Hvad måtte du give for sådan en omgang?
mvh. Mikael.
Slap 1500,- for det, så det syntes jeg ikke var så galt.Mikael skrev:Ja det pyntede jo meget
Hvad måtte du give for sådan en omgang?
mvh. Mikael.
Som nævnt så er der 2 røde dioder indbygget i loftlampen der lyser ned over gear stangen.vw4ever skrev:Hej
Hvad er en W8 loftlampe ?
prebennielsen skrev:jeg kan se at dit tæppe i bunden er meget slidt .
jeg har et fra en passat 2000 der kun har kørt 40000 km
det er som nyt
det må du gerne få hvis du kommer forbi en dag
Undskyld jeg lige låner trådenprebennielsen skrev:jeg kan se at dit tæppe i bunden er meget slidt .
jeg har et fra en passat 2000 der kun har kørt 40000 km
det er som nyt
det må du gerne få hvis du kommer forbi en dag
Det må du meget gerne.prebennielsen skrev:den der kommer først for det ? jeg kan godt sende et billede af det
god jul
prebennielsen skrev:den der kommer først for det ? jeg kan godt sende et billede af det
god jul
Rune H skrev:De rælinger der hvor fandt du dem henne? og en pris?:)
Det er et udtryk man bruger når der er så beskidt og klamt at det er virkelig ulækkert !!!skvulp1 skrev:De var levende i bunden side stykkerne til sæde ryggen. hvad var det der var levende??
Ved ikke om det var svamp eller alger men en af delene var det helt sikkert..skvulp1 skrev:De var levende i bunden side stykkerne til sæde ryggen. hvad var det der var levende??
Og pille dem af tager sku ikke mange minutter... Men så er der jo boltene der stikker op gennem taget man skruer dem fast på, der skal man nok ha himmelen ned for og få dem væk.Lisberg skrev:Dejligt at se den rengjort.... fortjener ens bil altid !! Fatter ik man kan køre rundt i sådan en svinesti
Dine tagbanditter, var de nemme at pille af ??? Har tænkt på om man kan fjerne dem helt uden det kan ses bag efter.. er det noget som kan anbefales?
Fatter ikke hvorfor de skal side på, hvis man ikke har tagboks nemlig