Du er en champ Hans.

baconbaronen skrev:Nogen der ved hvad denne fælg hedder?
Ligner original Mercedes.
Hele videoen kan ses her:
https://www.youtube.com/watch?v=oQsBuQsOTXI

VW Santiago 19 tommer

Kunne det være en af disse:mertodinlo skrev: ↑21. aug 2024, 21:07Jeg troede det var Damina DM08 fælgbasser jeg havde, men når jeg søger i deres arkiv efter Gutachten til synsmanden, så kan jeg kun finde 20x8.5J
Mine er 20x9J
Nogen der kan genkende hvem der har lavet dem?
Det er ikke nogen af dem.
Ikke originale;KBoesen skrev: ↑26. nov 2025, 09:59Prøver lige i tråden her, omkring noget centerkapsel.
Min mor fik en Elroq igår og til den har hun beholdt de originale 19" Loen hun havde fra sin ID.4, som vintersutter.
Jeg tænker jo bare, at jeg knalder centerkapslen i fra Skoda'en... Men næh nej, de passer da selvfølgelig ikke sammen...
Så findes der er et originalt nummer på en 60mm kapsel til Skoda. Kan kun finde dem i 56.![]()
Jeg har Andoya på min og de er ikke helt magen til.
Måske det så bare er en kopi af den?
Ligner VW Skagen.Martinovic skrev: ↑15. jan 2026, 15:06Dette fælg sidder på en ID3, men er det et org. eller et replica fælg og evt. navn?
Korrekt det må være dendklap skrev:Ligner VW Skagen.
Plejer at være Monterrey, de har på deres biler.DangerDane skrev: ↑15. jan 2026, 18:49Nogle der ved hvad den model politiet kører med på deres biler hedder?
Har været der - dur ikke. De ser ret sjappet ud, når man ved hvordan de originale er.
60 mm er ikke en dimension Skoda benytter, så det bliver nok svært at finde originale.