner.

:)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Geografisk region: København

Indlæg af Dennis J » 27. sep 2009, 20:36

Sonic skrev:Tjah mht indsugning, så tror jeg ikke der er den store forskel hvis der er nogen på en APR og en RMR som jeg kører med.

Men ang de 450-500 cult, så ingen tvivl om hvis du vil have den bedste kørbarhed til daglig, skal du ned i en 3076 eller du kunne bruge en 3071, den turbo spiller bare max på en 18t'er og du kan lave 450+ med det rigtige setup. Mener en jacob lavede gav 458 med den turbo. Der spooler den ihvertfald hurtigt op, 3076 er noget langsommere.

PS. Hvem er Isam? :)
Hej Søren,

Jeg fandt lidt info, som underbygger din påstand om at der formentlig ikke er den store forskel på RMR og APR´s af hensyn til performance...dette er APR´s egen ingeniør og hvad han siger mht til den flowtest du selv har nævnt tidligere...men cult du bør også læse dette inden du går igang med et bestille en SEM, fordi dens design er netop tapperet og underbygger det jeg sagde tidligere med at den viser måske fine flowbench resultater, men effektmæssigt så når den ikke APR´s ;)

I did indeed design the APR manifold. First let me say that the efforts of all those involved should be applauded and I also applaud everyone that designed and/or produced a manifold for the test.

My design, the APR unit, was engineered for the absolute best performance running on an engine. I compromised as little as possible in an effort to realize this objective. I did place the throttle body in a location that was most logical for the applications that this unit would see and I did utilize the factory injector seats (for several reasons.)

The APR manifold was not designed to win a flowbench test such as the one performed (although our unit performed admirably.) As any engine designer worth his weight in salt would tell you, what is optimal on a flowbench and what is optimal on an actual engine are very different. There are several 'dynamic' design considerations on our manifold that would never be measured on a flowbench test. For starters, our plenum is large, does NOT taper, and extends beyond the last runner (I would have extended it even further if I had room.) This is critical. As an intake valve opens, the air velocity surrounding the runner gets high very quickly. This has a tendency to create low pressure in the runner. The runner needs access to higher pressure air as readily as possible. The best way to do this is to utilize a large plenum and make sure that the plenum has volume surrounding all sides of each runner inlet. THIS BECOMES EVEN MORE CRITICAL ON TURBO APPLICATIONS AS INTAKE MANIFOLD PRESSURE INCREASES. In simplified terms this is why the best manifolds are designed this way. Look at the plenums on this engine (Audi R8) ->http://gallery.audiworld.com/a...l.jpg A tapered plenum in a boosted application will have progressively worse flow as you move further down the taper (the runner on the end will be very lean.) This WILL NOT be evident on a flowbench test (in fact a flowbench test will likely show flow as nice and even.)

This is completely counterintuitive to what someone would think would be optimal by watching a flowbench all day and that's because engines do not operate like a flowbench. Based on the designs that I see here, I would expect the APR manifold to outperform every manifold here in actual engine performance (in fact, I believe it has already proven this as I have not seen any performance figures close to the gains that people have been making on our manifold.) I would expect the HOMEBREW manifold and RMR to be close seconds.

PS: Issam er INA engineering og bl.a. ham der stod for den flowtest du selv har læst søren :)

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 5. okt 2009, 00:44

Så fik jeg også monteret min nye catch can fra INA engineering - wrinkle coated black - mums.

Istedet for at vente den, så valgte jeg at kører det retur til indsugningen, da alt hvad der kan komme ind der er højst lidt dampe, resten bliver samlet i catch cannen. fordelen ved denne løsning istedet for at vente det, er at man for dels et lukket system, men også at man slipper for eventuelt olie dampe i kabinen osv.

Lidt billeder fra monteringen i aftes.
Billede

Billede

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 10:46

Så blev det til endnu en måling, denne gang hos Palms auto og efter justering af følsomhed på eboosten og gatepressurer, samt ladetryk op til 1,5bar.

Før jeg har fået blandingsur tør jeg ikke gå højere op, men det her er den 3. rulning i træk, den første måling skete ved det lave ladetryk 1bar for at sammenligne med de 2 andre felte, der gav den 322hk præcis som hos RH og på den kleemann udskrift, men den anden viste efter kun justering af følsomheden 372hk, og til sidst på den 3. måling ved at justere ladetrykket lidt mere op og lidt finpudsning på følsomheden gav den 377hk og 448nm - måling hos Palms.

Målingen er iøvrigt foretaget i 5. gear

Billede

Brugeravatar
henrik2er
Nyt medlem
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: kolding 6000
Been thanked: 2 times

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af henrik2er » 6. okt 2009, 14:17

Imponerende Dennis, :-) Men burde man ikke rulle sådan en bil i 4 gear, er det ikke mere 1 til 1 ? Eller hva har vi af holdninger til det?
Henrik2er !!

Brugeravatar
henrik2er
Nyt medlem
Geografisk sted: kolding 6000
Been thanked: 2 times

Indlæg af henrik2er » 6. okt 2009, 14:19

Køre den ikke bare sindsyg godt? Kunne forstille mig den går så godt!!
Henrik2er !!

RIX
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 365 times
Been thanked: 104 times

Indlæg af RIX » 6. okt 2009, 17:08

man ruller bilen i 5 gear fordi der kan være problemer med hjulspin,biler med lav effekt bliver rigtig nok rullet i 4,pga. det er tættest på 1:1

Vh.

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 17:43

henrik2er skrev:Imponerende Dennis, :-) Men burde man ikke rulle sådan en bil i 4 gear, er det ikke mere 1 til 1 ? Eller hva har vi af holdninger til det?
Altså jeg ville godt have Palm rullede den i 4. gear som de andre målinger, men jeg fik en lang forklaring om hvorfor man absolut kun skulle måle i 5. gear osv., jeg forstod det ikke helt, men da vi rullede den første i det lave program, som aldrig har været justeret gav den samme effekt som hos RH og på det felt med kleeman udskrift- 323hk, jeg forstår ikke de målinger kan være så hamrende ens på alle 3 steder uden en hk fra eller til - men de 3 felte måler ihvertfald ens må man sige uanset om det er 4. eller 5. gear.

Men jo den går satme skønt, og nu har jeg da også sluppet for at ladetryket falder for meget, der er lidt finpudsning stadig, da den går op til 1,59bar ved 4000rpm og falder så til 1,5 ved 6000rpm holder den ud til 7000rpm, før faldt den til 1,45bar. så der er lidt justering stadig på eboosten, men stadig meget tilfreds ;)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 18:22

RIX skrev:man ruller bilen i 5 gear fordi der kan være problemer med hjulspin,biler med lav effekt bliver rigtig nok rullet i 4,pga. det er tættest på 1:1

Vh.
Rent faktisk sagde ham Bengt uzin tror jeg han hedder at de altid ruller i 5. gear uanset hvad, men nævnte også da jeg spurgte om ikke vi kunne rulle den i 4. at så skulle han ændre gearingen på rullefeltet og aner ikke om de kan justere den slags ting osv.? - men jeg ved dengang min bil var standard og blev chippet hos palms der viste målingen 150hk lige på og 194hk med chip.

Brugeravatar
VW HK - DE BEDSTE
Medlem
Geografisk region: Vestsjælland

Indlæg af VW HK - DE BEDSTE » 6. okt 2009, 19:11

Bent Ursin er navnet... :)
Dennis J skrev:
RIX skrev:man ruller bilen i 5 gear fordi der kan være problemer med hjulspin,biler med lav effekt bliver rigtig nok rullet i 4,pga. det er tættest på 1:1

Vh.
Rent faktisk sagde ham Bengt uzin tror jeg han hedder at de altid ruller i 5. gear uanset hvad, men nævnte også da jeg spurgte om ikke vi kunne rulle den i 4. at så skulle han ændre gearingen på rullefeltet og aner ikke om de kan justere den slags ting osv.? - men jeg ved dengang min bil var standard og blev chippet hos palms der viste målingen 150hk lige på og 194hk med chip.
"EITHER WE HEAL NOW AS A TEAM,OR WE WILL DIE AS INDIVIDUALS"

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 19:14

VW HK - DE BEDSTE skrev:Bent Ursin er navnet... :)
Dennis J skrev:

Vh.
Arh da næsten rigtig.. :D

Brugeravatar
VW HK - DE BEDSTE
Medlem
Geografisk region: Vestsjælland

Indlæg af VW HK - DE BEDSTE » 6. okt 2009, 19:18

aka den lille eller benzino..... det var nok mere aktuelt da det var den lange der ejede palm's nu er det rene... ( den lange hedder også bent... ) :)
"EITHER WE HEAL NOW AS A TEAM,OR WE WILL DIE AS INDIVIDUALS"

