Kimb skrev:jansom skrev:Kimb skrev:[quote="jansom]
Jeg skal alligevel have en bestilling lavet på volkswarenhaus, så det bliver dem der indefra. Det er begge original Hella så jeg kan ikke se at der skulle være forskel.
Det er der i bund og grund sikkert heller ikke. Når du får dem hjem, så prøv at checke om der også er VW-stempler i dem.
Nu har jeg også bestilt RIGTIG mange nye dele til min, men huske lige, at Volkswarenhaus ikke altid er billigst. Mange gange kan du få det lige så billig hos Volkswagen Classic Parts, hvis du bestiller det gennem VW i Flensborg, og så kan du også spare noget på fragten, da de sender via Posthuset i Padborg !

Måske jeg skulle prøve at høre Nicole ad. Laver hun/de så en forespørgsel hos Classic Parts eller er det samme butik? Har du iøvrigt hendes mailadresse, den har jeg mistet.
Jeg har søgt ebay tyndt efter dele i dag. Mange af delene er faktisk billigst hos volkswarenhaus, f.eks. nye lister. Men kvaliteten er så måske også derefter?
[/quote][/quote]
Du skal bare have fat i Sarah Ebsen hos AZF. Her:
http://www.azf-langballig.de/unser-team ... rah-ebsen/
Så kan du jo sammenligne Classic parts priser med Volkswarenhaus, og så have in mente, at Classic parts ER originale dele, og det passer bare. Det eneste jeg ved er noget LORT fra Volkswarenhaus er deres små chrom-kofangere til Golf 1, men sådan et sæt har du jo - selvom de ikke passer til en 1983 Pirelli !
Er det menigen du vil lave den tilbage til standard ? Det vil helt sikkert højne prisen væsentligt !

[/quote][/quote][/quote][/quote]
Nej det er ikke meningen. Det kan bilens værdi slet ikke oppebære, det vil blive alt for dyrt. Der er jo nærmest intet tilbage fra den originale bil.
Min plan er at alt krom skal skiftes med sort. Lister og kofangere m.m. Men om jeg skal få malet de kofangere der er på nu sorte eller finde nye originale sorte er jeg lidt i tvivl om. De originale sorte der går rundt på skærmen er meget i mine tanker, men jeg er i tvivl omkring udseendet.
Er det tysk, dansk eller engelsk til Sara?