Skift af original radio til system med Android Auto og Carplay. Polo 2017 1.2 tsi Comfortline

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
flni
Helt nyt medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Skift af original radio til system med Android Auto og Carplay. Polo 2017 1.2 tsi Comfortline

Indlæg af flni » 19. nov 2024, 16:52

Jeg har en Polo 6R fra 2017 1.2 Tsi comfortline. Jeg vil gerne Have android auto og apple carplay.
Der er bluetooth telefonopkald på nuværende radio. Det vil jeg gerne fortsat have. Samtidig vil jeg gerne have bakkamera. Og selvfølgelig ikke have at der bruges unødig strøm på enheden. Bilens knapper på rattet skal være integreret.
Hvad vil i anbefale? Original radio er for dyr.
Senest rettet af flni 19. nov 2024, 22:11, rettet i alt 2 gange.
These users thanked the author flni for the post:
Fartetre

Brugeravatar
HansH
Admin
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 4205 times
Been thanked: 5780 times

Re: Android Auto og Carplay.

Indlæg af HansH » 19. nov 2024, 18:14

Tak for dit indlæg. Og velkommen til DK's bedste forum for VAG entusiaster! :-)

Prøv at kigge på trådens overskrift. Forklarer den hvad det er, indlægget drejer sig om?
Det synes vi ikke i nuværende form og vil derfor bede dig forbedre den.
Ret derfor venligst overskriften ved at klikke på blyant-knappen i værktøjslinjen øverst i indlægget.

Lav overskriften således:
"Årgang, bilmærke+model, motor – stikord om problemet/spørgsmålet/indholdet"

Eksempel: "2014 VW Touran 1.4 TSI - klaprerende lyd fra kobling i tomgang"

OBS!
Tråden er midlertidigt flyttet til en "P-plads" hvor andre brugere ikke kan kommentere på den.
Når overskriften er blevet rettet og godkendt, bliver tråden flyttet tilbage, så du kan få hjælp og svar fra forum.
Hvis ikke overskriften er rettet indenfor 14 dage, slettes tråden automatisk.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf (300) : viewtopic.php?f=108&t=156813

flni
Helt nyt medlem
Geografisk region: Fyn
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Skift af original radio til system med Android Auto og Carplay. Polo 2017 1.2 tsi Comfortline

Indlæg af flni » 21. nov 2024, 09:04

Jeg synes det er en jungle at finde ud af hvad og hvor man skal handle. Er der nogen der kan komme med et godt bud på hvad jeg skal bruge?

Brugeravatar
Passatg 3c
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 474 times
Been thanked: 275 times

Re: Skift af original radio til system med Android Auto og Carplay. Polo 2017 1.2 tsi Comfortline

Indlæg af Passatg 3c » 21. nov 2024, 10:45

Jeg har haft to Android-radioer og det er noget skrammel. De kan mange ting, men er super-langsomme. Efter kort tid, bliver de ikke længere opdateret også går det nedad bakke derfra. Hvis du kan finde et dobbelt-din anlæg med Android Auto/Apple Carplay fra et anerkendt mærke, er du langt bedre stillet, det bliver i hvert fald det jeg køber næste gang.
VAGs i huset lige nu:
Audi A4 B6 Cabriolet, Model 2003, gens. forbrug ca. 10 km/l (sommer/vinter)

Molo
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Indlæg af Molo » 23. nov 2024, 18:31

Jeg ejer selv en Polo, hvor jeg har fået udskiftet den originale radio til en Alpine radio, som har Apple CarPlay, Android Auto og Bluetooth, og knapperne på rattet virker ligesom med den originale radio.

Jeg kontaktede Custom Audio, som hjalp mig med at finde en radio og de dele der passer til min bil. Jeg valgte dog at få dem til at montere radioen, da jeg ikke lige har forstand på det.
https://customaudio.dk/shop/frontpage.html

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"