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Geografisk sted: Vedbæk
Kontakt:

Indlæg af Sagild » 6. okt 2009, 21:48

Da jeg fik rullet hos Palm sagde han at man absolut ikke måtte rulle biler med haldex på alle 4 hjul, men at de kun måtte rulle på forhjulene... Det er det eneste sted der har sagt sådan... og min bil er ikke gået i stykker af at blive målt på alle 4 andre steder... Anden gang jeg skulle måles hos palm aflyste de min tid efter jeg havde siddet og ventet i en god halv time på at komme til... På trods af jeg havde bestilt tid 2 uger i forvejen... Så ved ikke om de havde haft samme holdning anden gang, det fik jeg ikke testet for havde ikke lyst til at forsøge med en ny tid :mrgreen:

Hos JR i weekenden sagde de at de ruller i det næsthøjeste gear for den mest rigtige udveksling... I mit tilfælde i 5. gear...

Synes det er svært at finde ud af om der er nogen tommelfingerregel...
Sophistogrå BMW 535D Touring Aut. - 2011 - 299 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager samt køl, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, surround view kameraer, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag og meget mere...

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 22:06

Sagild skrev:Da jeg fik rullet hos Palm sagde han at man absolut ikke måtte rulle biler med haldex på alle 4 hjul, men at de kun måtte rulle på forhjulene... Det er det eneste sted der har sagt sådan... og min bil er ikke gået i stykker af at blive målt på alle 4 andre steder... Anden gang jeg skulle måles hos palm aflyste de min tid efter jeg havde siddet og ventet i en god halv time på at komme til... På trods af jeg havde bestilt tid 2 uger i forvejen... Så ved ikke om de havde haft samme holdning anden gang, det fik jeg ikke testet for havde ikke lyst til at forsøge med en ny tid :mrgreen:

Hos JR i weekenden sagde de at de ruller i det næsthøjeste gear for den mest rigtige udveksling... I mit tilfælde i 5. gear...

Synes det er svært at finde ud af om der er nogen tommelfingerregel...
jeg har hørt det samme mht 4. gear, men det er mest fordi at 5. gear/højeste laver alt for stor belastning på motoren vil give mindre effekt pga. den højere varme og at gearvekslingen ligger en smule under 1:1, men jeg tror hos palms ud fra de ting jeg hørte bent ursin sige, så ændre de også gearingen på feltet hvis man vil rulle den i et andet gear end 5., men efter den smed samme effekt ved 1bar, som jeg har fået målt hos RH i 4. og på det andet felt også ved 1bar, så må jeg tilstå at de må måle temmelig ens og nøjagtigt de felte.

men satme da en sur historie med hensyn til tidsbestilling osv...men derudover måler de også haldex biler i usa kun på forhjulene, det er jo ikke et permanent træk, den fordeler kun effekt bagtil når den skal til at spinne foran, så den kan måles på forhulene uden problemer da den på vejen vil trække kun på forhjulene i 4. eller 5.gear. rent faktisk i mange henseende en stor fordel ved haldex, da transmissionstabet på den måde er mindre.

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Kontakt:

Indlæg af Sagild » 6. okt 2009, 22:22

Ja det var også min tanke, men det er vel egentlig "snyd"... For under hård belastning er der quattro på også i 4. gear og så er der jo transmissionstab der skal kalkuleres med?

Min er lige blevet målt og der snurrede alle 4 hjul villigt med, og det er jo kun aktuelt hvis bilen mener der er behov for det...

Min mekker har oplyst at haldex koblingen slår til ved 16 graders difference på hjulene, så der skal meget lidt til før 4 hjulstrækket er aktivt...
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager samt køl, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, surround view kameraer, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag og meget mere...

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 22:29

Sagild skrev:Ja det var også min tanke, men det er vel egentlig "snyd"... For under hård belastning er der quattro på også i 4. gear og så er der jo transmissionstab der skal kalkuleres med?

Min er lige blevet målt og der snurrede alle 4 hjul villigt med, og det er jo kun aktuelt hvis bilen mener der er behov for det...

