Low-Budget-Ringtool - update 25/3-2010 (side 4)

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Brugeravatar
Morten16v
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hasselager (Århus s)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 30 times

Re: Low-Budget-Ringtool - update 25/3-2010 (side 4)

Indlæg af Morten16v » 25. mar 2010, 20:38

De skulle gerne være kommet i dag :)

Og selv tak dennis, det bringer sq minder frem at skrue Golf 16v igen!
Porsche Tekniker.

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: Low-Budget-Ringtool - update 27/02-2010 (side 3)

Indlæg af Big-_-D » 25. mar 2010, 20:48

Sputte skrev:Elsker den her tråd!
Thank you... :)
Morten16v skrev:De skulle gerne være kommet i dag :)

Og selv tak dennis, det bringer sq minder frem at skrue Golf 16v igen!
Har fået monteret alle 4 fælge idag :) den ser fin ud nu... I morgen bliver den sporet og så er stage 1 slut :)

Så må vi se om der skal tages nye billeder, eller om vi skal lave lidt motor på den eller hvad...

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
Andy
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Kolding
Has thanked: 11 times
Been thanked: 120 times

Indlæg af Andy » 3. apr 2010, 11:45

Big-_-D skrev:
Så var der lidt ny udstødning, syntes godt nok jeg kunne høre den larmede lidt
Billede
Denne tråd minder mig lidt om wheeler dealers. Det bliver sat i stand så det virker ordenligt, uden at det skal være stort og forchromet :)
2021 Audi e-tron GT
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 4. apr 2010, 10:43

Andy skrev:
Big-_-D skrev:
Så var der lidt ny udstødning, syntes godt nok jeg kunne høre den larmede lidt
Billede
Denne tråd minder mig lidt om wheeler dealers. Det bliver sat i stand så det virker ordenligt, uden at det skal være stort og forchromet :)
Hehe Takker - det tager jeg absolute som en kompliment!! Jeg elsker de to tosser, og kan godt lide at de gør det der skal gøres og 10% ekstra for at den er i tip top stand. Fjerner det som andre har ødelagt og genskaber. Og det er faktisk også lidt det jeg selv syntes om.

Nu skal jeg bare have den poleret og fixet det smårust den har - så er den vist ved at være sommerklar :)

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Mule
Medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Indlæg af Mule » 24. apr 2010, 17:48

Hvad så??? Nogen update på projektet???

Skal den snart rundt på ringen, så vi kan se nogle videoer og høre om lidt tider...?

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 24. apr 2010, 18:18

Mule skrev:Hvad så??? Nogen update på projektet???

Skal den snart rundt på ringen, så vi kan se nogle videoer og høre om lidt tider...?
Der er pt. ikke så meget at opdatere, den har fået andre fælge på fra Wolfrace. Og har et mobil billede af det, men vil lige have den vasket og poleret inden den skal udstilles igen :)
Jeg har ikke været forbi ringen endnu... kommer jeg det?? jeg ved det faktisk ikke... Jeg overvejer at sælge bilen! ganske seriøst - selvom jeg burde gemme den... Men den giver mig flere bekymringer og tankerne flyver rundt i hovedet kontra hvor meget glæde jeg har af den. Jeg bruger toget til og fra arbejde og køre pt. kun i den for at holde den igang.

Men jeg har ikke 100% besluttet det endnu... bilen er i så god stand at jeg ville være ked af blot at forære den væk, men tankerne går i retning af at sælge den :( :oops: :(

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Mule
Medlem

Indlæg af Mule » 24. apr 2010, 18:46

Okay............... dét var alligevel noget i betragtning af det arbejde der er lagt i den....

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 24. apr 2010, 23:48

Mule skrev:Okay............... dét var alligevel noget i betragtning af det arbejde der er lagt i den....
Præcist... men ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal få ro i hovedet! Nu skal den lige have lavet de sidste småting, og vejret bliver jo bedre så man kan jo nå at ombestemme sig... men det er som landet ligger lige pt. desværre...

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 72 times
Been thanked: 572 times

Indlæg af Realtor » 25. apr 2010, 00:41

virker da lidt som en skam når den nu endelig er klar til formålet med at være et ring-tool...
Audi E-tron 55

Mule
Medlem

Indlæg af Mule » 25. apr 2010, 08:55

En bil der har været så billig som den, kan da umuligt gi' bekymringer om noget som helst???
Big-_-D skrev:
Mule skrev:Okay............... dét var alligevel noget i betragtning af det arbejde der er lagt i den....
Præcist... men ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal få ro i hovedet! Nu skal den lige have lavet de sidste småting, og vejret bliver jo bedre så man kan jo nå at ombestemme sig... men det er som landet ligger lige pt. desværre...

