16v til dagligdag og race...

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 7200 Grindsted
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: 16v til dagligdag og race...

Indlæg af Henrik » 2. nov 2009, 18:28

Det var prisen dengang er jeg meget sikker på, husk det var tilbage i 01, det var mange penge den gang når man gik på handelsskolen :lol:

Men tilbage til topic, Big D, go for it ;)
/Henrik
| Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb |

2023 Volvo XC90 T8 Ultimate - 2016 Mercedes C63s AMG Coupe - 2022 Polestar 2 - VW Polo DSG -

Brugeravatar
The Micktrix / Dk
Aktiv medlem
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 462 times
Been thanked: 286 times

Indlæg af The Micktrix / Dk » 2. nov 2009, 18:59

Skal du ha en fin rust fri 16v. Hvor der ikke bare er klasket kina dele i. Kommer den nemt over 50 kilo.

Min ejen er til salg for 55 kilo. Dog uden fælge. Men så har du også en rigtig fin 16v med alt i udstyr og sindsyg mange nye dele i. Motor kørt max 30.000 km og gear kassen ik over 4000 km. Det enest min skulle ha var en rigtig geving undervogn, men var ik mening jeg skulle ha den længe. Men nu der gået over 1 år mere hehe.

Link her http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=829339

Tjek den ud ;)
Daliy driver - Mercedes w204 200 Kompressor 400.000 km ♻️ 💪
Only for fun - Mercedes W124 280 TE 1995 / Maserati Gransport 2007 8-) ☀️
Next project - Datzun 240z 🫡

Brugeravatar
3eren
Medlem
Geografisk region: København
Geografisk sted: Roskilde
Been thanked: 0
Kontakt:

Indlæg af 3eren » 2. nov 2009, 19:04

The Micktrix / Dk skrev:Skal du ha en fin rust fri 16v. Hvor der ikke bare er klasket kina dele i. Kommer den nemt over 50 kilo.

Min ejen er til salg for 55 kilo. Dog uden fælge. Men så har du også en rigtig fin 16v med alt i udstyr og sindsyg mange nye dele i. Motor kørt max 30.000 km og gear kassen ik over 4000 km. Det enest min skulle ha var en rigtig geving undervogn, men var ik mening jeg skulle ha den længe. Men nu der gået over 1 år mere hehe.

Link her http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=829339

Tjek den ud ;)
Hvis den bare skal bruges til race ville det da også være absurd at ødelægge sådan en som din som er så flot
Golf 5 GTI Limited Edition 240
http://www.clubgolfdanmark.dk

Brugeravatar
The Micktrix / Dk
Aktiv medlem
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 462 times
Been thanked: 286 times

Indlæg af The Micktrix / Dk » 2. nov 2009, 19:13

Helt enig.

Det var mere for at gi et indtryk af hvor man ligger hvis den skal værre i orden ;)

Ja man bør finde en fin rust fri tysker og så lave den om til race.
Daliy driver - Mercedes w204 200 Kompressor 400.000 km ♻️ 💪
Only for fun - Mercedes W124 280 TE 1995 / Maserati Gransport 2007 8-) ☀️
Next project - Datzun 240z 🫡

Brugeravatar
ICON
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Fun city
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Indlæg af ICON » 2. nov 2009, 19:21

Henrik skrev:Bremser fra G60 hører sig næsten til, de kan stoppe uden tvivl, men de koster også lidt inden de er monteret! Men absolut ikke en dårlig upgrade! Bare husk at de min. kræver 16" hjul pga 280 MM skiver.
15" er nu nok til 280 mm. Samme størrelse bremser der sidder på en VR6, og den kører med 15" fra fabrikken, og det mener jeg nu også en G60 gør ;)
Jack of all trades, master of none

Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Henrik » 2. nov 2009, 19:23

ICON skrev:
Henrik skrev:Bremser fra G60 hører sig næsten til, de kan stoppe uden tvivl, men de koster også lidt inden de er monteret! Men absolut ikke en dårlig upgrade! Bare husk at de min. kræver 16" hjul pga 280 MM skiver.
15" er nu nok til 280 mm. Samme størrelse bremser der sidder på en VR6, og den kører med 15" fra fabrikken, og det mener jeg nu også en G60 gør ;)
Hvis du læser lidt videre vil du opdage at jeg har skrevet det var en fejl, G60 er født på 15" ja, og resten på 13 og 14" ;)
/Henrik
| Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |

2023 Volvo XC90 T8 Ultimate - 2016 Mercedes C63s AMG Coupe - 2022 Polestar 2 - VW Polo DSG -

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Indlæg af Big-_-D » 2. nov 2009, 19:47

Aagaard (måske RIX) - giver det noget at smide KR knaster i en PL? eller er det hip som hap? Vil gerne have motoren køre optimalt og ikke er presset til det sidste. Så hellere 5-10 heste mindre...

