Og selv tak dennis, det bringer sq minder frem at skrue Golf 16v igen!
Low-Budget-Ringtool - update 25/3-2010 (side 4)
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
- Morten16v
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Hasselager (Århus s)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 30 times
Re: Low-Budget-Ringtool - update 25/3-2010 (side 4)
De skulle gerne være kommet i dag 
Porsche Tekniker.
- Big-_-D
- Medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 2860 Søborg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Low-Budget-Ringtool - update 27/02-2010 (side 3)
Thank you...Sputte skrev:Elsker den her tråd!
Har fået monteret alle 4 fælge idagMorten16v skrev:De skulle gerne være kommet i dag
Så må vi se om der skal tages nye billeder, eller om vi skal lave lidt motor på den eller hvad...
Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided
Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
- Andy
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 120 times
Denne tråd minder mig lidt om wheeler dealers. Det bliver sat i stand så det virker ordenligt, uden at det skal være stort og forchrometBig-_-D skrev:
Så var der lidt ny udstødning, syntes godt nok jeg kunne høre den larmede lidt
2021 Audi e-tron GT
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L
- Big-_-D
- Medlem
Hehe Takker - det tager jeg absolute som en kompliment!! Jeg elsker de to tosser, og kan godt lide at de gør det der skal gøres og 10% ekstra for at den er i tip top stand. Fjerner det som andre har ødelagt og genskaber. Og det er faktisk også lidt det jeg selv syntes om.Andy skrev:Denne tråd minder mig lidt om wheeler dealers. Det bliver sat i stand så det virker ordenligt, uden at det skal være stort og forchrometBig-_-D skrev:
Så var der lidt ny udstødning, syntes godt nok jeg kunne høre den larmede lidt
Nu skal jeg bare have den poleret og fixet det smårust den har - så er den vist ved at være sommerklar
Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
-
Mule
- Medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hvad så??? Nogen update på projektet???
Skal den snart rundt på ringen, så vi kan se nogle videoer og høre om lidt tider...?
Skal den snart rundt på ringen, så vi kan se nogle videoer og høre om lidt tider...?
- Big-_-D
- Medlem
Der er pt. ikke så meget at opdatere, den har fået andre fælge på fra Wolfrace. Og har et mobil billede af det, men vil lige have den vasket og poleret inden den skal udstilles igenMule skrev:Hvad så??? Nogen update på projektet???
Jeg har ikke været forbi ringen endnu... kommer jeg det?? jeg ved det faktisk ikke... Jeg overvejer at sælge bilen! ganske seriøst - selvom jeg burde gemme den... Men den giver mig flere bekymringer og tankerne flyver rundt i hovedet kontra hvor meget glæde jeg har af den. Jeg bruger toget til og fra arbejde og køre pt. kun i den for at holde den igang.
Men jeg har ikke 100% besluttet det endnu... bilen er i så god stand at jeg ville være ked af blot at forære den væk, men tankerne går i retning af at sælge den
Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
-
Mule
- Medlem
Okay............... dét var alligevel noget i betragtning af det arbejde der er lagt i den....
- Big-_-D
- Medlem
Præcist... men ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal få ro i hovedet! Nu skal den lige have lavet de sidste småting, og vejret bliver jo bedre så man kan jo nå at ombestemme sig... men det er som landet ligger lige pt. desværre...Mule skrev:Okay............... dét var alligevel noget i betragtning af det arbejde der er lagt i den....
Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
- Realtor
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: 9210
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 572 times
virker da lidt som en skam når den nu endelig er klar til formålet med at være et ring-tool...
Audi E-tron 55
-
Mule
- Medlem
En bil der har været så billig som den, kan da umuligt gi' bekymringer om noget som helst???
Big-_-D skrev:Præcist... men ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal få ro i hovedet! Nu skal den lige have lavet de sidste småting, og vejret bliver jo bedre så man kan jo nå at ombestemme sig... men det er som landet ligger lige pt. desværre...Mule skrev:Okay............... dét var alligevel noget i betragtning af det arbejde der er lagt i den....
Big D
- Big-_-D
- Medlem
Det ved du heldigvis ikke meget omMule skrev:En bil der har været så billig som den, kan da umuligt gi' bekymringer om noget som helst???
Big-_-D skrev:Præcist... men ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal få ro i hovedet! Nu skal den lige have lavet de sidste småting, og vejret bliver jo bedre så man kan jo nå at ombestemme sig... men det er som landet ligger lige pt. desværre...Mule skrev:Okay............... dét var alligevel noget i betragtning af det arbejde der er lagt i den....