Big D

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 25. apr 2010, 10:56

Mule skrev:En bil der har været så billig som den, kan da umuligt gi' bekymringer om noget som helst???
Big-_-D skrev:

Big D
Det ved du heldigvis ikke meget om :) sidder med min lejlighed selv, bil selv og resten af min økonomi selv - der kommer ikke noget tilskud fra nogen kæreste/familie/arv/lotto eller noget... Projektet har overskredet sin grænse 2 gange og den glæde jeg havde håbet at få ud af det hele er udeblevet (endnu i hvert fald).
Hvis jeg hver gang jeg får løn skal poste penge i en bil jeg ikke bruger - så mister jeg sq glæden ved det! Og selvom projektet har overskredet sin pris flere gange så mangler der stadig noget. Og hver gang jeg skal poste penge i den så er der noget andet jeg går glip af, det gider jeg ikke...
Realtor skrev:virker da lidt som en skam når den nu endelig er klar til formålet med at være et ring-tool...
Helt bestemt!!! det er også derfor jeg håber at der kommer lidt glæde ud af den snart - pt. har jeg haft den i 4mdr og projektet har været skægt, men har kostet på en anden konto. Mit hoved har ikke ro og irritationen er pt. større end glæden... men som tidligere skrevet så ser vi, vejret bliver bedre og bilen er fantastisk at køre i. Mangler blot at få lidt glæde tilbage i projektet tror jeg...

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Sputte
Medlem
Geografisk region: Tyskland
Geografisk sted: Warszawa
Has thanked: 4 times
Kontakt:

Indlæg af Sputte » 25. apr 2010, 20:53

Tæl til ti, få lavet det sidste så du kan få kørt i den og nyd den - du vinder jo intet ved at sælge den igen nu, i hvert fald intet sammenlignet med hvad der er ofret.

Brugeravatar
Solkongen
Helt nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Geografisk sted: Bregnerød
Has thanked: 2 times

Indlæg af Solkongen » 25. apr 2010, 21:48

Dine overvejelser er som at høre mig selv for nogle år siden, hvor jeg lige havde fået min anden Streetrod på gaden - for blot at konstatere en underlig tom fornemmelse. Når det angår biler er der som oftest to typer; dem der brænder for det kreative, og dem der kan lide at køre. Jeg synes det lyder som om du, ligesom jeg selv, motiveres af det kreative - og når der så skal køres er det hele egentlig ret ligegyldigt.

Jeg tror det er vigtigt, at du gør dig den erkendelse, så du ikke stresser dig selv unødigt. Jeg nåede at have en garage med lidt for mange biler og motorcykler, og konstant dårlig samvittighed over at de aldrig kom ud at køre. Jeg forligte mig med, at livet gør nar af én, for når man har drømmene, mangler pengene - og når man har pengene, er drømmene som regel gået i en anden retning......... For mit vedkommende vendte glæden tilbage da jeg begyndte at sælge fra og som du ved har jeg ikke ret meget isenkram tilbage. Jeg kan stadig lide det kreative, men idag "går det ud over" andres biler, og det bliver så ofte til en win-win situation :)

Så find ud af, hvad der driver dig. Når du frem til at det er det kreative, kan du lige så godt tage konsekvensen og sælge bilen, da den ellers vil fortsætte med at plage din nattesøvn. Herefter har du så ro til at finde ud af, hvordan den kreative side skal stimuleres. Find en ny drøm, men husk at det værste der kan ske for en drøm er - at den går i opfyldelse :D

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 26. apr 2010, 04:39

Solkongen skrev:Dine overvejelser er som at høre mig selv for nogle år siden, hvor jeg lige havde fået min anden Streetrod på gaden - for blot at konstatere en underlig tom fornemmelse. Når det angår biler er der som oftest to typer; dem der brænder for det kreative, og dem der kan lide at køre. Jeg synes det lyder som om du, ligesom jeg selv, motiveres af det kreative - og når der så skal køres er det hele egentlig ret ligegyldigt.

Jeg tror det er vigtigt, at du gør dig den erkendelse, så du ikke stresser dig selv unødigt. Jeg nåede at have en garage med lidt for mange biler og motorcykler, og konstant dårlig samvittighed over at de aldrig kom ud at køre. Jeg forligte mig med, at livet gør nar af én, for når man har drømmene, mangler pengene - og når man har pengene, er drømmene som regel gået i en anden retning......... For mit vedkommende vendte glæden tilbage da jeg begyndte at sælge fra og som du ved har jeg ikke ret meget isenkram tilbage. Jeg kan stadig lide det kreative, men idag "går det ud over" andres biler, og det bliver så ofte til en win-win situation :)

Så find ud af, hvad der driver dig. Når du frem til at det er det kreative, kan du lige så godt tage konsekvensen og sælge bilen, da den ellers vil fortsætte med at plage din nattesøvn. Herefter har du så ro til at finde ud af, hvordan den kreative side skal stimuleres. Find en ny drøm, men husk at det værste der kan ske for en drøm er - at den går i opfyldelse :D
Egentlig sjovt, har ikke tænkt på det på den måde før... og når jeg nu lige tænker en ekstra tanke i den retning så er jeg nok mere til det kreative og "det kunne man gøre" eller "det burde man gøre og kunne se fedt ud". Når det faktisk kommer til at køre er det måske der min glæde ikke helt er med i forhold til alt det op til.
Jeg tror dog lige jeg vil lade de tanker rumstere lidt for det er egentlig en sjov tanke...
Sputte skrev:Tæl til ti, få lavet det sidste så du kan få kørt i den og nyd den - du vinder jo intet ved at sælge den igen nu, i hvert fald intet sammenlignet med hvad der er ofret.
Det har du fuldstændig ret i! og talt til 10 har jeg gjort nogle gange hehe - men forstår hvad du mener!
Nu var det ikke helt meningen at mine tanker skulle ud i det fri lige nu :) Men sådan er det når man skriver og trykker send hehe... heldigvis har det givet mig en smule afløb for nogle tanker, og giver mit lidt fornuftig input jeg kan tænke lidt over!
Vagcars.dk er bare et dejligt forum!!

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
majbom
Aktiv medlem
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Midtfyn
Has thanked: 254 times
Been thanked: 270 times

Indlæg af majbom » 26. maj 2010, 14:18

noget nyt?

kom du rundt på ringen, eller er bilen solgt?
//morten

Olibo Green Škoda Enyaq 85 Sportline Advanced 2026

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 26. maj 2010, 17:09

splazz skrev:noget nyt?

:) ingen af delene faktisk...

Bilen kommer ikke rundt på Ringen med mig som chauffør :cry: Mit arbejde har ændret sig så de ekstra penge jeg har tjent stopper 1/7 og så er der ikke råd til den slags desværre.
Bilen er ikke solgt - men håber at vejret er godt i weekenden så vil jeg skyde et par billeder af den også ryger den til salg. Der skal nok komme et rigtigt salgsindlæg, men hvis folk ved de er interesseret kan de jo skrive til mig.

Jeg kan godt være lidt ked af at projektet endte som det er - men har faktisk konstateret at jeg syntes det er sjovere at rode med bilen end at køre den. Det giver noget mere tilfredsstillelse for mig! - men så har man jo også lært det :)

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
Sorensiim
Nyt medlem
Geografisk sted: Off topics

Indlæg af Sorensiim » 19. jul 2010, 22:07

Big-_-D skrev:
splazz skrev:noget nyt?

:) ingen af delene faktisk...

Bilen kommer ikke rundt på Ringen med mig som chauffør :cry: Mit arbejde har ændret sig så de ekstra penge jeg har tjent stopper 1/7 og så er der ikke råd til den slags desværre.
Bilen er ikke solgt - men håber at vejret er godt i weekenden så vil jeg skyde et par billeder af den også ryger den til salg. Der skal nok komme et rigtigt salgsindlæg, men hvis folk ved de er interesseret kan de jo skrive til mig.

Jeg kan godt være lidt ked af at projektet endte som det er - men har faktisk konstateret at jeg syntes det er sjovere at rode med bilen end at køre den. Det giver noget mere tilfredsstillelse for mig! - men så har man jo også lært det :)

Big D

Skyd mig da lige en mail! Så skyder jeg billeder og så må vi se om de ryger på bilmarkedet eller hjem til konen "Se hvad JEG har købt skat!" :D

...seriøst. Mail. Do it.

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af kimhemm » 20. jul 2010, 08:42

Spook skrev:Skyd mig da lige en mail! Så skyder jeg billeder og så må vi se om de ryger på bilmarkedet eller hjem til konen "Se hvad JEG har købt skat!" :D

...seriøst. Mail. Do it.
Så du mener godt du kan gøre det bedre end Dennis selv har gjort med billeder ?? http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 77#p275477
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
Sorensiim
Nyt medlem
Geografisk sted: Off topics

Indlæg af Sorensiim » 20. jul 2010, 09:39

kimhemm skrev:
Spook skrev:Skyd mig da lige en mail! Så skyder jeg billeder og så må vi se om de ryger på bilmarkedet eller hjem til konen "Se hvad JEG har købt skat!" :D

...seriøst. Mail. Do it.
Så du mener godt du kan gøre det bedre end Dennis selv har gjort med billeder ?? http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 77#p275477
Hov, det havde jeg slet ikke set. It looks like my services are no longer needed :(

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 20. jul 2010, 09:50

Spook skrev:
kimhemm skrev:

...seriøst. Mail. Do it.
Hov, det havde jeg slet ikke set. It looks like my services are no longer needed :(
ohhh but it is!!!! Jeg sender dig lige en mail en af dagene - den ser så sørgelig ud på mine billeder. Men jeg har jo ikke fået den poleret endnu, så jeg ville ikke bruge din tid på den før det var sket :) men håber at den kommer til jylland i løbet af august så kan vi måske nappe lidt der, eller i starten af september hvis den ikke er solgt inden da

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Låst

Tilbage til "Store projekter"