hvad er dog det for et latterligt indlæg at skrive, hvem du så end er.
Det grænser at være så latterligt at jeg dårligt gider at svare. Men gør det alligevel.
Har aldrig sagt at der ikke er nogen forksel på en 23 og en 5 plads, så aner ikke hvor du har det fra. Men sagde at det var sindsygt tæt iår så der er ikke mange point der skiller top 5 fra bund 5, det betyder jo bare at den generalle standart er ekstremt højt og det er da fedt, men igen når det er så tæt, er det jo nogen gange marginaler der afgør om man bliver nummer 23 eller nummer 10, som i mit tilfælde 14 point.
Klart at vi dømmer efter regelbogen, men vi er jo altså stadig mennesker og når man skal dømme 14-16 biler på en dag kan man umuligt opretholde det samme niveau og koncertration hele vejen igennem, det kan bare ikke lade sige gøre, lige meget hvem man er, så uanset om man vil det eller ej så kommer den rækkefølge man bliver bedømt i til at spille lidt ind, det afgør jo ikke om man vinder eller taber, men kan nemt afgøre 10-15 point når der er så mange biler i samme klasse og når man sidder som dommer og ved at der venter 27 biler har man ubevidst en tendes til at give lidt lavere point end ellers, det er måske et eller 2 i hver katergori og det giver altså de 10-15 i sidste ende.
Sådan er det jo med alt sport, en foldbold dommer har jo også nogle regler at dømme efter men derfor kan han jo nogen gange godt dømme lidt ved siden af eller misse noget og afgøre en kamp. Siger ikke at dommerne lavede fejl i Rotterdam, men min pointe er at det er mennesker og det er der man nogen gange skal bruge det gram held.
har det som sådan fint nok med at Kim vandt over mig der nede, men er bare skuffet over min placering der nede, for min bil er bedre end det. Det er super flot af Kim at han blev i top 5, det kan vi da kun håbe at det kan være med til at skærpe kokurrancen her hjemme.
PS. Så syntes jeg at det er meget tankevækkende hvormange der igennem tiden har været inde og skrive deres enste indlæg på vagcars i min tråd som kender kim