Ang. Hartmann eller Supersprint - så blvier det Hartmann hvis valget skal tages. Det fåes bare ikke mere rigtig til en golf2 i mine øjne! :) om det så koster lidt heste... tja sådan må det være... hehe

The Micktrix / Dk - jeg syntes du er dum og ond og led og træls og jeg er helt vild med din bil!!!!!! havde den 3 døre så var den som jeg ville have den!! Men jeg vil dog holde fast i at det er rigtigt mange penge for en 20 år gammel bil. Som din står så ville jeg jo ikke skulle lave noget ved den og det tiltaler mig super meget - men den slags penge har jeg ikke og får jeg ikke det næste år. havde jeg pengene var du blevet budt 45k for det ville være max hvad jeg mener en golf2 må koste (med mindre den hedder Rallye) - og det er på ingen måde for at sige din er sat for dyrt, den er bare for dyr for mig (desværre :( )

Nu skal det måske også lige understreges at bilen skal bruges til daglig kørsel - og med daglig mener jeg hver 3. uge til og fra arbejde. Derudover skal den kunne tage 5-10 runder på ringen 3-4 gange om året (hvis jeg er så heldig).
Den skal kunne klare begge dele uden at springe i luften eller blive slidt til støv efter det første år.

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Greden » 3. nov 2009, 09:17

ellers så nap en GTI8v og så een med 107hk, dejligt moment og den kan også tage nogle omdrejninger.
De er bare billigere i indkøb og der sidder kun 1 knast i :) så er det lidt billigere at have med at gøre.

Brugeravatar
VW HK - DE BEDSTE
Medlem
Geografisk region: Vestsjælland

Indlæg af VW HK - DE BEDSTE » 3. nov 2009, 09:36

Dejlig vogntøj.... sådan en havde jeg for 5-6 år siden... blev målt til 111hk... med chip 120hk... ( JA den kan chippes det sidder epromp i motorstyring... ) og med schrick knast mener jeg at den landede på ca. 135hk
Greden skrev:ellers så nap en GTI8v og så een med 107hk, dejligt moment og den kan også tage nogle omdrejninger.
De er bare billigere i indkøb og der sidder kun 1 knast i :) så er det lidt billigere at have med at gøre.
"EITHER WE HEAL NOW AS A TEAM,OR WE WILL DIE AS INDIVIDUALS"

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 4. nov 2009, 11:06

men det er en 8v :) Så kan jeg lige så godt købe en anden bil til min søster også gøre noget ved min g3'er ;)

Ej vi skal prøve noget nyt (eller gammelt hehe)

Men syntes sq det er svært at finde en, der er nogle stykker i tyskland og sverige, men det er jo ikke nogen man bare lige køre forbi og kigger på!

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Henrik » 4. nov 2009, 11:15

Sådan en PF'er går nu også rigtig godt og er overraskende kvik og så virker digifant indsprøtningen bare, det er det samme der bliver brugt på f.eks G60!

Men ja hold dig til en 16V ;)

Du kan vel nøjes med en på guleplader? Det sætter jo prisen en hel del ned i teorien hvis du kan det?

Det er bare at atge afsted en weekend, og finde en stak ud i tyskland og så afsted med en makker, og se på de forskellige :D
/Henrik

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 4. nov 2009, 11:37

Henrik skrev:Sådan en PF'er går nu også rigtig godt og er overraskende kvik og så virker digifant indsprøtningen bare, det er det samme der bliver brugt på f.eks G60!

Men ja hold dig til en 16V ;)

Du kan vel nøjes med en på guleplader? Det sætter jo prisen en hel del ned i teorien hvis du kan det?

Det er bare at atge afsted en weekend, og finde en stak ud i tyskland og så afsted med en makker, og se på de forskellige :D
Kunne sådan set godt nøjes med en på gule - men jeg er bare ikke vild med at skulle undvære bagsæderne, ikke fordi jeg som sådan skal bruge dem. Det irritere mig bare...

