Hep,
bor på frederiksberg. Jeg har brug for en venlig sjæl med vcds der kan checke at soundsystem kodningen af min golf 6 ser nogenlunde sådan her ud: http://www.my-gti.com/1411/volkswagen-r ... -amplifier
og evt hjælpe mig med at komme ind i setup menuen på RNS510.
check af soundsystem kodning i kbh område
-
Anders D
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 190 times
Re: check af soundsystem kodning i kbh område
Den var kodet til Dynaudio men var monteret med en Blaupunkt 475 PNP. Kodede Volkswagen soundsystem og vupti så var støjen (bl.a. generatorstøj) stort set væk.
Jeg vil anbefale dig at trække en ny stel uden om det der adaptorkabel der bruges med PNP forstærkerne.
Jeg vil anbefale dig at trække en ny stel uden om det der adaptorkabel der bruges med PNP forstærkerne.
-
xprezz
- Nyt medlem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Heps,
tak for hjælpen det var super. Stel er allerede trukket udenom PnP kabel, det gav ingenting.
Tager fat i CD Changer PIN Swap her i weekenden, kan ske det også giver lidt. Men lyden var klart bedre da jeg kørte hjem nu.
Ærgerligt der ikke er rigtig line out på RNS'en, det ville unægteligt gøre det hele lidt lettere.
tak for hjælpen det var super. Stel er allerede trukket udenom PnP kabel, det gav ingenting.
Tager fat i CD Changer PIN Swap her i weekenden, kan ske det også giver lidt. Men lyden var klart bedre da jeg kørte hjem nu.
Ærgerligt der ikke er rigtig line out på RNS'en, det ville unægteligt gøre det hele lidt lettere.
-
Anders D
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 190 times
PIN ASSIGNMENT ON PREVIOUS GENERATION RADIOS:
#2: CD CHANGER AUDIO GND (L+R)
#8: CD CHANGER AUDIO LEFT CHANNEL
#9: CD CHANGER AUDIO RIGHT CHANNEL
Additionally, if you had no CD changer, but had an AUX jack, then the AUX jack may have been connected to the CD changer audio inputs on the back of the radio.
PIN ASSIGNMENT ON RNS-510:
#1: AUX AUDIO LEFT CHANNEL
#2: AUX AUDIO GND (L+R)
#3: CD CHANGER AUDIO GND (L+R)
#7: AUX AUDIO RIGHT CHANNEL
#2: CD CHANGER AUDIO GND (L+R)
Additionally, if you had no CD changer, but had an AUX jack, then the AUX jack may have been connected to the CD changer audio inputs on the back of the radio.
PIN ASSIGNMENT ON RNS-510:
#1: AUX AUDIO LEFT CHANNEL
#2: AUX AUDIO GND (L+R)
#3: CD CHANGER AUDIO GND (L+R)
#7: AUX AUDIO RIGHT CHANNEL