Bagkofanger var ikke monteret på dette billede, skal nok komme nogen opdateringer senere
Og ja, den er da pænt stor i potten...
Nemlig... har været hos scanturbo og fået lavet et stykke rør på mål idag, og skal ha bilen på lift i aften og så håber jeg den blir helt tæt hele vejen igennem så lyden kommer til sin ret... og ikke bare en dyb brummen fra et hul under bilenGubbi skrev:Milltek er bare cool.........!
Gubs
Jeg har 3" ATP forrør med 400 celles kat på, og så Milltek non resonated og det lyder for fedtGiovanni78 skrev:Milltek er super fedt...
Og har selv en Milltek på min, dog hele vejen, dvs. med forrør cat + cat-back (Dog resonated)
Fik sat den på fornylig og skal også lige have justeret den på plads under bilen, men den lyder fantastisk... ikke for dyb og på motorvej lyder den bare dejlig raceragtig.
præcis sådan det skal værekimhemm skrev:Jeg har 3" ATP forrør med 400 celles kat på, og så Milltek non resonated og det lyder for fedtGiovanni78 skrev:Milltek er super fedt...
Og har selv en Milltek på min, dog hele vejen, dvs. med forrør cat + cat-back (Dog resonated)
Fik sat den på fornylig og skal også lige have justeret den på plads under bilen, men den lyder fantastisk... ikke for dyb og på motorvej lyder den bare dejlig raceragtig.![]()
![]()
Fik lukket hullet i går aftes, og det hjalp... stort set som standard udstødning ved rolig kørsel, men når den får omdrejninger skifter den og blir dejlig hidsig![]()
Skulle vi så ikke snart se det youtube klip?kimhemm skrev: Fik lukket hullet i går aftes, og det hjalp... stort set som standard udstødning ved rolig kørsel, men når den får omdrejninger skifter den og blir dejlig hidsig![]()
kimhemm skrev:Der mangler den sidste finpudsning i monteringen af de bagerste potter. Skal ha bagskørtet af og malet, evt har jeg overvejet et andet bagskørt så det er lige sat på vent indtil jeg skal igang med det. Selve afgangen sidder også en anelse for langt ude i forhold til hvad jeg vil have, så skal lige ha kigget lidt på det igen når malerarbejdet skal igang
Lyden er dog stadig feeeeed
Supermule skrev:Glæder mig til at høre den til træf d 4/9.....
kimhemm skrev:Der mangler den sidste finpudsning i monteringen af de bagerste potter. Skal ha bagskørtet af og malet, evt har jeg overvejet et andet bagskørt så det er lige sat på vent indtil jeg skal igang med det. Selve afgangen sidder også en anelse for langt ude i forhold til hvad jeg vil have, så skal lige ha kigget lidt på det igen når malerarbejdet skal igang
Lyden er dog stadig feeeeed