Jeg skal lige finde en weekend hvor jeg kan holde fri, også skal jeg lige finde en der gider tøffe tyskland tynd :) haha men det må vist blive et vinterprojekt, for pt. syntesj eg ikke der er mange at kigge på. Har også en forespørgsmål hos en fra SKAT der lige skal kigge på hvad den koster i afgift...

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Giggs
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: 9600 Aars

Indlæg af Giggs » 6. nov 2009, 15:49

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=880510

hvis det skal være en 16v er her da en ok golf 2
http://www.facebook.com/vwsocietydenmark

Legetøj: Vw Golf 2 Gti 16v

Reservedelsekspedient ved Hovwdiaudi.dk
Mail: Rbe@hovwdiaudi.dk
Direkte telefon: 87271032

MIVW 2015/2016/2018

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 6. nov 2009, 22:18

Giggs skrev:http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=880510

hvis det skal være en 16v er her da en ok golf 2
Har også kigget på den, men mener at have læst en anden annonce hvor han skriver han har fået den i bytte og ikke kender noget til den. Jeg har set den der - men hvis det er en du kender, så kunne det være fedt at høre lidt mere om den!!!

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
ICON
Aktiv medlem

Indlæg af ICON » 6. nov 2009, 22:57

Hvis du overvejer at tage en tur til Tyskland, så kig da også lige på et par G60´ere. Jeg var ret hooked på sådan en for en 3-4 år siden, og dengang kunne man få et fint eksemplar på danske plader for omkring 50.000,-.
Den er lidt federe (bredere skærme, og G60 kofangere og lister), de "store" 280 mm bremser, 160 hk & 210 nm, og 40-50 hk ekstra koster under 10.000,-
Den er mere sjælden, og derfor er det nok også lettere at finde et fint eksemplar, og gensalgsværdien er sandsynligvis også bedre. Eneste ulempe er g-laderen, men hvis du finder et eksemplar, hvor laderen er i fin stand, så er der nu ikke så meget at frygte (især ikke, hvis du selv sørger for, at laderen bliver renoveret i tide).

Samtidig er der mange af G60´erne som har mere udstyr, Recaro Edition One kabine ell. læder, aircondition m.m.

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 7. nov 2009, 00:08

men er sådan en G60'er ikke en dyr satan hvis g-laderen skal skiftes eller dør?

Jeg tænker bare at den jo også gerne skulle kunne klare en gang klø på ringen ind i mellem...
og hvordan er den at køre i som hverdagsbil? noget bestemt man skal tænke på eller?

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Henrik » 7. nov 2009, 11:12

Hold dig til 16V'ern

G60'ern kører kanont, men kræver noget vedlighold på en anden måde. Og hvis du ikke rigtig kan lave noget selv, så lad den stå.

Og så koster et pænt eksemplar efterhånden også en del i Tyskland med mindre den er tivoli gejlet. Går du efter en G60 så vær også sikker på at det er en orig og IKKE en ombygget som der findes mange af i Tyskland
/Henrik

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 7. nov 2009, 11:40

Henrik skrev:Hold dig til 16V'ern

G60'ern kører kanont, men kræver noget vedlighold på en anden måde. Og hvis du ikke rigtig kan lave noget selv, så lad den stå.

Og så koster et pænt eksemplar efterhånden også en del i Tyskland med mindre den er tivoli gejlet. Går du efter en G60 så vær også sikker på at det er en orig og IKKE en ombygget som der findes mange af i Tyskland
Ja det var jo lidt det jeg var bange for.

Var lige kort inde og kigge på G60'ere - de er også 25-30% dyre i tyskland end et godt eksemplar 16v. Og da det her ikke skal blive for dyrt så må jeg tilbage til udgangspunktet - selvom det kunne være sjovt :)

Hvis man bare havde haft 100k at lave sjov for :D

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Henrik » 7. nov 2009, 11:54

Du kan altid få lavet en fin turbomotor til en 16v'er med tiden jo ;) :twisted:
/Henrik

Brugeravatar
ICON
Aktiv medlem

Indlæg af ICON » 7. nov 2009, 12:09

Henrik skrev:Du kan altid få lavet en fin turbomotor til en 16v'er med tiden jo ;) :twisted:
Men så er problematikken jo, at den ikke kan synes længere, i hvert fald ikke med turbomotoren. Og hvis man ikke selv kan skifte frem og tilbage, så koster det jo også en pæn slat penge!
Men det kan godt være G60´eren er steget siden jeg kiggede på dem, dengang kunne man få et fint eksemplar til 20.000,-. Men det kan da godt være, at der er blevet rift om dem igen.
Mht. G-laderen, så er den generelle tommelfingerregel vist, at man med standard remhjul kan køre 80.000 km mellem hver overhaling. Jo mindre remhjul (jo højere ladetryk) jo færre km. Et 68 mm remhjul, så er man nede omkring 40.000 km, men det er jo stadig mange km. Renovationssættet kan købes til 379 euro, men jeg mener da der er et par brugere herinde, som gør sig lidt i g-lader renovering. Men det er selvfølgelig lige med at finde et eksemplar, som er i orden.

Men uanset om vi taler 16v eller G60, så synes jeg da hellere du skal vente lidt, og spare lidt mere op :D
Som det allerede er nævnt, så kan man være heldig at få rigtig meget for 10.000,- ekstra. Hvis man selv skal i gang med at købe knaster, udstødning, bearbejdning af topstykke og justering, så er det jo hurtigt det dobbelte før man har set sig om. Og 10.000,- er vel ikke engang 2 ture til Ringen, så hvis du venter et ½ år, så har du råd til et fint eksemplar ;)

Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Henrik » 7. nov 2009, 16:06

Ja synes bliver et problem. Men muligheden forelægger!

Omkring G60'ern, du kan være heldig den kører 80.000 km, hvilekt aldrig vil være at råde, men hvis man lige tager en dag ca hvert ½-år og lige piller laderne af og kigger den efter, smøre den, evt. nye lister i og generelt lader blen blive driftsvamr osv så er der ingen problem med at holde den kørende. Men igen så kræver et at man selv kan lave noget. Og en G-lader kan ligeså godt ryge efter 5000 km selvom den lige er blevet renoveret, som den kan holde sig kørende indtil 80.000 km f.eks. Har selv set flere eksempler på begge dele :)

Hvor en 16V bare kører og starter til hver en tid hvis udgangspunktet er godt, tændkabler, strømfordeler osv, men er fejler det ikke noget, så har du noget af det mest driftsikre vil jeg vove at påstå!
/Henrik

Brugeravatar
Michael
Nyt medlem
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Michael » 10. nov 2009, 15:01

Hold da kæft hvor du tuder Dennis! :) du er jo næsten ligesom Mule snart ;)

Køb nu bare, jeg tager gerne med til Tyskland og henter en!

Derudover behøver du da slet ikke bagsæder, hvis du har tænkt dig at smide bur i, så kan der alligevel ik sidde nogen deromme ... og det er bare ekstra vægt!

Find en fin 16v'er som er rustfri og stop med at være så nærrig, fordi det kommer du alligevel til at betale på et tidspunkt hvis du sparer ved indkøb...

KØB KØB KØB og så tager vi på ringen i Golf 2 GTi og BMW M3 til April og frem! og jeg kender også en som kan skrue dine ting billigt på og som også ville elske sådan et projekt! og derudover så får jeg gode priser på næsten alt hvad der hører til sådan en racerbil efterhånden :P

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 11. nov 2009, 00:25

Michael - det er en deal, vi må lige forbi mobile og kigge lidt. Og du har som sådan også ret i at jeg jo bare kan komme igen... samligningen med Mule er jeg dog ikke helt tilfreds i :) Men lad os se på det...

ICON & Henrik - måske kan I lige forklare mig sådan en G-lader? altså det er lidt som noget kompressor/turbo værk ikk?
Jeg tænker bare at en 16v jo er mere "simpel" mekanik og ikke så udsat for at gå i stykker - selvom der kan være omkring 80tkm mellem renovering så får den jo også nogle onde prygl på Ringen. Dertil kommer - hvordan har den det med at stå stille i 14 dage og så køre 1 uge også stå stille igen... for planen er kun at bruge den når jeg arbejder på natteholdet... Gider ikke bøvle med trafikken ellers.

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Henrik » 11. nov 2009, 16:04

En G-lader er en kompressor. Men som tidligere skrevet, så hold dig fra den når du er afhæning af andre til lave den. Mange folk taler negativt om den, men udgangspunktet er at der ikke er særlig mange der rent faktisk har haft en bil med glader og derfor ikke kan udtale sig om det ;) Den kan sagtens holde til at få tæsk, og blive brugt uden problem. Men igen udgangspunktet skal være i orden.

Og den kører også uden problem, men en 16v vil uden tvivl være billigere total set, og går noget i stykker koster det heller ikke nær så meget at rep. på en 16V.
Og så er udvalget af 16v'er i din prisklasse meget større. Men som en anden nævner, så spar hellere lidt mere op og få et fint eksemplar, fremfor et billigt hærget eksempler, pengen bruger du bare på en anden måde istedet. Og kan du finde en med med en god gewind undervogn, måske lavet lidt motor ved osv, så køb det hellere med det samme, da det uden tvivl vil spare dig for en del $$$.

Men både 16V og G60 er begge herlige maskiner
/Henrik

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 11. nov 2009, 19:51

ok tak ja jeg ved det sq ikke... jeg tror en G60'er bliver for dyrt... indkøb står højere og ja jeg tror det bliver for meget. Den koster sikkert også mere i afgift...

Jeg overvejer hvad jeg gør - kunne godt finde på at bruge vinteren på at spare op... men det er bare nu jeg har lyst til en bil så jeg ikke skal med toget efter en nattevagt...

Hvis nogen har en "standard" 16v KR eller PL til at stå de giver en tur i så er jeg gerne co-driver... :)

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

RIX
Meget aktiv medlem
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 365 times
Been thanked: 104 times

Indlæg af RIX » 12. nov 2009, 14:16

kun for at puste lidt til ilden

http://cgi.ebay.de/vw-16v-turbo-motor-g ... 45ef21b1cf

VH.

Brugeravatar
Skyggen
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland

Indlæg af Skyggen » 12. nov 2009, 14:47

Hvis du ikke har råd til nok cylindre (VR maskine) så nap en G60.

4 cylindre med tryk eller 6 der suger er vejen frem.

G-lader skal bare behandles med respekt, så piver den aldrig.

og skulle den dø, så gi et kald, så kender jeg en der kender en der engang har rørt ved sådan en livsfarlig og meget skræmmende glader der nok måske på en god dag kan finde ud af at kikke på den.

16v er sjov, men kommer ikke i NÆRheden af G60 (så skulle det da lige være en 16VG60, bwahaha).

Rammer du en mandags G60 så prygler du en eaton på den og så er den sag klaret (så kan du i samme dur få lavet den fine knap med magnetkoblingen så du kan lave en "koneknap" så den ikke har tryk på når lillemor skal hente gulerødder og letmælk).

og jow, 8v/16v/8v-G60/12v-VR6 HAR været i min besiddelse så jeg må godt snakke om skidtet.. :mrgreen:

kæft jeg savner min G60-syncro 35i
/Skyggen
>>>G1-Mandens fanklub>>>http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 757&ref=mf<<<
En fjæsing er en herlig dykpumpe - "Det var ikke mig og desuden var jeg fuld!"

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 13. nov 2009, 01:15

Skyggen - hvad sker der lige for det seriøse indlæg? :D jeg takker... Jeg har også virkelig overvejet den VR6'er - og regner også med at skulle arbejde lidt mere på det når jeg skal ud og kigge. Giggs har jo et motorkøretøj der kunne være interessant, har også gang i en 4-6 16v'er der måske skal kigges på.

Men det er godt at høre at en G60'er er nice... men dem jeg har kunnet finde er bare for dyre i forhold til hvad jeg har penge til. Det gør en VR6'er måske også men jeg skal se hvad jeg kan finde for mine penge, og samtidig prøve hvordan de agere. Har trods alt aldrig kørt i en Golf 2... altså en 16v, G60, VR6 eller den slags, blot en sur 1,6diesel og en 1,8

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

RIX
Meget aktiv medlem
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 365 times
Been thanked: 104 times

Indlæg af RIX » 13. nov 2009, 08:40

eaton ej det larmer som ind i helvede,nej en skal man bygge en g60 til noget andet skal det da være rotrex,min kamerat har lige købt en forsikrings rallye med en c30.94 rotrex på . ;)

VH:

Brugeravatar
Henrik
Aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Henrik » 13. nov 2009, 10:24

Ja men har man en G60, smider man sku ikke alt det andet skrammel på, så beholder man sin G-lader på, færdig!

Dennis, sidste gang, hold omkostningerne nede og køb en 16v. det andet bliver for dyrt både i indkøb og dele. En G2 VR6 dur ikke at køre race i når der er sving, den er alt for tung i næsen som også tidligere nævnt. Og vil til hver en tid få tæsk af en 16v'er rundt på ringen!
/Henrik

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"