http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=21513
Men nu kan jeg så se derinde at der er en der skriver 9A og PL ikke er ens som jeg ellers altid har fået at vide

170hk lyder spændendeRIX skrev:det er bare at få fat i 2 stk kr udstødning knaster også em tur forbi KAJ(åbenrå cylinder service)
med ændret ventil vinkel og en 9a bund er vi over 170hk![]()
og det køre skide godt skal du gå amok en gang hedder det bare en opboring til 83mm så er vi på 1.9.
ville selv gå efter en pl da det gamle sprøjt kan drille især med så mange år på bagen,det skal jo være til daglig kørsel også,(men en golf 1 og 2 og til dels golf 3 er i min verden så gamle at det kunne er sommer vogne)
jeg ville tage den golf 2 vr6 den er billig også køre sådan en med nyere motorstyring bare bedre.
VH.
Jeg har kigget lidt på nettet og de fleste hedder bare 16v - tror desværre ikke folk ved om det er KR eller PL (de ved vel lige så meget som mig hø hø).RIX skrev:det er bare et sæt g60 bremser(foran) på,det er ikke nødvendigt med mere(altså sportsklodser og evt. skiver)
du vil blive gladest for en pl.eller en pl/kr med pf motorstyring![]()
ligesom karburator er mere eller mindre no go til hverdags kørsel
VH:
oki doki - alt før 90 er KR? med mindre det er bygget om naturligvis...RIX skrev:den kan ikke ligne din golf3 for det er en 8v![]()
og bremserne kan godt købes nye da kaliberen er den samme som på de første golf 3 vr6,evt. kan du købe girling g60 kalibere fra en s2 de passer på g60 skiven er og er 2 stemplet,et meget brugt trick i gamle dage i tyskland
![]()
du skal bare have en 90 så er det pl så er der store kofanger og de nye døre på fra ny,dørene kom i 88.
VH.
Henrik skrev:Den pris er når den står lavet med motor, fælge, undervogn og andre små ting.
Så vi jeg tro du lander mellem 40-50.000. Bilen kan stadig sagtens findes til omkring 30.000, men så kommer der jo lidt oveni hen af vejen som jo absolut ikke behøver være med det samme. En standard 16v kører rigtig fint vær ikke i tvivl om det. Jeg ville starte med en god undervogn, evt. finde en brugt på ebay, det er ikke noget problem. Og så tage det hele lidt hen ad vejen.