Brugt komfortelekronik
-
Kruger
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Brugt komfortelekronik
Hej, jeg vil skrifte min komfort elektronik i min golf 5 til en ny'er version, den var brugt den jeg har købt, men kan ikke få min centrallås til at virke, ved heller ikke om man kan nul stille komforteletronik til nul, så den man får helt ny, kan man nul stille komforteletronik, som den er ny ????, da den nye kan noget mere end den gamle, 1K0959433CT hedder den
- Blackfinger
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Århus
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 434 times
Re: Brugt komfortelekronik
Du skal ikke nulstille noget. Derimod skal du som udgangspunkt bruge kodningen fra den gamle, derefter kan du slå de ekstra funktioner til som den nye giver mulighed for.
-
Kruger
- Helt nyt medlem
Den viser ikke noget i byte, nogen af dem kan jeg se, men ikke alle, jeg har brugt det fra den gamle komforteletronik, der byte der helt tomme og ikke viser noget ????
- Blackfinger
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Århus
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 434 times
Ikke forstået. Et "udklip" fra Autoscan adresse 46 vil måske hjælpe.
Har du ikke haft kodningen åbnet i LCode? Så kan du se de forskellige muligheder for at ændre i kodningen.
Hvilke funktioner forventer du at det "nye" komfortmoldul skal kunne i forhold til det gamle?
Har du ikke haft kodningen åbnet i LCode? Så kan du se de forskellige muligheder for at ændre i kodningen.
Hvilke funktioner forventer du at det "nye" komfortmoldul skal kunne i forhold til det gamle?
-
Kruger
- Helt nyt medlem
At jeg kan få min sidespejle til at køre ind og min central låse kommer til at virke igen, da jeg har nyt eletronik til min døre, men mit komforteletronik jeg har i nu er for gammel til jeg kan bruge, til de nye døre eletronik jeg har og side spejle. jeg laver lige et udskrift på adresse 46 af det