Er en lakforsegler ved en forhandler noget værd
Måtter koster ca. 1100kr og P-uret ca. 300kr vest 30kr hvis vi køber det ved siden af
Så tænker om sådan en lakforsegling ved en forhandler er 3565kr værd.
Det er risky, når man ikke ved om det drejer sig om en Renault Twingo eller en Mercedes EQV
Ja men den slags har aldrig sagt mig det vilde, så det tror jeg ikke jeg skal kaste mig ud i.
Ja hvis jeg skal flotte migNicklossi skrev: ↑29. nov 2025, 16:37Det ville jeg ikke bruge penge på.
I værste fald er det en gang silikone der bliver kørt på - det bliver du RIGTIG træt af, hvis der på et senere tidspunkt skal laves en lakskade.
Det kan også være en farvet "glaze" de smører på, i bedste fald er det en syntetisk lakforsegler eller en carnauba voks de bruger.
Er det sidstnævnte, så er det sådan set fint nok, men det er langt fra 3500,- værd. En flaske/bøtte af det koster 200-300,- og holder til 20-40 biler. Det tager en times tid selv at smøre på, hvis man vil det.
Hvis du vil kæle for den, så få den poleret og keramisk coated som Monze foreslår![]()
Cupra Born Vi kikkede på, men ikke helt bestemt endnu, tænker heller ikke konen gider kaste flere penge efter det, er rigeligt vinterhjul dertil koster 12,000kr mener hun.
Det kan man godt, men det er naturligvis ikke optimalt