Big D
Hvis jeg hver gang jeg får løn skal poste penge i en bil jeg ikke bruger - så mister jeg sq glæden ved det! Og selvom projektet har overskredet sin pris flere gange så mangler der stadig noget. Og hver gang jeg skal poste penge i den så er der noget andet jeg går glip af, det gider jeg ikke...
Helt bestemt!!! det er også derfor jeg håber at der kommer lidt glæde ud af den snart - pt. har jeg haft den i 4mdr og projektet har været skægt, men har kostet på en anden konto. Mit hoved har ikke ro og irritationen er pt. større end glæden... men som tidligere skrevet så ser vi, vejret bliver bedre og bilen er fantastisk at køre i. Mangler blot at få lidt glæde tilbage i projektet tror jeg...Realtor skrev:virker da lidt som en skam når den nu endelig er klar til formålet med at være et ring-tool...
Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
- Sputte
- Medlem
- Geografisk region: Tyskland
- Geografisk sted: Warszawa
- Has thanked: 4 times
- Kontakt:
Tæl til ti, få lavet det sidste så du kan få kørt i den og nyd den - du vinder jo intet ved at sælge den igen nu, i hvert fald intet sammenlignet med hvad der er ofret.
- Solkongen
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Geografisk sted: Bregnerød
- Has thanked: 2 times
Dine overvejelser er som at høre mig selv for nogle år siden, hvor jeg lige havde fået min anden Streetrod på gaden - for blot at konstatere en underlig tom fornemmelse. Når det angår biler er der som oftest to typer; dem der brænder for det kreative, og dem der kan lide at køre. Jeg synes det lyder som om du, ligesom jeg selv, motiveres af det kreative - og når der så skal køres er det hele egentlig ret ligegyldigt.
Jeg tror det er vigtigt, at du gør dig den erkendelse, så du ikke stresser dig selv unødigt. Jeg nåede at have en garage med lidt for mange biler og motorcykler, og konstant dårlig samvittighed over at de aldrig kom ud at køre. Jeg forligte mig med, at livet gør nar af én, for når man har drømmene, mangler pengene - og når man har pengene, er drømmene som regel gået i en anden retning......... For mit vedkommende vendte glæden tilbage da jeg begyndte at sælge fra og som du ved har jeg ikke ret meget isenkram tilbage. Jeg kan stadig lide det kreative, men idag "går det ud over" andres biler, og det bliver så ofte til en win-win situation
Så find ud af, hvad der driver dig. Når du frem til at det er det kreative, kan du lige så godt tage konsekvensen og sælge bilen, da den ellers vil fortsætte med at plage din nattesøvn. Herefter har du så ro til at finde ud af, hvordan den kreative side skal stimuleres. Find en ny drøm, men husk at det værste der kan ske for en drøm er - at den går i opfyldelse
Jeg tror det er vigtigt, at du gør dig den erkendelse, så du ikke stresser dig selv unødigt. Jeg nåede at have en garage med lidt for mange biler og motorcykler, og konstant dårlig samvittighed over at de aldrig kom ud at køre. Jeg forligte mig med, at livet gør nar af én, for når man har drømmene, mangler pengene - og når man har pengene, er drømmene som regel gået i en anden retning......... For mit vedkommende vendte glæden tilbage da jeg begyndte at sælge fra og som du ved har jeg ikke ret meget isenkram tilbage. Jeg kan stadig lide det kreative, men idag "går det ud over" andres biler, og det bliver så ofte til en win-win situation
Så find ud af, hvad der driver dig. Når du frem til at det er det kreative, kan du lige så godt tage konsekvensen og sælge bilen, da den ellers vil fortsætte med at plage din nattesøvn. Herefter har du så ro til at finde ud af, hvordan den kreative side skal stimuleres. Find en ny drøm, men husk at det værste der kan ske for en drøm er - at den går i opfyldelse
- Big-_-D
- Medlem
Egentlig sjovt, har ikke tænkt på det på den måde før... og når jeg nu lige tænker en ekstra tanke i den retning så er jeg nok mere til det kreative og "det kunne man gøre" eller "det burde man gøre og kunne se fedt ud". Når det faktisk kommer til at køre er det måske der min glæde ikke helt er med i forhold til alt det op til.Solkongen skrev:Dine overvejelser er som at høre mig selv for nogle år siden, hvor jeg lige havde fået min anden Streetrod på gaden - for blot at konstatere en underlig tom fornemmelse. Når det angår biler er der som oftest to typer; dem der brænder for det kreative, og dem der kan lide at køre. Jeg synes det lyder som om du, ligesom jeg selv, motiveres af det kreative - og når der så skal køres er det hele egentlig ret ligegyldigt.
