Hk.jpg
Nm.jpg
Bar.jpg
Nm.jpg
Jeg tror det er fordi softwaren er anderledes.. Den mangler os 100+NM i forhold til min jf.:mtech skrev:Fint prjekt du har der..et enkelt spørgsmål.. hvorfor trækker den så sent..?har du stort udstødningshus på eller hvordan...?det jo meget modsat af hvad marc har fortalt om hans 3071 setup.. den trak jo helt fra bunden, hvor den her først har fuld ladetryk ved 5500omdr.

"Mangler"... For at have noget virkeligt sammenligningsgrundlag bør vi have en trykkurve også. For mig set det ud som om din kører mindre udst.hus og højere ladetryk - 2 bar? Mere?marc1171 skrev:Jeg tror det er fordi softwaren er anderledes.. Den mangler os 100+NM i forhold til min jf.:mtech skrev:Fint prjekt du har der..et enkelt spørgsmål.. hvorfor trækker den så sent..?har du stort udstødningshus på eller hvordan...?det jo meget modsat af hvad marc har fortalt om hans 3071 setup.. den trak jo helt fra bunden, hvor den her først har fuld ladetryk ved 5500omdr.
Og det er endda med flapperne ude af indsugningsmanifolden - så den kan rent faktisk godt levere tryk længere nede hvis de er i

Det var da en sjov beskedMichael J skrev:Hej se jeg er så heldig og kende Johnni priv![]()
Jeg har været heldig og måtte overvære HELE projektet fra dag 1 og følge det trin for trin incl MANGEhyggelige timer hos de 2 trylle kunstner ved RH Motorsport som KLART er toppen af poppen ang programmering og indkøring SPECIELT af TFSI motoren WOOW...
Johni har fået en FANTASTISK velkørerende og HURTIG Skoda ud af dette projekt...
Jeg har selv bygget mange biler og leget med i det her game de sidste 20 år så har set/hørt mit lort i denne verden og set hvor folk "tror" ders bil spiller....´
Johnnis Skoda er gennemført fra ene skrue til anden, dette er en førnøjelse og se og overvære at bilen ikke bare bliver skruet sammen for og vise "gutterne" men bliver holdende til den er KLARog TRO MIG den er KLAR hehe
Men drenge skal i have bilen til og spille max så er RH drengen sku tryllekunstner smil
Den spoler så sent pga. det store udstødningshus som er valgt til den GT3071r, marc du kørte med det mindste hus og det giver langt hurtigere spool op tid, men tilgengæld burde denne lader være i stand til at lave noget mere, muligvis ihvertfald. - men jeg vil nu også mene RS4 dyserne kan noget mere, har det set mere på de dyser, og jeg tror det skyldes at mapsensoren er utrolig svær at manipulere til højere tryk end 1,6 bar på en TFSI medmindre man har en cupra, hvorfor den forskel ved jeg ikke - men har læst om det flere gange på tfsi forums osv.marc1171 skrev:Det var da en sjov beskedMichael J skrev:Hej se jeg er så heldig og kende Johnni priv![]()
Jeg har været heldig og måtte overvære HELE projektet fra dag 1 og følge det trin for trin incl MANGEhyggelige timer hos de 2 trylle kunstner ved RH Motorsport som KLART er toppen af poppen ang programmering og indkøring SPECIELT af TFSI motoren WOOW...
Johni har fået en FANTASTISK velkørerende og HURTIG Skoda ud af dette projekt...
Jeg har selv bygget mange biler og leget med i det her game de sidste 20 år så har set/hørt mit lort i denne verden og set hvor folk "tror" ders bil spiller....´
Johnnis Skoda er gennemført fra ene skrue til anden, dette er en førnøjelse og se og overvære at bilen ikke bare bliver skruet sammen for og vise "gutterne" men bliver holdende til den er KLARog TRO MIG den er KLAR hehe
Men drenge skal i have bilen til og spille max så er RH drengen sku tryllekunstner smilog velkommen til VagCars!
uden tvivl så har han brugt MANGE timer og Penge på den bil, MEN det ændrer ikk det faktum at den laver moment ret så sent i forhold til mange andre TFSI motore med samme lader
Vi er her ikke for at disse hans projekt - men prøver at hjælpe.. Som jeg iøvrigt hele tiden har gjort telefonisk når den ikk har spillet og lavet mærkelige ting
Faktum er at alle andre motore med samme setup kan køre med 2.0-2.2 bar før dyserne siger stop - og lave op til 550hk og 700nm, så hvis RH rammer en stopklods ved 1.6bar - er der noget der kan gøres bedre, så manden får endnu mere ud af sin bil
Johnni k skrev:Du kan ikke ændre spoolup tiden ved programering. En turbo er mekanisk og udstødningshuset bestemmer spoolup tiden. Det er mængden af luft der styrer det. Jeg kan sagtens køre 2 bar men dyserne kan ikke give nok benzin til det, i de høje omdr. Hvis det ikke skal gå ud over mit lamda tal, som er 0,82 hele vejen ud.