Min mekker har oplyst at haldex koblingen slår til ved 16 graders difference på hjulene, så der skal meget lidt til før 4 hjulstrækket er aktivt...
Ja men vel ikke i 4. eller 5. gear, så skal det satme være en 5-600hk motor eller i noget den dur vil jeg mene.

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Kontakt:

Indlæg af Sagild » 6. okt 2009, 22:35

altså der er jo modstand på feltet og mine 4 hjul snurrede allesammen... Det gør de jo kun hvis der er træk på dem..

JVK
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
Kommerciel bruger: JVK-tuning.dk
Geografisk sted: Aalborg SØ
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Indlæg af JVK » 6. okt 2009, 22:41

Dennis J skrev:Så blev det til endnu en måling, denne gang hos Palms auto og efter justering af følsomhed på eboosten og gatepressurer, samt ladetryk op til 1,5bar.

Før jeg har fået blandingsur tør jeg ikke gå højere op, men det her er den 3. rulning i træk, den første måling skete ved det lave ladetryk 1bar for at sammenligne med de 2 andre felte, der gav den 322hk præcis som hos RH og på den kleemann udskrift, men den anden viste efter kun justering af følsomheden 372hk, og til sidst på den 3. måling ved at justere ladetrykket lidt mere op og lidt finpudsning på følsomheden gav den 377hk og 448nm - måling hos Palms.

Billede
Hej Dennis...

Det er bare et super flot resultat!

Har ikke set et resultat bare tæt på her i DK med denne turbo!

Ikke mindre end vildt imponerende :shock:

Sov godt, du kan nok næsten ikke gøre andet efter sådan et resultat ved Palm tidligere :D

MVH
JVK Tuning
Jacob Vanggaard
Eneste Danske Tuning's firma med Certificering fra Tüv Nord til udvikling/montering/salg af "lovlige" opgraderings kit til motor/undervogn/bremser. Download attest fra denne tråd på side 2 (indlæg/citat syv fra toppen):http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 5&start=30
Første bil som skal til test i Essen bliver en VW Golf IV R32 med JVK Turbo kit:http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 838&type=3

Ny spændende http://www.jvk-tuning.dk side som er lovet være oppe at køre inden 31.12.2012

OBS: Hvis i skal bruge nogle JVK dele, skal jeg kontaktes i 2012 da ALT SALG AF DELE STOPPER FRA 31.12.2012. Som et ophørs udsalg giver jeg minus 20% (momsen i rabat). Rabat får i ved hjælp af at lave en bestilling på web shoppen og besvare mail med denne rabat kode: VAG_JVK_WEB_OPHØR_20%

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 23:03

JVK skrev:
Dennis J skrev:Så blev det til endnu en måling, denne gang hos Palms auto og efter justering af følsomhed på eboosten og gatepressurer, samt ladetryk op til 1,5bar.

Billede
Hej Dennis...

Det er bare et super flot resultat!

Har ikke set et resultat bare tæt på her i DK med denne turbo!

Ikke mindre end vildt imponerende :shock:

Sov godt, du kan nok næsten ikke gøre andet efter sådan et resultat ved Palm tidligere :D

MVH
JVK Tuning
Jacob Vanggaard
Hej Jacob,

Mange tak, jeg måtte også kigge en ekstra gang på skærmen :shock:

Det er jo lidt skræmmende, man begynder jo at tro træerne vokser ind i himlen :lol: - hihi..men jeg tror vi er ved at være ved max, selvom man kan blive fristet til se om man kan ramme ham amerikaneren med samme setup som min der fik 390hk med 1,75bar - men omvendt så har jeg opnået mit mål og den kører fantatisk og ladetrykket er ikke helt hysterisk.

Du har satme været en god hjælp til at nå mit mål ;) , og ja jeg sover da rigtig godt når du siger at ingen andre i DK er kommet så højt på effekt skalaen med den turbo :P

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 6. okt 2009, 23:06

Sagild skrev:altså der er jo modstand på feltet og mine 4 hjul snurrede allesammen... Det gør de jo kun hvis der er træk på dem..
Thomas, sådan fungere haldex ikke helt ;) , ligeså snart haldex opdager at forhjulene drejer hurtigere end baghjulene, så fordeler den kraft til baghjulene.

læs evt. her

http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=16020857

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Kontakt:

Indlæg af Sagild » 7. okt 2009, 06:51

ja ok det kan jeg godt se... Det er nok den difference han har henvist til på 16 grader... Men det er godt nok ikke meget der skal til... Det er jo ligefør at det dækkene giver sig er mere en 16 grader ialt...