Jeg tror det er vigtigt, at du gør dig den erkendelse, så du ikke stresser dig selv unødigt. Jeg nåede at have en garage med lidt for mange biler og motorcykler, og konstant dårlig samvittighed over at de aldrig kom ud at køre. Jeg forligte mig med, at livet gør nar af én, for når man har drømmene, mangler pengene - og når man har pengene, er drømmene som regel gået i en anden retning......... For mit vedkommende vendte glæden tilbage da jeg begyndte at sælge fra og som du ved har jeg ikke ret meget isenkram tilbage. Jeg kan stadig lide det kreative, men idag "går det ud over" andres biler, og det bliver så ofte til en win-win situation![]()
Jeg tror dog lige jeg vil lade de tanker rumstere lidt for det er egentlig en sjov tanke...
Det har du fuldstændig ret i! og talt til 10 har jeg gjort nogle gange hehe - men forstår hvad du mener!Sputte skrev:Tæl til ti, få lavet det sidste så du kan få kørt i den og nyd den - du vinder jo intet ved at sælge den igen nu, i hvert fald intet sammenlignet med hvad der er ofret.
Nu var det ikke helt meningen at mine tanker skulle ud i det fri lige nu
Vagcars.dk er bare et dejligt forum!!
Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
- majbom
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Midtfyn
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 270 times
noget nyt?
kom du rundt på ringen, eller er bilen solgt?
//morten
Olibo Green Škoda Enyaq 85 Sportline Advanced 2026
Olibo Green Škoda Enyaq 85 Sportline Advanced 2026
- Big-_-D
- Medlem
splazz skrev:noget nyt?
Bilen kommer ikke rundt på Ringen med mig som chauffør
Bilen er ikke solgt - men håber at vejret er godt i weekenden så vil jeg skyde et par billeder af den også ryger den til salg. Der skal nok komme et rigtigt salgsindlæg, men hvis folk ved de er interesseret kan de jo skrive til mig.
Jeg kan godt være lidt ked af at projektet endte som det er - men har faktisk konstateret at jeg syntes det er sjovere at rode med bilen end at køre den. Det giver noget mere tilfredsstillelse for mig! - men så har man jo også lært det
Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
- Sorensiim
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Off topics
Big-_-D skrev:splazz skrev:noget nyt?
kom du rundt på ringen, eller er bilen solgt?ingen af delene faktisk...
Bilen kommer ikke rundt på Ringen med mig som chaufførMit arbejde har ændret sig så de ekstra penge jeg har tjent stopper 1/7 og så er der ikke råd til den slags desværre.
Bilen er ikke solgt - men håber at vejret er godt i weekenden så vil jeg skyde et par billeder af den også ryger den til salg. Der skal nok komme et rigtigt salgsindlæg, men hvis folk ved de er interesseret kan de jo skrive til mig.
Jeg kan godt være lidt ked af at projektet endte som det er - men har faktisk konstateret at jeg syntes det er sjovere at rode med bilen end at køre den. Det giver noget mere tilfredsstillelse for mig! - men så har man jo også lært det
Big D
Skyd mig da lige en mail! Så skyder jeg billeder og så må vi se om de ryger på bilmarkedet eller hjem til konen "Se hvad JEG har købt skat!"
...seriøst. Mail. Do it.
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Så du mener godt du kan gøre det bedre end Dennis selv har gjort med billeder ?? http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 77#p275477Spook skrev:Skyd mig da lige en mail! Så skyder jeg billeder og så må vi se om de ryger på bilmarkedet eller hjem til konen "Se hvad JEG har købt skat!"
...seriøst. Mail. Do it.
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Sorensiim
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Off topics
Hov, det havde jeg slet ikke set. It looks like my services are no longer neededkimhemm skrev:Så du mener godt du kan gøre det bedre end Dennis selv har gjort med billeder ?? http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 77#p275477Spook skrev:Skyd mig da lige en mail! Så skyder jeg billeder og så må vi se om de ryger på bilmarkedet eller hjem til konen "Se hvad JEG har købt skat!"
...seriøst. Mail. Do it.
- Big-_-D
- Medlem
ohhh but it is!!!! Jeg sender dig lige en mail en af dagene - den ser så sørgelig ud på mine billeder. Men jeg har jo ikke fået den poleret endnu, så jeg ville ikke bruge din tid på den før det var sketSpook skrev:Hov, det havde jeg slet ikke set. It looks like my services are no longer neededkimhemm skrev:Så du mener godt du kan gøre det bedre end Dennis selv har gjort med billeder ?? http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 77#p275477Spook skrev:Skyd mig da lige en mail! Så skyder jeg billeder og så må vi se om de ryger på bilmarkedet eller hjem til konen "Se hvad JEG har købt skat!"
...seriøst. Mail. Do it.
Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT