Tak for det....
Jeg starter ud med dem jeg har - men de der ser da ret interessante ud! og de kunne stå rimelig nice til bilen!! gemmer lige lidt links
Henrik M skrev:Spændende projekt. Bliver sjovt at følge med i....
Hvad regner du med af tid dernede?? og har du været dernede før og køre??
Michael siger omkring 10min. men mit mål er faktisk bare at køre under 15min dernede - for mig er det adrenalinen og ikke tiden! Men folk siger at den skal kunne komme under 10min men nu ser vi

Jeg har ikke selv kørt dernede, og glæder mig meget til min Ring-dåb, men det bliver bare spændende og hvis du overvejer at tage afsted kan jeg kun sige: pak din taske og kom afsted!!! det er så nice...
Spook skrev:Så har jeg set den IRL og selvom jeg var ved at fryse fødder og løg af, så var det sq en hyggelig måde at bruge 2½ time. Jeg er faktisk lidt misundelig... Der er meget små antydninger af overfladerust på bagsmækken, ellers en sund og rigtig fin og original vogn.
Helt seriøst, det kribler sq i mig for at finde en magen til at gå i gang med

Jeg fik først følelse i fødderne igen kl. 10 om aftenen, jeg tror jeg brugte måske 5 timer før jeg kunne mærke dem igen. Men lækre billeder!!!
Og det var sq nice at skyde billeder med dig, det kan du sq da finde ud af!

det er nice...
Og takker for opbakningen, jeg glæder mig til at kunne give lidt mere opdate. Lige nu står bilen i Århus og venter på at Morten16v falder tilbage i dansk rytme og får fingrene igang så den kan blive synet. håber det bliver klart i denne uge - men nu ser vi, en ting af gangen. Morten laver en gennemgang af bilen også må vi se hvad han siger til det og hvad der skal laves
Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided
Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool