Billigbilpleje.dk

Besvar
BrianB
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 105 times
Been thanked: 219 times

Billigbilpleje.dk

Indlæg af BrianB » 28. dec 2025, 15:15

Jeg har lært at Billigbilpleje vidst ikke helt er det foretagne det var førhen. Jeg har ellers bestilt on/off i årevis ved dem og altid været glad for udvalg og priser.

Havde bestilt motorolie og en tørreklud til bilen medio december, kun sidstnævnte dukker op - der er så heller ikke trukket penge for andet end klud og levering, men ikke noget som helst ord om at olien ikke ville komme med, og om jeg fortsat vil have bestillingen hvis de ikke kan levere olien. De sidste 3 dage før lukkedagene inden jul kunne man ikke få fat i dem telefonisk, og beskeder på Facebook blev heller ikke besvaret. Hvis olien er på lager, synes jeg jo sådan set de skylder at sende det fragtfrit ...

Trustpilot er nærmest en horde af 1-stjernede på det seneste, og nu er deres hjemmeside helt kaput. Lidt en øv-oplevelse når det går sådan for et ellers førhen respekteret firma indenfor bilpleje.
These users thanked the author BrianB for the post:
Target
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Nicklossi
Aktiv medlem
Geografisk region: Fyn
Has thanked: 91 times
Been thanked: 757 times

Re: Billigbilpleje.dk

Indlæg af Nicklossi » 28. dec 2025, 17:06

BrianB skrev:
28. dec 2025, 15:15
Jeg har lært at Billigbilpleje vidst ikke helt er det foretagne det var førhen. Jeg har ellers bestilt on/off i årevis ved dem og altid været glad for udvalg og priser.

Havde bestilt motorolie og en tørreklud til bilen medio december, kun sidstnævnte dukker op - der er så heller ikke trukket penge for andet end klud og levering, men ikke noget som helst ord om at olien ikke ville komme med, og om jeg fortsat vil have bestillingen hvis de ikke kan levere olien. De sidste 3 dage før lukkedagene inden jul kunne man ikke få fat i dem telefonisk, og beskeder på Facebook blev heller ikke besvaret. Hvis olien er på lager, synes jeg jo sådan set de skylder at sende det fragtfrit ...

Trustpilot er nærmest en horde af 1-stjernede på det seneste, og nu er deres hjemmeside helt kaput. Lidt en øv-oplevelse når det går sådan for et ellers førhen respekteret firma indenfor bilpleje.
Synes jeg har hørt de har/er ved at dreje nøglen.

Det kan man så gøre på forskellige måder jo...
These users thanked the author Nicklossi for the post:
BrianB

BrianB
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Has thanked: 105 times
Been thanked: 219 times

Indlæg af BrianB » 28. dec 2025, 18:55

Nicklossi skrev:
28. dec 2025, 17:06
Synes jeg har hørt de har/er ved at dreje nøglen.

Det kan man så gøre på forskellige måder jo...
Det lyder meget sandsynligt, især taget i betragtning af deres hjemmeside har været nede i et døgns tid nu.

Synd man ikke kan afslutte det ordentligt hvis det er tilfældet, det har mig bekendt været en vellidt forretning af mange i årenes løb.
These users thanked the author BrianB for the post:
Hallas
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Gogi
Nyt medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Has thanked: 26 times
Been thanked: 31 times

Indlæg af Gogi » 28. dec 2025, 21:37

Lidt pudsigt at jeg selv skulle ind og sammenligne priser i dag og fandt ud af at hjemmesiden var nede.

Har også udelukkende haft gode erfaringer med dem i løbet af årene.Det er lidt synd at firmaet er gået ned.
These users thanked the author Gogi for the post:
Hallas

Brugeravatar
KMDTHY
Admin
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Thisted
Has thanked: 942 times
Been thanked: 552 times

Indlæg af KMDTHY » 28. dec 2025, 21:42

Trist. Har også handlet der en del gange de sidste 10 år.

Helt slut kan det da ikke være, CVR er stadig aktiv: https://datacvr.virk.dk/enhed/virksomhed/32290124
Billede 2023 ENYAQ 80 Sportline Ultra
Billede 2011 Superb TDI DSG Elegance 550.000 km
Billede 2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry: :)
NEtechVCDS + VCP - Vestjylland
| Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk | Forumregler |

Nicklossi
Aktiv medlem
Geografisk region: Fyn
Has thanked: 91 times
Been thanked: 757 times

Indlæg af Nicklossi » 28. dec 2025, 21:58

Det var vel egentlig også en af de første danske butikker der havde seriøse bilpleje produkter til private.

Men de fleste af dem er vel blevet kvalt af carcarefreaks som har mega success.
These users thanked the author Nicklossi for the post:
Hallas

Brugeravatar
VWAU
Aktiv medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 291 times
Been thanked: 869 times

Indlæg af VWAU » 29. dec 2025, 12:05

Jeg bestilte ET Bosch viskerblad. Da det kom var det pakket i en plastpose og ikke i det originale karton.
Jeg ringede til dem. De havde "slagtet" en pakke med to blade (et andet varenummer) og sendt mig det ene.
Seriøst? :lol:

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"