Hej.
Er det muligt at kode på klimaanlæget i min Skoda Octavia? Jeg havde før en Audi med klima anlæg og der stod blæseren kun på Trin1, når bilen var kold om vinteren og gik først op i tempo i takt med at motoren blev varmere og varmere. I min Octavia synes jeg den alt alt for hurtigt, efter 10-15sek køre nogle trin op på blæseren, hvilket bare resultere i at den pisker kold luft ind i bilen.
Kan det ændres?
Kode klimaanlæget?
- Seth-Enoch
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Holstebro
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
-
Anders D
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 190 times
Re: Kode klimaanlæget?
Tjek for fejlkoder på klima først, min gør som din Audi gjorde. Det er en 2006'er.
-
Gossa
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Århus området
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Man kan vist ikke kode klimaen - hvad skulle man kode?
Der er ikke mere end det du kan gøre på tasterne ....
Der er ikke mere end det du kan gøre på tasterne ....
mvh
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
- Seth-Enoch
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Holstebro
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Jeg har lige kigget på den nu her. Den starter på trin1. Efter 10sek er den på trin4 og yderligere 20sek så er den på trin6.
Jeg har ikke tjekket for fejlkoder nu her, med sidst jeg havde en tester på, så var der ingen fejl. Og den har altid opført sig sådan.
Gossa>>
Det jeg ville kode var, at man skulle bestemme at den er på trin1 når kølevandet er under 15grader f.eks. Når det er 15grader, så stiger den til trin2. Ved 20grader til trin3 osv.. I stedet for nu, hvor den ved 0grader varmt kølevand tyre den op på trin6.
Jeg har ikke tjekket for fejlkoder nu her, med sidst jeg havde en tester på, så var der ingen fejl. Og den har altid opført sig sådan.
Gossa>>
Det jeg ville kode var, at man skulle bestemme at den er på trin1 når kølevandet er under 15grader f.eks. Når det er 15grader, så stiger den til trin2. Ved 20grader til trin3 osv.. I stedet for nu, hvor den ved 0grader varmt kølevand tyre den op på trin6.
Skoda Superb 2.0TDI 170hk DSG6 - 2011
Jordan B. Peterson er min helt!
Jordan B. Peterson er min helt!