Golf 5 look forlygter - Justering og lovlige linser.?

Besvar
nogge
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Golf 5 look forlygter - Justering og lovlige linser.?

Indlæg af nogge » 6. jun 2010, 18:24

Hej jeg har et problem med min golf 4. Jeg har købt bilen hvor der sad nogen golf 5 look forlygter på og syntes de ser rimlig pæne ud, MEN jeg har monteret xenon i dem og det er jo ikke helt lovligt så tænkte på om man kan få nogen magen til bare med de rigtige linser i?
Der sidder heller ikke justerings motore i mine lygter så jeg kan ikke justere dem inde fra kabinen. Kan man købe sådan nogen løse og smække i?

Nogen der kan hjælpe? :)

P3r
Medlem
Has thanked: 3 times
Been thanked: 64 times

Re: Golf 5 look forlygter - Justering og lovlige linser.?

Indlæg af P3r » 6. jun 2010, 18:30

Det er stadig ikke lovligt.

Der skal være automatisk niveauregulering, lygtevaskere og godkendte xenon lygter. Det bliver dyrt.
Mvh. Per

Brugeravatar
Mellow
Nyt medlem
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Esbjerg V
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Indlæg af Mellow » 6. jun 2010, 18:32

Nu er det jo ik nok at bare få "DE" linser i, for du skal os have lygtevaskere, og automatisk justering af forlygterne. Alt andet er selvmord, ulovligt og pisse belastende at komme imod.. :!:
Nuværende bil: VW Touran 1.5 TSI DSG 2021. AKA Rittersporten. (Kvadratdisk, praktisk, god)

nogge
Helt nyt medlem

Indlæg af nogge » 6. jun 2010, 19:03

Jeg vidste jeg skulle have skrevet at jeg self os ville montere højdejustering. Har lygtevaskere på allerede.
Dyrt og dyrt. 4000 for at få det reguleringsfis monteret og indstillet og med dele syntes jeg ik lyder så galt. Har hørt om folk der har givet 13.000kr for det.

Om det er selvmord og kører med det er jeg ikke helt enig i. Jeg ser meget bedre med det iforhold til std lys. Der er aldrig en der har blinket efter mig og jeg har selv kørt imod min bil og det blindede sku ikke. Det kommer os meget an på hvad kelvin man kører med syntes jeg.

Nogen der ved noget om de spørgsmål jeg skrev øverst:)?

Dennis
Helt nyt medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: jylland

Indlæg af Dennis » 6. jun 2010, 20:43

nogge skrev:Jeg vidste jeg skulle have skrevet at jeg self os ville montere højdejustering. Har lygtevaskere på allerede.
Dyrt og dyrt. 4000 for at få det reguleringsfis monteret og indstillet og med dele syntes jeg ik lyder så galt. Har hørt om folk der har givet 13.000kr for det.

Om det er selvmord og kører med det er jeg ikke helt enig i. Jeg ser meget bedre med det iforhold til std lys. Der er aldrig en der har blinket efter mig og jeg har selv kørt imod min bil og det blindede sku ikke. Det kommer os meget an på hvad kelvin man kører med syntes jeg.

Nogen der ved noget om de spørgsmål jeg skrev øverst:)?
4000,- for automatisk regulering det lyder rigtig billigt :) .
Hvor er det henne?
Mvh. Dennis.

nogge
Helt nyt medlem

Indlæg af nogge » 7. jun 2010, 07:42

2000 for selve kittet og 2000 for montering. Det er ved det der PES danmark.
Og det er originalt siger han :)

Prisen for monteringen kunne være lidt forskellig, det kom an på hvor smertefrit det var. Men vi lå tæt på 2000. Det så os med kodning osv.

Besvar

Tilbage til "Lys/Lygter"