Nej det gør det self ikke, var os ment lidt som en joke.
Men man kommer godt nok til og betale over tid, for den garagtig som de så giver. Altså man kan jo gamble og sige nej tak, fikser det selv.
Spare pengen og tage den som det kommer.
Nej det gør det self ikke, var os ment lidt som en joke.

2023 ENYAQ 80 Sportline Ultra
2011 Superb TDI DSG Elegance 550.000 km
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. Æv. Havde vedkommende glemt at registrere dig i systemet ?KMDTHY skrev:så jeg måtte nøjes med at sætte mig ind i en bil i udstillingen og så ellers vende snuden hjem til Thy igen.
Samme med Tesla da vi prøvede den. De truede med alverdens ulykker hvis man overskred den.. det var en medvirkende faktor til vi ikke lagde de ~650k for en Y performance dengang, når nu BMW sælgeren blev 20-30 min efter lukketid så vi nåede at få en ordentlig prøvetur der..
Ja jeg forventer også at have bilen en times tid, hvis jeg skal prøvekøre en bil. Plejer nok at bruge omkring 45 minutter.
Hvis du som kunde har en aftale og iøvrigt er kørt langt. Så kan de da godt undre mig de ikke smed prøveplader på den bil i udstillingen og lod dig trille en tur i den? Var det mig der havde taget den tur og fået den behandling, havde jeg handlet et andet sted.KMDTHY skrev: ↑1. aug 2025, 10:55Nåh.. lidt skidt førstehåndsindtryk. Jeg har skevet mails frem og tilbage med Zeekr's salgsansvarlig i Risskov. Vi bliver enige om en dato og tidspunkt jeg kan komme og prøve bilen. Der er åbenbart tryk på prøvekørsel, da man får at vide der er 30 minutter. Jeg kører fra Thisted og møder op i Risskov for så at blive afvist... "Der er ikke booket noget i dit navn... i øvrigt står der denne herre og dame herovre og venter på en tur de har booket" Det viste sig at dem der var ude ikke havde fået fat i de maks 30 min... så de var ved at ringe til dem for at få dem tilbage. Alle "slots" var booket for dagen, så jeg måtte nøjes med at sætte mig ind i en bil i udstillingen og så ellers vende snuden hjem til Thy igen.![]()
Hvis man har et kaotisk setup der er helt booket op, og iøvrigt er interesseret i at sælge biler og yde kundeservice, så var det måske meget praktisk at man havde forudset sådan noget og ikke havde en mursten til at stå?
Tak for uddybende info.superbeszzz skrev:Som public service deler jeg hermed min kammerats oplevelse. Det kan måske hjælpe nogen:
l.

Aner ikke hvor i processen kæden var hoppet af. Jeg har en mail på hun har booket mig ind.
Tak for review. Den "service" spurgte jeg også til da jeg tidligere har lånt Tesla, Polestar og VW med hjem over natten. Dog ville Pedersen & Nielsen i Risskov ikke tillade mere end 200 km kørsel, hvilket så vil resultere i jeg skal finde et hotel at overnatte på da jeg ikke kan nå hjem og ned med bilen igen indenfor den grænse. "Æv bæv" blev der sagt og jeg bookede den 30 minutters kørsel som de så glemte.superbeszzz skrev: ↑4. aug 2025, 12:00I onsdags havde Pedersen & Nielsen i Risskov givet mig lov til at låne en 7x Privilige fra kl 17:30 til 09:00 næste morgen, så jeg kunne få et ordentligt indtryk af den. Super god service i øvrigt!
Samlet endte jeg med at køre 4-5 timer i bilen og prøvede også at lade den.
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. Som der står, er det en kammerats review. Jeg kender ikke til begrænsninger.KMDTHY skrev: ↑5. aug 2025, 22:30Aner ikke hvor i processen kæden var hoppet af. Jeg har en mail på hun har booket mig ind.
Tak for review. Den "service" spurgte jeg også til da jeg tidligere har lånt Tesla, Polestar og VW med hjem over natten. Dog ville Pedersen & Nielsen i Risskov ikke tillade mere end 200 km kørsel, hvilket så vil resultere i jeg skal finde et hotel at overnatte på da jeg ikke kan nå hjem og ned med bilen igen indenfor den grænse. "Æv bæv" blev der sagt og jeg bookede den 30 minutters kørsel som de så glemte.
Jeg tænker du må have kørt ret langsom hvis du har kørt i 5 timer og max må køre 200 km![]()

De var ved at læsse nogle af en autotransporter da jeg kørte forbi tidligere i dag, der var også Forest Green på den så nogle er der da kommet.Jtlorentzen skrev: ↑5. feb 2026, 13:49Hej folkens. Vi har bestilt en 7X Long Range i Forest Green d. 20/1 hos Via Biler i Valby. Er der andre, der har fået bekræftet levering i februar/marts, eller ved I, om der er et skib på vej med de grønne modeller?
Ved ikke om du har set mit skriv i elbilstråden, men jeg er blevet tilbudt serviceaftale til 380kr om måneden.superbeszzz skrev: ↑4. aug 2025, 12:00
Skal jeg så have en 7x?
Tja, godt spørgsmål. Umiddelbart var jeg klar til at placere en ordre inden al det her med servicepriserne dukkede op. Nu er jeg godt nok i tvivl.
Ah, livet som programmørsuperbeszzz skrev: ↑12. feb 2026, 11:52Tak!
men det indlæg, var fra min ven, der lavede et review af bilen. Han har i øvrigt købt en sidenhen. Han er overordnet glad, men der er også udfordringer. Det ser desværre ud til at udfordringerne er tiltagende efterhånden som der kommer patches, der skal rette tidligere udfordringer.

Men hvad så nu hvor du kører 35000km om året? Er det månedlige beløb sat ud fra det? Eller ud fra, at du kun kører Max 20000km om året?LowDog skrev: Ved ikke om du har set mit skriv i elbilstråden, men jeg er blevet tilbudt serviceaftale til 380kr om måneden.
Serviceintervaller er som følgende:
2 år.
40000
4 år.
80000
5 år.
100000
6 år.
120000
7 år.
140000
8 år.
160000
9 år
180000
10 år.
200000
Jeg læser det som "2 år eller 40.000, hvad der kommer først" osv.
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. Altså iflg. tilbuddet så er det "bare" 380kr om måneden, op til 150000km/6 år. Så resten af garantiperioden (op til 200000km og 10 år) betaler man så åbenbart per service. ved dog ikke lige hvorfor garantien er 20000km per år og serviceaftalen er 25000km
Må det i princippet være, der står ikke andet. Så det er en god deal hvis du kører 150.000km 1. år
Det er ikke så længe siden et opslag poppede op på Facebook med netop det.
Nej 10 år x 12 måneder x 380 kr == 45.600 DKK.
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.