I rememberGreden skrev:husk nu dennis hvad vi talte om med knasterne på sådan en 16v'er
billig power!
Men jeg tror jeg venter til jeg har prøvet bilen på Ringen...
Big D
I rememberGreden skrev:husk nu dennis hvad vi talte om med knasterne på sådan en 16v'er
billig power!
Big-_-D skrev:
I rememberog jeg skal også forbi Solkongen igen...
![]()
Big D
Hehe ikke så meget anden grund end at jeg skal prøve bilen af i standard trim først, også bygge på den derfraBagManden skrev:Hvorfor vente...med mindre det er pga penge...så forstår jeg det ikke![]()
Big-_-D skrev:
![]()
Big D
Jeg regner med at jeg beholder den 1,8 der ligger i nu - men skulle den ryge en dag sååååRIX skrev:ventil vinkel og en udstødsknast som indsugning(KH power tricket)
så er den også fornuftig i hverdagen![]()
min kamerats smed med 2.0 bund (9a) 180hk med de ting lavet ved toppen![]()
VH:
jeg vil helt klart helst køre 1.8/1.9 kontra en 2.0 da den 2.0 krumtap er tung og skal den lettes koster den knaster,for en 16v skal køre på omdrejning,ellers kunne man lige så godt få en 8vBig-_-D skrev:Hehe ikke så meget anden grund end at jeg skal prøve bilen af i standard trim først, også bygge på den derfraBagManden skrev:Hvorfor vente...med mindre det er pga penge...så forstår jeg det ikke![]()
Big-_-D skrev:
![]()
Big D
Jeg regner med at jeg beholder den 1,8 der ligger i nu - men skulle den ryge en dag sååååRIX skrev:ventil vinkel og en udstødsknast som indsugning(KH power tricket)
så er den også fornuftig i hverdagen![]()
min kamerats smed med 2.0 bund (9a) 180hk med de ting lavet ved toppen![]()
VH:
Men resten lyder som en god ting og noget der kan klares til rimelig penge! For mig er det vigtigste også at den er god i hverdagen, men kan klare lidt race hård vej ind i mellem...
Big D
jeg vil helt klart helst køre 1.8/1.9 kontra en 2.0 da den 2.0 krumtap er tung og skal den lettes koster den knaster,for en 16v skal køre på omdrejning,ellers kunne man lige så godt få en 8vclausuhansen skrev:Big D
hvorfor ikke bare lette svinghjulet, istedet for selve kromtappen på en 2.0 ?? det koster ikke mange basse øreRIX skrev:jeg vil helt klart helst køre 1.8/1.9 kontra en 2.0 da den 2.0 krumtap er tung og skal den lettes koster den knaster,for en 16v skal køre på omdrejning,ellers kunne man lige så godt få en 8vclausuhansen skrev:Big D![]()
for vi snart noget update???
VH
nope - det bliver kun til ringen, de er mildest talt elendige på fugtig/våd vej og det tør jeg ikke! Så har anskaffet mig et sæt bbsfælge med noget dæk på så jeg har lidt til hverdagen.ICON skrev:Har du tænkt dig, at køre på R888´erne til hverdag?
Update kommer formentlig i starten af næste ugeRIX skrev:
for vi snart noget update???
VH
right you areGreden skrev:tror nok at dennis skal ned og kører nogle runder på ringen først, før at der skal smides flere penge efter tun og effektgrejer.

SteffenR skrev:De der puder på hattehylden.
Morten16v skrev:De ryger ud på lørdag når morten skal have golfen til audiensMOFFE!
Der er ikke broderet trafikskilte på demGreden skrev:hvad er der nu galt med puder på hattehylden ?
Hvis du fjerner mit ekstra udstyr så må du montere noget andetMorten16v skrev:De ryger ud på lørdag når morten skal have golfen til audiensMOFFE!
Præcist - om det tager 15-20min gør mig intet, skal bare ned og køre!! Regner med at se en masse lækre biler og få en god snak med folket...Mule skrev:Alt under 17 min er en sejr!!
Stort set det heleSputte skrev:Hvad skal der laves ved den i weekenden?
Big-_-D skrev: Hvis du fjerner mit ekstra udstyr så må du montere noget andetjeg forslår Sparcosæder og H-seler
hehe
Syntes det er en sjov gimmick med puderne, og mest fordi de kommer til at flyve rundt i hele bilen når den skal på ringen hehehe
Hvide biler er soooo 2008Michael skrev:Der er lige så meget stil over de puder som der er over Sidney Lee....
Dennis og jeg har en aftale om at de puder bliver terminated når jeg skal aflevere min hvide firmabil tilbage den 20 juni .... fordi det åbenbart ikke er fedt med hvide biler mere hellere
Jeg lover!ICON skrev:Så længe han lover, at de bliver skiftet ud med bamser, så er det i orden
Har haft en bulet forskærm på min G3 så nej tak... et pink hjerte... hmm det virker lidt feminintSteffenR skrev:Du kan få et pink hjerte der lugter af tyggegummi eller en bulet forskærm.