Det var lige et “kys” mod autoværn i Tyskland i to-sporet vejarbejde

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja forsikring , så ingen problem der:) men mere om det bliver lavet rigtigt og ordentligt:) og farven rammesMonze1980 skrev:Ærgerligt....men der skal vel forsikring ind over, så er det begrænset, hvad det kan koste, går jeg ud fra.
Dem har jeg prøvet på en anden bil og det skulle males om:(styker skrev:Så længe du vælger et værksted der ikke bruger Pierres autolak skulle der være en chance for at det lykkes.
Der er tværtimod næsten 99% garanti for at der bliver lavet noget L... hvis Pierre kommer på opgaven.
Alle importør ejede forhandlere bruger Pierre og det gør autocentralen også.
Så prøv at høre Dirksen i Skanderborg hvilken maler de bruger, de er selvstændige.
Kan ikke forestille mig andet end de bruger Pierre, da de er importørejet.trabjerg skrev: ↑1. aug 2022, 19:00Dem har jeg prøvet på en anden bil og det skulle males om:(styker skrev:Så længe du vælger et værksted der ikke bruger Pierres autolak skulle der være en chance for at det lykkes.
Der er tværtimod næsten 99% garanti for at der bliver lavet noget L... hvis Pierre kommer på opgaven.
Alle importør ejede forhandlere bruger Pierre og det gør autocentralen også.
Så prøv at høre Dirksen i Skanderborg hvilken maler de bruger, de er selvstændige.
Hvad med Audi Fredericia?
Sent from my iPhone using Tapatalk