Først ændrede jeg kodning til japan for at få KM/L.
Men efter jeg har fået maxidot i har jeg kodet tilbage til europa 01.
For i maxidot kan jeg jo stille den til at vise km/l.
Men efter dette nummer kommer de der dyt lyde ikke mere hvis man ikke har selen på. Heller ikke når man begynder at kører.
Den viser godtnok i maxidot at man skal montere selen og den viser også det lille røde lys i instrument.
Men syntes bare at det var lidt hyggeligt at den bippede hvergang jeg satte tænding på og ikke havde monteret selen inde. Samt den bibbede når man kørte uden sele.
Bruger altid sele også selvom bilen bare skal flyttes i indkørselen. Men det var jo en ting den kunne engang.
Selealarm i O2
- Dasker
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vinderup
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 2 times
Selealarm i O2
mvh:
Kenneth Askov Hansen
Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter:
VCDS Altid nyeste version.
Kenneth Askov Hansen
Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter:
-
Gossa
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Århus området
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Selealarm i O2
mvh
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
- Dasker
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vinderup
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 2 times
Re: Selealarm i O2
jep, der har jeg slået det til. Eller vil sige har aldrig slået det fra.
Det eneste er at jeg har valgt japan.
Men er gået tilbage igen til europa, efter jeg har fået maxidot i.
Det eneste er at jeg har valgt japan.
Men er gået tilbage igen til europa, efter jeg har fået maxidot i.
mvh:
Kenneth Askov Hansen
Kommende projekter:
Kenneth Askov Hansen
Kommende projekter: