Hej.
Bilen har haft både DLA og TJA, men noget er gået galt i en gang kodning på et tidspunkt. Så pt virker lyset som LA og lane assist virker ikke under 60km/t.
Hvem i Nordjylland skal jeg have fat i for at finde ud af hvad der er gået galt ?
Har selv VCDS, men har aldrig kodet i bilen før, så en hjælpende hånd ifht hvordan og hvad ville være super.
mvh
Hjælp til kodning af DLA/TJA på Passat B8
-
Nicklossi
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 757 times
Re: Hjælp til kodning af DLA/TJA på Passat B8
Normalvis virker DLA/adaptiv langt lys ikke under 60 km/t.
Jeg ved dog ikke med den nyere type kamera.
Jeg ved dog ikke med den nyere type kamera.
-
Diezel
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Det er her TJA (trafic jam assist/køassistent)kommer ind i billedet.. skulle gerne gøre at de virker under 60km/t.
Og lige pt virker mit dynamisk lys assistent som almindelig lys assistent (blænder op og ned, men ikke som DLA bør virker)
Og lige pt virker mit dynamisk lys assistent som almindelig lys assistent (blænder op og ned, men ikke som DLA bør virker)
-
Jacob H
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Hvis TJA er at laneassist virker helt til du holder stille?
Så har jeg fået kodet det på min, men det gør ikke at DLA starter op før 60 km/t.
Men om det er det der gør at det først blænder ned ved som jeg husker det, 40 km/t, det ved jeg ikke.
Så har jeg fået kodet det på min, men det gør ikke at DLA starter op før 60 km/t.
Men om det er det der gør at det først blænder ned ved som jeg husker det, 40 km/t, det ved jeg ikke.
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Lille kamera = 40 km/t
Stort kamera = 60 km/t
Det er ikke muligt at ændre på det store kamera mht DLA.
TJA virker fint ned til 0 km/t med en forankørende.
Stort kamera = 60 km/t
Det er ikke muligt at ændre på det store kamera mht DLA.
TJA virker fint ned til 0 km/t med en forankørende.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display