Hejsa
Har på Dayline.de set at der snart kommer LED forlygter til G6 og har set mig lune et sådan par stykker.
MEN...
1. Er der noget som kan komme med et kvaliceret gæt på om der skal kodes på bilen, som tilfældet er med LED R-line baglygterne?.
2. Hvad hvis der går en diode, kan de så skiftes eller skal hele lygten til rep?.
Ser frem til input.
mvh. Romer
DayLine LED forlygter G6
-
P3r
- Medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 64 times
Re: DayLine LED forlygter G6
1: Jeg vil tro at bilen skal kodes, for en diode trækker ikke så meget strøm og så vil bilen tro at der er sprunget en pære.
2: Har jeg selv også tænkt over, men sådan nogle dioder plejer at holde i ret lang tid.
2: Har jeg selv også tænkt over, men sådan nogle dioder plejer at holde i ret lang tid.
Mvh. Per
- Blackline
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Er det dem her du snakker om????
- Vedhæftede filer
-
- led-golf-006-34050.jpg (62.78 KiB) Vist 1661 gange
-
- led-golf-020-31157.jpg (179.91 KiB) Vist 1661 gange
-
- post-17048-1263747585.jpg (56.64 KiB) Vist 1661 gange
-
romer53
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har lige lidt info fra Rene fra DayLine.dk omkring kodning af LED forlygterne.
Rene skriver:
Det gør det ikke, disse lygter indbygger man modstande samt CANBUS adaptere som bevirker bilen stadig bruger samme spænding og ikke mærker forskel som det er tilfældet med deres system med originale lygter som du selv nævner og er ligeledes gældende fra Audis side.
Rene skriver:
Det gør det ikke, disse lygter indbygger man modstande samt CANBUS adaptere som bevirker bilen stadig bruger samme spænding og ikke mærker forskel som det er tilfældet med deres system med originale lygter som du selv nævner og er ligeledes gældende fra Audis side.