Jeg fik vist ikke kommenteret dit indlæg: Det er super sejt at du er nået så højt op... Der er kælet for detaljen :)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 7. okt 2009, 08:31

Sagild skrev:ja ok det kan jeg godt se... Det er nok den difference han har henvist til på 16 grader... Men det er godt nok ikke meget der skal til... Det er jo ligefør at det dækkene giver sig er mere en 16 grader ialt...

Jeg fik vist ikke kommenteret dit indlæg: Det er super sejt at du er nået så højt op... Der er kælet for detaljen :)
Hej Thomas,

Mange tak, det er også gået over min forventning og så var også et ordentlig klap skulderen at da Bent ursin fra Palms åbnede hjelmen for at kigge ned, bare udbrød med det samme -ja det er satme sådan det skal laves :D

Ja og jacobs kommentar var et ekstra klap på skulderen ;)

kristoffer gh
Nyt medlem

Indlæg af kristoffer gh » 7. okt 2009, 15:22

Tillykke med resultatet Dennis.. Virkeligt flot, og så må det da også føles ekstra godt når nu der var folk der ikke mente at du ville nå der op ;) Det er på standard indmad på nær plejlst. ik?

Mvh Kristoffer :)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 7. okt 2009, 15:39

kristoffer gh skrev:Tillykke med resultatet Dennis.. Virkeligt flot, og så må det da også føles ekstra godt når nu der var folk der ikke mente at du ville nå der op ;) Det er på standard indmad på nær plejlst. ik?

Mange tak kristoffer, ja det er virkelig fedt at nå sit mål og især efter at der var flere der ikke mente det kunne lade sig gøre at lave den effekt på den turbo, når den kun var rated til 360hk, og mig bekendt heller ikke nogen der har ramt den effekt alene på samme turbo, og jo det er på standard indmad bortset fra pauter plejlstænger ;)

kristoffer gh
Nyt medlem

Indlæg af kristoffer gh » 7. okt 2009, 15:46

Dennis J skrev:
kristoffer gh skrev:Tillykke med resultatet Dennis.. Virkeligt flot, og så må det da også føles ekstra godt når nu der var folk der ikke mente at du ville nå der op ;) Det er på standard indmad på nær plejlst. ik?

Mange tak kristoffer, ja det er virkelig fedt at nå sit mål og især efter at der var flere der ikke mente det kunne lade sig gøre at lave den effekt på den turbo, når den kun var rated til 360hk, og mig bekendt heller ikke nogen der har ramt den effekt alene på samme turbo, og jo det er på standard indmad bortset fra pauter plejlstænger ;)
Ja man må sige at du er forgangsmand i DK når det kommer til gt2860 rs på AGU :)

Og fedt med ros fra JVK.. Så ved man at man har lavet noget rigtigt ;)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 7. okt 2009, 17:20

kristoffer gh skrev:
Dennis J skrev:

Ja man må sige at du er forgangsmand i DK når det kommer til gt2860 rs på AGU :)

Og fedt med ros fra JVK.. Så ved man at man har lavet noget rigtigt ;)
Mange tak, men det kunne aldrig være lykkedes uden bl.a. hjælp fra jvk, han har satme været god rådgivning undervejs, og derfor er jeg også meget taknemmelig for den ros og at målet jeg havde sat mig, som jeg fik afvide alle steder fra ikke kunne lade sig gøre, lykkedes :D

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af kimhemm » 7. okt 2009, 17:44

Hvornår skal der så en 3582 på og opfyldes noget folk siger er umuligt :mrgreen:
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
Dennis J
Medlem

Indlæg af Dennis J » 7. okt 2009, 17:53

kimhemm skrev:Hvornår skal der så en 3582 på og opfyldes noget folk siger er umuligt :mrgreen:
:lol: Hi hi...ej så langt går jeg dog ikke - men måske en GT2871r/Gt3071r og så 500hk kunne være et fremtidigt mål, men så skal toppen bygges til at tage minimum 8500+rpm, men jeg synes i forhold gearing i den orignale gearkasse at denne lader er helt suveræn...den er bygget for at kunne race på bane og jeg allerede mere effekt end behovet er til det formål, men da skægt alligevel.

Besvar

Tilbage til "Store projekter"